Nog maar eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die mensen die de wetenschappers die sceptisch/kritisch reageren op dat artikel/onderzoek van die meisjes uit Denemarken als zure, arrogante, haantjes afschrijven en het wel beter denken te weten.
Ik moet echt kotsen van die hollistische natuur alu-hoedjes kut-homeopathie alternatieve kwakzalver achterlijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een bakfiets bij de baas, dat is serieus een ideaal ding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker bakfietsenHeb je dat wel eens gedaan?
Dan kan je ze ontwijken door er niet onderdoor te gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met de heldere lucht kun je de chemtrails goed zien.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef Erasmo het volgende:
BB ik heb de oplossing voor je vervoersprobleem:Hehe, als jij mij die bakfiets geeft vind ik 't bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neem wat van mijn kruidenthee, daar word je rustig van.
Jeugdzorgquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve mensen, ik ben mooi aangenomen op SPW Jeugdzorg, kan ik mooi in september weer beginnen.
Is leuker dan het klinkt.quote:
Ze gaven me 20,-quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is leuker dan het klinkt.
Ik mis fanta-stick
Een Babboe zeker...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wij hebben een bakfiets bij de baas, dat is serieus een ideaal ding.
Zo'n 'hippie' bakfietsquote:
Pas jij maar opquote:
Ding dong.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas jij maar opDe eerstvolgende van Jeugdzorg die aanbelt krijg een bak met heet water over z'n kop
wat pang?quote:
Denken dat Jeugdzorg je het huis uit haalt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas jij maar opDe eerstvolgende van Jeugdzorg die aanbelt krijg een bak met heet water over z'n kop
Hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Denken dat Jeugdzorg je het huis uit haalt.Dat de pliesie wel.
Ach, ik zit liever met baggerweer binnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eindelijk weer eensch werkuh... Word het weer bagger weer :p
Sta achter de bar dus ik sta wel droogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik zit liever met baggerweer binnen
Wat klaag je dan? Twee dagen mooi weer en ik zat verdikkeme in een kantoorgebouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sta achter de bar dus ik sta wel droog
Ja jij hebt het erger! Heledag in de tuin gezeten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat klaag je dan? Twee dagen mooi weer en ik zat verdikkeme in een kantoorgebouw.
Wat heb jij het toch slecht gehad vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja jij hebt het erger! Heledag in de tuin gezeten!
ja! Chips was op...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb jij het toch slecht gehad vandaag
Oei, dus je had niets om in je bier te soppnquote:
Dat doe je maar met brood en soep/jusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dus je had niets om in je bier te soppn
Bah, moet er niet meer aan denken.quote:
Idem bah, alhoewel dat als kind de enige manier was om die droge biscuitjes weg te krijgen.quote:
Die maria biscuitjes lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
Die dingen zijn juist retelekker, snap niet dat je daarvoor thee nodig hebt om het weg te krijgen.
Jaquote:
Die heb je achter elkaar gekeken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja![]()
6 seizoenen Fresh prince of Bel-air, 144 afleveringen, ongeveer 50uur aan materiaal dus flink wat slapeloze nachten
Nu bezig met aflevering 1. Heb nog wel even te gaanquote:
Jawel, had je maar geen pallets met biscuitjes moeten etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks aan doen dat mijn humor moeite heeft om vochtig te worden.![]()
50 uur is goed te doen. Je zou maar alle seizoenen van As the World Turns willen zienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu bezig met aflevering 1. Heb nog wel even te gaan
WIE DE FUCK ZOU DAT WILLEN DOENquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
50 uur is goed te doen. Je zou maar alle seizoenen van As the World Turns willen zien
Jezus, As The World Turns.. godverdomme zegquote:
Diezelfde types die iedere avond om 2000 voor RTL4 gaan zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WIE DE FUCK ZOU DAT WILLEN DOENWel alle seizoenen van friends gekeken
Als je nu de pilot kijkt vraag je jezelf echt af wat mensen er ooit in zagen... Zo ongelovelijk slechtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diezelfde types die iedere avond om 2000 voor RTL4 gaan zitten
Friends is ook gewoon grappig
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, As The World Turns.. godverdomme zegJezus.
Ik zou me 10 minuten in aflevering 1 al een Glock in m'n mond douwen..
Ja, zo onuitstaanbaar vind ik hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je gaat bij de gedachten alleen al dus zelfs al vloeken
Ik geloof dat ik pas af en toe ging kijken toen herhaling zoveel aan de beurt wasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je nu de pilot kijkt vraag je jezelf echt af wat mensen er ooit in zagen... Zo ongelovelijk slecht
Dat heb ik eigenlijk met alle soaps.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, zo onuitstaanbaar vind ik het
Goffer, dat kijkt m'n moeder altijd en ik erger me altijd aan de neppe belichting in die showquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
50 uur is goed te doen. Je zou maar alle seizoenen van As the World Turns willen zien
Ik heb bijna seizoen 5 van 11 gehad... (Married with Children)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu bezig met aflevering 1. Heb nog wel even te gaan
Als dat het enige is waar je je aan ergert..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goffer, dat kijkt m'n moeder altijd en ik erger me altijd aan de neppe belichting in die show
Ik erger mij aan die reclame popups en video's op ytquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als dat het enige is waar je je aan ergert..
Noem je me nou dik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, had je maar geen pallets met biscuitjes moeten eten
Dan moet je een blockertje nemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik erger mij aan die reclame popups en video's op yt
Ja, ik weetquote:
Bertha38 in dit topicquote:
Daar vind ik dus echt niks aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb bijna seizoen 5 van 11 gehad... (Married with Children)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nog een zo'n opmerking over mijn wasbordje, en ik huwelijk jullie allemaal uit aan koning AbdullahFattahwahBrothaDikkusNegerius de derde !
Tegelijk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef gerco94 het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/72570/1369767423.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
momenteel mee bezig
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yo, noem mij maar Willem [ afbeelding ]
Willem, haal die banaan eens uit je oorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yo, noem mij maar Willem [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Willem, haal die banaan eens uit je oor
Ik hiermee...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef gerco94 het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/72570/1369767423.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
momenteel mee bezig
quote:
Hij is met die gast op de motorkap naar het politie bureau gereden en heeft aangifte gedaan van diefstal. En uiteindelijk is er niemand veroordeeld. Muricaquote:
Had ik gelezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
24 Staat er weer tussen omdat: http://www.digitalspy.co.(...)-for-new-season.html
Oja dat was het verhaal erachter. Herkende de clip wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Hij is met die gast op de motorkap naar het politie bureau gereden en heeft aangifte gedaan van diefstal. En uiteindelijk is er niemand veroordeeld. Murica
Waterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Kolere hoofdpijn man, net 2 pcmol genomen en nu is het erger
Lieverdquote:
Ga eens langs een hardloopwinkel met zo'n fancy camerasysteem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Duidelijk overpronatie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb half juni m'n SMA en dan gaan ze ook schoenen aanmeten, ik loop alleen al 2 jaar blessure vrij op neutrale schoenen en ken veel verhalen van mensen die door dat ze corrigerende schoenen gingen dragen juist blessures kregen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ga eens langs een hardloopwinkel met zo'n fancy camerasysteem.
Ga nou maar naar de Runnersworld en laat je een goed paar schoenen aanmeten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb half juni m'n SMA en dan gaan ze ook schoenen aanmeten, ik loop alleen al 2 jaar blessure vrij op neutrale schoenen en ken veel verhalen van mensen die door dat ze corrigerende schoenen gingen dragen juist blessures kregen...
Kan er niet veel uit opmaken, slijtage is amper te zien. Je kan in je opleiding toch ook gewoon van hardloopschoenen switchen als ze slecht lopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Wasmachinu het volgende:
Kijk even naar de slijtage van je schoenen, daar kun je veel uit opmaken.
Natuurlijk, alleen kom je daar pas achter als je al in de blessures loopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan er niet veel uit opmaken, slijtage is amper te zien. Je kan in je opleiding toch ook gewoon van hardloopschoenen switchen als ze slecht lopen?
Ik kijk 't wel een maand aan met AP schoenen, ALS ik ze krijg. Anderhalve maand inloop tijd dus moet lukken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen kom je daar pas achter als je al in de blessures loopt.
Eigenwijs als altijd, maar kom straks niet klagen als je blessures hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kijk 't wel een maand aan met AP schoenen, ALS ik ze krijg. Anderhalve maand inloop tijd dus moet lukken.
Wat nou eigenwijsquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenwijs als altijd, maar kom straks niet klagen als je blessures hebt.
Je hebt al schoenen aangemeten gekregen? Met zo'n fancy camera systeem?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat nou eigenwijsLijkt me vrij normaal dat je aangemeten schoenen moet proberen
Nee, ik loop momenteel op neutrale schoenen die NIET zijn aangemeten. 2 jaar blessurevrij zonder enige pijntjes behalve spierpijn en verzuring. Tijdens het SMA gaan ze dus wel met zo'n camerasysteem en alles schoenen aanmeten, en als ze dan zeggen dat ik AP schoenen moet hebben dan zal ik die wel een maand moeten uitproberen nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt al schoenen aangemeten gekregen? Met zo'n fancy camera systeem?
Dat valt allemaal wel een beetje mee met die blessures.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenwijs als altijd, maar kom straks niet klagen als je blessures hebt.
De oude dienst nikesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, we moeten het allemaal niet overdrijven. Tegenwoordig lijkt het wel of iedereen maar speciaal spul aangemeten moet krijgen omdat ze anders niet kunnen lopen. Kom op, vroegah kreeg je dit verplicht aan, mond dicht en voorwaarts!
[ afbeelding ]
Bea Nikes ftw!quote:
Idemquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bea Nikes ftw!![]()
Daar sjokte ik 3000m op tijdens de coopertest. (op een vierkante 300 meter baan).
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem
Wij hadden in ons peloton een Surinamer die in het oranje sporthempje en blauwe sportbroekje en die dienst nikes uit ging in Arnhem
hehequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
En toen kwam het geouwehoer in Arnhem mbt kleding, schoenen en kapsels...
Ik kreeg er wel altijd zweetkakken in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, werden in de volksmond "Bea Nikes" genoemd.
Emmertje warm water, waspoeder, borstel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Wasmachine kapotHoe doe je handwassen, hij is minimaal 2 weken down
En dat kan met elke stof? Schrobben tot de vlekken eruit zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Emmertje warm water, waspoeder, borstel.
Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel altijd zweetkakken in.
eerst laten weken, dan schrobben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En dat kan met elke stof? Schrobben tot de vlekken eruit zijn?
Water + Biotex + handenarbeid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Wasmachine kapotHoe doe je handwassen, hij is minimaal 2 weken down
En bv sokken? Die moeten niet keihard eruit komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
eerst laten weken, dan schrobben.
Je moet ook geen stijfsel gebruiken oelewapperquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En bv sokken? Die moeten niet keihard eruit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |