Nog maar eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die mensen die de wetenschappers die sceptisch/kritisch reageren op dat artikel/onderzoek van die meisjes uit Denemarken als zure, arrogante, haantjes afschrijven en het wel beter denken te weten.
Ik moet echt kotsen van die hollistische natuur alu-hoedjes kut-homeopathie alternatieve kwakzalver achterlijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een bakfiets bij de baas, dat is serieus een ideaal ding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker bakfietsenHeb je dat wel eens gedaan?
Dan kan je ze ontwijken door er niet onderdoor te gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met de heldere lucht kun je de chemtrails goed zien.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef Erasmo het volgende:
BB ik heb de oplossing voor je vervoersprobleem:Hehe, als jij mij die bakfiets geeft vind ik 't bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neem wat van mijn kruidenthee, daar word je rustig van.
Jeugdzorgquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve mensen, ik ben mooi aangenomen op SPW Jeugdzorg, kan ik mooi in september weer beginnen.
Is leuker dan het klinkt.quote:
Ze gaven me 20,-quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is leuker dan het klinkt.
Ik mis fanta-stick
Een Babboe zeker...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wij hebben een bakfiets bij de baas, dat is serieus een ideaal ding.
Zo'n 'hippie' bakfietsquote:
Pas jij maar opquote:
Ding dong.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas jij maar opDe eerstvolgende van Jeugdzorg die aanbelt krijg een bak met heet water over z'n kop
wat pang?quote:
Denken dat Jeugdzorg je het huis uit haalt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas jij maar opDe eerstvolgende van Jeugdzorg die aanbelt krijg een bak met heet water over z'n kop
Hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Denken dat Jeugdzorg je het huis uit haalt.Dat de pliesie wel.
Ach, ik zit liever met baggerweer binnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eindelijk weer eensch werkuh... Word het weer bagger weer :p
Sta achter de bar dus ik sta wel droogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik zit liever met baggerweer binnen
Wat klaag je dan? Twee dagen mooi weer en ik zat verdikkeme in een kantoorgebouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sta achter de bar dus ik sta wel droog
Ja jij hebt het erger! Heledag in de tuin gezeten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat klaag je dan? Twee dagen mooi weer en ik zat verdikkeme in een kantoorgebouw.
Wat heb jij het toch slecht gehad vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja jij hebt het erger! Heledag in de tuin gezeten!
ja! Chips was op...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb jij het toch slecht gehad vandaag
Oei, dus je had niets om in je bier te soppnquote:
Dat doe je maar met brood en soep/jusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dus je had niets om in je bier te soppn
Bah, moet er niet meer aan denken.quote:
Idem bah, alhoewel dat als kind de enige manier was om die droge biscuitjes weg te krijgen.quote:
Die maria biscuitjes lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
Die dingen zijn juist retelekker, snap niet dat je daarvoor thee nodig hebt om het weg te krijgen.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |