Colorcorrection zulke dingen, Is er natuurlijk niet op gefotosoeptquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
komt van een tattoo artist website. HoeZo gesoept?
M'n pa is thuisquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef vogelkooi het volgende:
ja zeker! even goed fappen van te voren wordt je rustig van.
stilletjes op je kamer of op toilet, en stil zijn. alsof je papa ook nooit jong is geweest.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:17:52Het #eindexamen #Frans voor #VWO is verplaatst naar morgenmiddag 13u30 meldt @NOS net. Hopelijk nog geen vakantie geboekt voor dan..? #3FM reageer retweet
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Ame_thyst het volgende:
dus "ze liggen klaar" betekend, de scholen hebben ze niet
Yup, Die kunnen worden gedownload, maar dat moet natuurlijk ook weer safe enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.
EN DM
Ja ik moest je ff toevoegen aan mijn administratie, hebt berichtttquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.
EN DM
In het verleden is al een paar keer gebleken hoe goed de beveiliging daar wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
EN DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |