quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef TJV het volgende:
Och jezus, 15 juni een bruiloft maar Londen + Bruce Springsteen alles is al geboekt.hij was laatst nog een keer in nederland broskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Weet ik, maar ik ga wel vaker heen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij was laatst nog een keer in nederland broski
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef TJV het volgende:
Och jezus, 15 juni een bruiloft maar Londen + Bruce Springsteen alles is al geboekt.SpingsteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt. Dan die 13 in dozijn prefab klapblok stickers..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef Curlbrah het volgende:
valt me trouwens elk jaar weer op als ik ergens ga zwemmen, half nederland loopt met een plakplaatje rond. (nofl sos)
quote:
Had jij de humble bundle gekocht?quote:
er zitten wat titels tussen die hoog scoren.. dus maar wel gekocht (7 games voor 4 euro, boehoe..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Had jij de humble bundle gekocht?
Zo ja, is het wat?
hebben ze DLC?quote:
?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.shapeways.com/shops/kerbalspaceprogram
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
er zitten wat titels tussen die hoog scoren.. dus maar wel gekocht (7 games voor 4 euro, boehoe..)
alleen awesomenauts opgestart, nog niet helemaal overtuigd van het spel..
[..]
hebben ze DLC?
quote:
wat heb je dan, een wolf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
klopt. Dan die 13 in dozijn prefab klapblok stickers..
![]()
![]()
Ik niet..
Zat er al een poos aan te denken, maar als het voor eeuwig op mijn lichaam moet zitten mag het wel een verdomd mooie tattoo wezen.quote:
quote:
nee garp. Zelf gemaakte heb ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft die ook nog een diepere betekenis of staat die voor impulsieve beslissingen in een drunken bui als tiener?
Klompen kettingquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zat er al een poos aan te denken, maar als het voor eeuwig op mijn lichaam moet zitten mag het wel een verdomd mooie tattoo wezen.
Dus ja, heb nog niks gevonden wat ik op mezelf vereeuwigd wil hebben
modegriltattooquote:
geloof dr niks vanquote:
Inderdaad. Da's ook echt gewoon drie keer niks, wat is het doel ervan? "Gewoon mooi" kan het niet zijn, dat is het namelijk niet.quote:
komt van een tattoo artist website. HoeZo gesoept?quote:
Colorcorrection zulke dingen, Is er natuurlijk niet op gefotosoeptquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
komt van een tattoo artist website. HoeZo gesoept?
M'n pa is thuisquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef vogelkooi het volgende:
ja zeker! even goed fappen van te voren wordt je rustig van.
stilletjes op je kamer of op toilet, en stil zijn. alsof je papa ook nooit jong is geweest.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:17:52Het #eindexamen #Frans voor #VWO is verplaatst naar morgenmiddag 13u30 meldt @NOS net. Hopelijk nog geen vakantie geboekt voor dan..? #3FM reageer retweet
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Ame_thyst het volgende:
dus "ze liggen klaar" betekend, de scholen hebben ze niet
Yup, Die kunnen worden gedownload, maar dat moet natuurlijk ook weer safe enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.
EN DM
Ja ik moest je ff toevoegen aan mijn administratie, hebt berichtttquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen scholen de examens in gevallen als deze van een overheidssite plukken.
EN DM
In het verleden is al een paar keer gebleken hoe goed de beveiliging daar wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
EN DM
Uhm nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja ik moest je ff toevoegen aan mijn administratie, hebt berichttt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:34 schreef Ame_thyst het volgende:
moet ik het landnummer van flevoland er nog voorzetten ?
+523927 bitchesquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:34 schreef Ame_thyst het volgende:
moet ik het landnummer van flevoland er nog voorzetten ?
Bruin als de shit die mijn leven isquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.colorhexa.com/523927
mooie kleur is dat
Daar ging je vakantie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef MineraalWater het volgende:
lel allemaal mensen die dingen hadden geplanned voor morgen
Ja is ook zo maarja daar luisteren ze toch niet naarquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar ging je vakantie.
Is gewoon nog in je examenperiode dus volgens het CvE moet je beschikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |