Wat wil je er precies bestellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met www.bodybuilding.com? Als je "The Neterlands store" selecteert krijg je euro's, maar wordt het dan nogsteeds gewoon vanuit de USA verzonden (en is het niet goedkoper gewoon in dollars te betalen)?
Dan gebruiken ze hun eigen conversie, die waarschijnlijk niet gunstig is voor je. Maar waarom zou je daar iets willen bestellen? Je kan alles wat zij verkopen gewoon in NL krijgen, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met www.bodybuilding.com? Als je "The Neterlands store" selecteert krijg je euro's, maar wordt het dan nogsteeds gewoon vanuit de USA verzonden (en is het niet goedkoper gewoon in dollars te betalen)?
Vooral ON producten (hier erg duur).quote:
Grote kans dat als je de postage en misschien nog andere kosten erbij telt dat het dan juist duurder is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vooral ON producten (hier erg duur).
't is duur omdat je voor het etiket/naam betaaltquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm nee dan wordt het 'm al niet. Andere aanraders (is het huismerk van body en fit wat?)quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef seto het volgende:
[..]
Ok.
Maar om je vraag te beantwoorden; ja het wordt inderdaad vanuit de VS verzonden dus je loopt ook erg veel risico op invoerkosten. Moet je zelf even bepalen of dat je waard is
Wat voor producten? Gewoon whey?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm nee dan wordt het 'm al niet. Andere aanraders (is het huismerk van body en fit wat?)
caseinquote:
Ik vind die prijs wel meevallen. 80 shakes voor 32,90 is 41 cent per shake. Volgens mij is een bak kwark duurder.quote:
Wat vind je eigenlijk hiervan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
B&F heeft ook http://www.bodyenfitshop.(...)ition/total-protein/ soort van whey maar dan bijna 2x zo goedkoop als Whey Perfection. De smaak met water schijnt wel ranzig te zijn.
4.5 kg voor 39.90 euro. Wat vinden we hiervan?Vervanger van die Whey Perfection?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
B&F heeft ook http://www.bodyenfitshop.(...)ition/total-protein/ soort van whey maar dan bijna 2x zo goedkoop als Whey Perfection. De smaak met water schijnt wel ranzig te zijn.
4.5 kg voor 39.90 euro. Wat vinden we hiervan?Vervanger van die Whey Perfection?
Als hun dit al zeggen dan smaakt het waarschijnlijk echt naar gemalen tapir-anusquote:LET OP - Total Protein bevat een hoog aandeel plantaardige eiwitbronnen. Hierdoor is de smaak van Total Protein anders als je gewend bent met bijvoorbeeld enkel Whey Proteine, vrij specifiek en duidelijk minder lekker om te drinken.
Dat ja. Ken 3 mensen die dat hebben gehaald, ze zeiden allemaal 'never again'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
Als hun dit al zeggen dan smaakt het waarschijnlijk echt naar gemalen tapir-anus
Magere melk heeft dezelfde macro's , is goedkoper en lekkerder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk hiervan?
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/mass-perfection/
Wilde eigenlijk sowieso al een mass gainer gebruiken om af en toe net wat extra calorieen binnen te krijgen, maar hier zitten ook al whey en casein in (voor nog minder geld dan die total protein).
www.bodyrecomposition.com(...)training-part-1.htmlquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Jo gasten, ik wil vanaf komende week, een maand - 3 tot 4x per week - HIIT'en. Alleen worden me steeds andere verhalen verteld hoe en wat. De ene zegt op nuchtere maag, de andere verklaart je dan weer voor gek.Dus ik vraag het hier even. Wel wil ik mijn spieren in die maand (natuurlijk) zo veel mogelijk behouden.
Wat moet ik nou ervoor, en erna eten. De KH moest ik iniedergeval zo lang mogelijk uitstellen heb ik begrepen.
Saillant detail: Vanwege geldgebrek heb ik de komende tijd geen beschikking meer over Whey of BCAAArm studentje
Alvast bedankt
Maar magere melk + mass gainerquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Magere melk heeft dezelfde macro's , is goedkoper en lekkerder.
ook even snel creatine halen toch?quote:
Magere melk+magere melkquote:
Hm, het is zoveel goedkoper omdat een groot deel bestaat uit plantaardige eiwitten (soja, tarwe - gluten dus).quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
500 gram euroshopper havermout voor 39 cent.quote:
precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
500 gram euroshopper havermout voor 39 cent.
Vanwaar deze ergernis?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Volatility het volgende:
Susteren je bent werkelijk waar een aanwinst voor deze reeks. Goddamned.
Vanwege de in jouw posts naar voren komende instelling. Doe zelf eens wat vooronderzoek voor je iedere random gedachte tot een vraag formuleert. En je gaat je zelf niet gespierd krijgen door enkel allerlei poeders naar binnen te werkenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef Susteren het volgende:
Doe 2 jaar fitness maar begin nu pas op voeding te letten en een trainingsschema op te stellen ;$quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat zijn je stats Susteren? En hoelang train je?
WHUTquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin' memorial day sale? 110 dollar(85 euro)
Lel dat is dan een salequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin' memorial day sale? 110 dollar(85 euro)
Om je op weg te helpen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe 2 jaar fitness maar begin nu pas op voeding te letten en een trainingsschema op te stellen ;$
Een b-merk vergelijken met een a-merk. Ik kan ook gewoon huismerk whey bestellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lel dat is dan een sale.
B&F nog altijd goedkoper.
Ik denk niet dat de huismerk whey van iig B&F en XXL onderdoen voor zogenaamde premium brands.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een b-merk vergelijken met een a-merk. Ik kan ook gewoon huismerk whey bestellen
Oke, je bent in ieder geval begonnen. Ga die OP eens doorlezen, ik heb het idee dat je dat nog niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe 2 jaar fitness maar begin nu pas op voeding te letten en een trainingsschema op te stellen ;$
Betalen voor een merkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een b-merk vergelijken met een a-merk. Ik kan ook gewoon huismerk whey bestellen
Ja, en in het geval van creatine mono: CreaPure label op B&F huismerk geeft tenminste aan uit welke fabriek het komt gerold. Premium merk? Kan alsnog uit China komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Betalen voor een merk.
Whey = whey en creatine mono = creatine mono, come at them.
Zeker, meerdere malen gelezen zelfsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Oke, je bent in ieder geval begonnen. Ga die OP eens doorlezen, ik heb het idee dat je dat nog niet hebt gedaan.
Maar wat zijn je stats dan? Heb je ooit al eens SQ, DL of OHP gedaan?
Heb je wel wat gains gemaakt in die twee jaar, of kan je het beschouwen als verspilde tijd? Verder wel positief dat je nu een trainingsschema gaat maken en op je voeding gaat lettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik had wel last van de lactose in de BF whey, dit heb ik niet bij ON. En de smaak is beter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huismerk whey van iig B&F en XXL onderdoen voor zogenaamde premium brands.
Lactose is lactosequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had wel last van de lactose in de BF whey, dit heb ik niet bij ON. En de smaak is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |