abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127104844
TV. Dat was toch dat ding dat je gebruikte toen je nog geen snel internet en een dikke computer had?
Conscience do cost.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:52:08 #92
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_127104947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

De politiek als geheel is bezig met krampachtig vast te houden aan wat er is.

Al ruim voor deze crisis heb ik meermaals hier geschreven dat we een systeem hebben wat niet houdbaar is. Maar dat wordt dan makkelijk weggelachen. Het wordt eens tijd dat we kijken naar hoe de wereld aan het veranderen is en ons daaraan aan gaan passen. Hoe langer je daarmee wacht, hoe lastiger het wordt.

Dat geldt in het algemeen, maar ook voor de PO. Die hebben hun meerwaarde langzaamaan wel verloren. Al die grootverdieners bij de PO gaan maar lekker commercieel worden. Of ze kopen zendtijd en verdienen het terug met reclame-inkomsten (zoals een Harry Mens...). Dat mag van mij ook. Maar de PO moet niet proberen een commerciële omroep te zijn die een maatschappelijke financiële injectie krijgt. Ze moeten kiezen voor een duurzame manier om de nieuwe uitdagingen op te pakken.

Krampachtig vasthouden aan wat altijd goed heeft gewerkt gaat altijd een keer mis. Vraag het Hans Breukhoven maar.
Dat er nog mensen zijn als jij maakt het leven in deze maatschappij dragelijk.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_127105307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 07:19 schreef Libris het volgende:
Lijkt op het kijk- en luistergeld dat een tijd geleden afschaft is? De NOS wil het ook terug
Ik meen dat kijk - en luistergeld op een gegeven moment in andere belastingen werd verwerkt, zodat iedereen het betaalde en controles overbodig werden.
Als ze het nu opnieuw gaan heffen willen ze dubbel vangen, dat kan natuurlijk niet :P
pi_127105447
Begin maar eens met schrappen van wat van die pauperprogramma's die nu uitgezonden worden door PO
pi_127105507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef ems. het volgende:
TV. Dat was toch dat ding dat je gebruikte toen je nog geen snel internet en een dikke computer had?
Klinkt heel ver weg ja. :') Kijk echt nooit meer TV, des te vervelender als je er nog voor moet gaan betalen.
pi_127105557
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef BlueRoom het volgende:
marktverstoring dus, weg met die PO
Goed idee, weg met dat kaasschaven, er moet hervormd worden. :) Schrap de hele PO, het is echt een relikwie uit de vorige eeuw.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:16:47 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_127105648
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef Luigi het volgende:
Voor 8 euro per maand zeg ik 'm wel op dus :'). Download toch al alles zo'n beetje, m'n tv staat vastgeroest op de ingang van m'n mediaspeler en de tv functie wordt amper gebruikt :D.
De verwachte opbrengst is 60 miljoen, dus ik neem aan dat het om ¤8/jaar gaat.
pi_127105663
Ja, gooi er nóg eens een extra last tegenaan, en dan vooral voor iets waar ik via de belasting al onvrijwillig aan betaal.

Donder toch op, zeg!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127148509
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik meen dat kijk - en luistergeld op een gegeven moment in andere belastingen werd verwerkt, zodat iedereen het betaalde en controles overbodig werden.
Als ze het nu opnieuw gaan heffen willen ze dubbel vangen, dat kan natuurlijk niet :P
Ja is een verhoging van inkomstenbelasting geworden. Ik zal even zoeken naar de link.

quote:
Afschaffing van de omroepbijdrage [bewerken]

Tijdens de formatie-onderhandelingen voor het tweede paarse kabinet spraken PvdA, VVD en D66 af dat er een onderzoek zou komen naar de afschaffing van de omroepbijdrage. De programma's van de publieke omroepen zouden voortaan betaald moeten worden uit de belastingopbrengsten. Met ingang van 1 januari 2000 werd de omroepbijdrage inderdaad afgeschaft en worden de programma's van de publieke omroep uit de belastingopbrengsten betaald. Ter compensatie van deze afschaffing werd het tarief van de eerste schijf van de inkomstenbelasting verhoogd met 1,1%.[2][3]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijk-_en_luistergeld

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Klinkt heel ver weg ja. :') Kijk echt nooit meer TV, des te vervelender als je er nog voor moet gaan betalen.
Hoeft ook niet als je geen tv of radio hebt. JUIST nu betaal je voor niks als je geen tv/radio hebt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:57:29 #100
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127162634
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 07:31 schreef Mylene het volgende:
En dat wordt doorberekend aan de klanten. En zo betalen wij uiteindelijk ook weer wederom mee aan de hoge salarissen van Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw, Paul & Witteman, Antoinette Hertsenberg en Dominique Weesie.
Kijk dan gewoon niet, eigen keuze _O-
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:59:03 #101
132605 kawotski
Il Dottore
pi_127168338
Ik kijk niet eens naar de PO. Sterker nog ik wil het uit het basispakket hebben, wat moet ik met die bagger, dat ze dat uberhaupt tv durven noemen, het is pulp.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')