ik weet niet zeker of er bekend is gemaakt wanneer de moord precies heeft plaatsgevondenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze op dinsdag vermoord zijn, maar kan het verkeerd hebben
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
het hotelpersoneel dat hun nog gezien zou hebben kan dus ook niet als ze 2 dagen werden vastgehouden
Was een appartement/flatwoning, dus lijkt me niet afgelegen (in de zin van geen buren dichtbij). Tenzij de rest van het gebouw leeg stond..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef TLC het volgende:
en wat ik me nu afvraag ; heeft niemand het gegil kunnen horen ? want iemand martelen in een huis blijft toch niet geheel onopgemerkt denk ik, laat staan als je 2 lijken naar buiten moet brengen... dat moet toch opvallen ?? of was het ergens afgelegen ?
De buren van het huis kun je in een video zien op de site van "La Verdad de Murcia", de lokale krant. Ze zeggen inderdaad niets gehoord of gezien te hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef TLC het volgende:
en wat ik me nu afvraag ; heeft niemand het gegil kunnen horen ? want iemand martelen in een huis blijft toch niet geheel onopgemerkt denk ik, laat staan als je 2 lijken naar buiten moet brengen... dat moet toch opvallen ?? of was het ergens afgelegen ?
Het was geen huis, maar een appartement toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden dit huis pas enkele weken geleden gehuurd, en het lag afgelegen.
Dat doet ook een vooropgezet plan vermoeden.
Dat zijn de buren van de locatie waar ze gevonden zijn toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Perico het volgende:
[..]
De buren van het huis kun je in een video zien op de site van "La Verdad de Murcia", de lokale krant. Ze zeggen inderdaad niets gehoord of gezien te hebben.
Bronquote:De nabestaanden van de bij Murcia vermoorde Nederlanders Ingrid Visser en Lodewijk Severein zijn geschokt over de publicatie van details rond de dood van de twee slachtoffers. De publicatie dinsdag in Spaanse media was onnodig en bovendien zijn nabestaanden nog niet over de omstandigheden ingelicht, zei de woordvoerster van de families, Miriam van de Velde, dinsdag in Murcia.
Ze noemde als voorbeeld berichten over de veronderstelde zwangerschap van Visser op het moment van haar dood, 'vooral omdat de familie dat niet wist'.
De lokale Spaanse krant Levante-EMV kwam dinsdag met het nieuws. Het was al bekend dat Visser en Severein in Murcia waren voor een afspraak bij een vruchtbaarheidskliniek.Visser en Severein kwamen op 14 mei niet bij de kliniek opdagen, ondanks dat ze daar bekend stonden als punctueel.Levante-EMV beroept zich op 'betrouwbare bronnen' die de krant wisten te vertellen dat Visser iets meer dan drie maanden zwanger was.
Het stel zou de afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek hebben aangegrepen om een zakelijke ontmoeting te hebben met Juan C.L., voormalig technisch directeur van de volleybalclub Atlético Voleibol Murcia. Hij geldt nu als één van de verdachten in de zaak. Er zijn drie verdachten opgepakt.
In Murcia worden steeds meer details bekend over de brute moord op Visser en Severein. Hun lijken werden in stukken gezaagd, in vuilniszakken gestopt en begraven. Van de Velde zei dat het 'verwoestend' voor nabestaanden is om in kranten te moeten lezen dat de lichamen in stukken waren gezaagd.
ik dacht begrepen te hebben dat ze op maandagavond waren meegenomen en vanaf toen vastgehouden werden. Terwijl hotelpersoneel heeft verklaard ze op dinsdag daar nog gezien te hebben.quote:
zie twee posts boven jequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf meldt dat de nabestaanden niet wisten dat Visser zwanger was en ook niet dat de lichamen in stukken waren gezaagd. Ze hebben dit via de Spaanse media moeten vernemen.
Maandag is wat de politie zei idd (iig in het begin), en dinsdag wat hotelpersoneel later zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht begrepen te hebben dat ze op maandagavond waren meegenomen en vanaf toen vastgehouden werden. Terwijl hotelpersoneel heeft verklaard ze op dinsdag daar nog gezien te hebben.
AD meldt dat dus ook...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf meldt dat de nabestaanden niet wisten dat Ingrid Visser zwanger was en ook niet dat de lichamen in stukken waren gezaagd. Ze hebben dit via de Spaanse media moeten vernemen.
De media gaat ook te ver soms met berichtgevingen. Wat hebben wij aan de wetenschap dat alle ledematen en hoofden van de rompen verwijderd zijn, en dat ze gemarteld zijn? Wat is de toegevoegde waarde hiervan? De media creëert zo meer vragen dan dat er antwoorden komen. Het zal je kind maar zijn zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AD meldt dat dus ook...
Dat is wel echt afschuwelijk ja, om dat via de media te moeten vernemen..
Het gaat er hier natuurlijk niet om waar Visser en Severijn zélf woonden, maar waar ze gemarteld en vermoord zijn. En dat was dus een afgelegen huis dat sinds kort gehuurd was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was geen huis, maar een appartement toch?
(waar ze gevonden zijn was wel nabij een huis)
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-zakenconflict.dhtml
Hoe kom je erbij dat ik het heb over waar zij woonden?? Zij woonden in Nederland, en hadden een hotelkamer geboekt in Murcia.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat er hier natuurlijk niet om waar Visser en Severijn zélf woonden, maar waar ze gemarteld en vermoord zijn. En dat was dus een afgelegen huis dat sinds kort gehuurd was.
En dan denk je dat er bij voetbal meer penozefiguren rondlopen....quote:
Dus je zat zelf ook in allebei de topics?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie hier dezelfde mensen terug als in de topic over de vermiste kinderen.. Toeval?
Geen idee. Maar ik vind het heel erg voor de naaste familie dat alles zo open en bloot in de media komt. Inclusief de onvermijdelijke (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het zal je vader maar zijn, die man had toch een dochter?
Briljante constateringquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je zat zelf ook in allebei de topics?
Ik vind het vooral erg dat ze het uit de media moeten vernemen, dat het erin staat vind ik persoonlijk niet meer dan logisch want het is onderdeel van het 'verhaal'. Verder zou ik als familie uberhaupt de reacties op fora e.d. niet gaan lezen als ik niks vervelends tegen zou willen komen. Maar misschien ben ik wel te nuchter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het heel erg voor de naaste familie dat alles zo open en bloot in de media komt. Inclusief de onvermijdelijke () grapjes die in fora als deze gemaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |