Het is daar ook prachtig. Wat een tragedie, maar het is ook jammer dat de stad een enorm slechte publiciteit krijgt nu. Ik verhuis er in oktober tijdelijk naartoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe triest ook,...Murcia ligt trouwens in een erg mooie regio in Spanje
http://www.purespain.com/nl/regio_murcia/
Cuenca heeft Severijn wellicht voorgehouden dat hij van een kale kip niet kon plukken, maar dat hij een investering met een geweldig rendement op het oog had waarmee Severijn winst zou halen en Cuenca hem kon terugbetalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, aangezien die Spanjaard hen geld nog schuldig zou zijn en niet andersom..
Doodgemarteld worden door hele gezellige chinezen lijkt me net zo erg hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef ShevaJB het volgende:
Doodgemarteld worden door gewetenloze Roemenen. Vreselijker kan haast niet.
heb ik al een paar keer gezegd, om andere schuldeisers af te schrikkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom: ze wilden hun geld terug, en hij wilde dat niet teruggeven. Die Roemenen zijn dus z'n bodygards, misschien liep het dus uit de hand.
Puur gespeculeer, maar ik vind het heel vreemd dat je degene die je jou geld heeft geleend ombrengt. Meestal is het andersom.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef BlueRoom het volgende:
die severein is geen george clooney trouwens, dat je als vrouw bij zo'n vent een kind wil snap ik niet
Die grote dom geld die werd geleend was dat nu? Ik dacht 'voorheen' en dat er nu afgerekend moest worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
-knip-
Maar wat heeft Cuenca aan Severijn verteld waardoor die besloot om een koffer met biljetten mee naar Spanje te nemen.... toch iets wat het daglicht niet kon verdragen?
Ah je hebt persoonlijke ervaring.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:37 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
heb ik al een paar keer gezegd, om andere schuldeisers af te schrikken
Duidelijk dat deze transactie bedoeld was om buiten de boeken van de Spaanse belastingdienst te blijven, denk ik...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je hebt persoonlijke ervaring.
Ik heb meteen een vraag, stel ik wil deze business ook in, hoe pak je dit belastingtechnisch aan? Want je kan een hoop in je matras kwijt maar dat heeft ook een maximum
het hotelpersoneel dat hun nog gezien zou hebben kan dus ook niet als ze 2 dagen werden vastgehoudenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Markeerstift het volgende:
Als familie zijnde zou ik het een verschrikkelijk idee vinden dat ze een 'paar dagen' in dat appartement hebben gezeten en dus nog leefden terwijl ze gezocht werden.
Dat was ook al een raar verhaal, de politie daar nam het ook niet serieus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
het hotelpersoneel dat hun nog gezien zou hebben kan dus ook niet als ze 2 dagen werden vastgehouden
Ik moet er niet aan denken een partner van 2 meter te hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef BlueRoom het volgende:
die severein is geen george clooney trouwens, dat je als vrouw bij zo'n vent een kind wil snap ik niet
dat kan verklaren waarom de bedden er beslapen uitzagen? Dat er flink gezocht was?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik had het zinnetje dat ze "een grote som geld bij zich hadden" opgevat als dat ze dat mee hadden genomen naar de afspraak met Cuenca. Maar dat zal toch wel niet.
Bingo, mijn idee. Lange slungelige blonde vrouwen zijn niet bepaald mijn smaak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken een partner van 2 meter te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
hoezo niet? ze waren toch eerst vermist...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
het hotelpersoneel dat hun nog gezien zou hebben kan dus ook niet als ze 2 dagen werden vastgehouden
Zoals ik het begrijp uit de berichten van de laatste dagen en vandaag, spelen er twee "geldzaken":quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die grote dom geld die werd geleend was dat nu? Ik dacht 'voorheen' en dat er nu afgerekend moest worden.
oh ik dacht dat ze op dinsdag vermoord zijn, maar kan het verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoezo niet? ze waren toch eerst vermist...
Ze hadden dit huis pas enkele weken geleden gehuurd, en het lag afgelegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef TLC het volgende:
en wat ik me nu afvraag ; heeft niemand het gegil kunnen horen ? want iemand martelen in een huis blijft toch niet geheel onopgemerkt denk ik, laat staan als je 2 lijken naar buiten moet brengen... dat moet toch opvallen ?? of was het ergens afgelegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |