Deze grimeuse zal wel nooit bij Ome Andries op schoot komen zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
De grimeuse... Het is geen Wieke, zullen we maar zeggen.
Maar dan een meid van twintig met een dansende paardenstaart.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een leuk taakje voor een stagiaire zo'n after-show.
Escha zou dat ook moeten doen, maar dan bij VI.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan een meid van twintig met een dansende paardenstaart.
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering.. maar goed, zie het als een dynamisch proces.quote:
Een dramatisch TV-programma daar moet een OP gelijk aan staan. Filmpjes zeggen maar dan 1000 duizend woorden. En nee dat komt niet uit de bijbel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering.. maar goed, zie het als een dynamisch proces.
DWDD heeft een prachtige OP. Probeer zoiets maar even...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dramatisch TV-programma daar moet een OP gelijk aan staan. Filmpjes zeggen maar dan 1000 duizend woorden. En nee dat komt niet uit de bijbel.
Dankzij mijn tip werd de OP door jou aangepakt. Goed bezig. Maar Knevel en Bevel kunnen het de zomer wel redden met deze OP.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DWDD heeft een prachtige OP. Probeer zoiets maar even...
Je lijkt Louis wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dankzij mijn tip werd de OP door jou aangepakt. Goed bezig. Maar Knevel en Bevel kunnen het de zomer wel redden met deze OP.
Eerste gasten staan er toch pas vanmiddag op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:36 schreef Specularium het volgende:
Geen idee, vind het maar een gare kutsite zo allemaal.
Ik heb op een gegeven moment 500 mensen online gezien bij het tweede scherm dus dat is toch 0,06 % van de kijkersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Wopper1 het volgende:
KNEVEL EN VAN DEN BRINK 859.000 kijkers
Toppie.
CDA CDA CDA. De C van Clown zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef borisz het volgende:
Vanavond meneer de Paardenhouder en CDA-rat uit Groningen.
Henkie Bleker
En nog kans op meer vermaak:quote:Henk Bleker
Henk Bleker over zijn geliefde Groningen waar de koningstour vandaag begint.
Maite Vermeulen
Journaliste Maite Vermeulen over de moord op volleybalster Ingrid Visser.
Maiwand al-Afghani
Maiwand al-Afghani over de heldenstatus van jihadstrijders onder moslimjongeren.
quote:De onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend.
Wat Henk Bleker te vertellen heeft vind ik niet zo inspirerend en rullevant.quote:
Ik wist dat ie paardenfokker was, maar dat zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:54 schreef starla het volgende:
Welke leuke onderwerpen.
Moord en doodslag
Geloof
Bleker die aankondigt dat ie meedoet met het volgende seizoen van Passie in de polder.
Leuk!
Ben benieuwd naar de stellingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Wopper1 het volgende:
Nog een half uurtje, tweede scherm staat al aan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
"Zou u de vriendin van Henk Bleker doen?"
Zijn wel bizarre details bij dat verhaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
Oh, ik vond Maike Maite het meest inspirerend.
Beetje te vroeg gestemd
WAT VIND JIJ VAN DIT NIEUWS?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die site niet open, maar klinkt als wat altijd onder artikels van het AD staat
Het is ook van een enorm belang dat we dat tweede scherm hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik had het tweede scherm nog niet gezien maar zeker mooi vergeleken met vorig seizoen!
Daar hebben ze veel tijd in gestoken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
Iedereen stemt nu al op dat geile blonde wijf
Nou ja eerlijk, vind dat het leukste van dit programma. Het is voor de rest niet echt een bijzonder kwalitatief goed programma.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is ook van een enorm belang dat we dat tweede scherm hebben natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
13% vindt Henkie het meest inspirerend. Vraag me af wat voor soort mensen dit zijn.
Ze moesten toch wat 'extras' ter vervanging van de Megalomaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk, vind dat het leukste van dit programma. Het is voor de rest niet echt een bijzonder kwalitatief goed programma.
Die mag dat niet zonder te trouwenquote:
Waarom moet een Moslim zijn baard laten groeien…quote:
Een kelder.quote:
Ze heeft wel een grote neus...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Travel. het volgende:
O iel, hier valt ze vies tegen
Dit was beter
[ afbeelding ]
Ik ga dit echt niet lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom moet een Moslim zijn baard laten groeien…
e moet weten dat Allaah zegt (interpretatie van de betekenis):
En het betaamt de gelovige man of vrouw niet, wanneer Allaah en Zijn boodschapper over een zaak hebben beslist, dat er voor hen een keuze zou zijn in die zaak. En wie Allaah en Zijn boodschapper niet gehoorzaamt, is zeker klaarblijkelijk afgedwaald. [Alqur’aan Al-ahzaab, 33:36]
Hij, de Almachtige zegt (interpretatie van de betekenis):
Behandelt de uitnodiging van de boodschapper onder u niet zoals gij de uitnodiging van elkander behandelt. Allaah kent degenen uwer die wegsluipen en zich verbergen. Laat daarom degenen die tegen Zijn gebod ingaan, zich in acht nemen opdat hen geen rampspoed overkomen of een pijnlijke straf hen achterhalen. [Alqur’aan An-noor, 24:63]
Uit de bovengenoemde Aayaat uit de Qur’aan, is het duidelijk dat wij verplicht zijn bevelen van Boodschapper Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam van Allaah uit te voeren en in verscheidene Ahaadeeth wordt opdracht gegeven om onze baarden te staan en te laten groeien en Profeet Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam verbod ons deze af te scheren. De Profeet Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam zei:
“Knip jullie snorren kort en laat jullie baarden groeien en anders dan die van magiërs.“ Saheeh Muslim
Toen de Boodschapper Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam van Allaah twee boodschappers van de Perzische koning Kisraa ontving, merkte hij op dat zij lange snorren hadden en baardeloos waren en zei: “Rampspoed aan jullie! Wie gaf opdracht tot u om dit te doen”? Zo hoe zou jij je voelen, oh scheerder, als de Boodschapper Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam van Allaah met afschuw van jou weg gaat en zegt: “Rampspoed aan jullie! Wie gaf opdracht tot u om dit te doen”?
Daarom, richt uw aangezicht oprecht tot de (ware) godsdienst, overeenkomstig de natuur naar welke Allaah de mensen heeft geschapen. De schepping van Allaah kent geen verandering. Dat is het ware geloof. Maar de meeste mensen weten het niet.[Alqur’aan Ar-Room, 30:30]
Het scheren van de baard is een imiteren van vrouwen; de Boodschapper Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam van Allaah zei: “Vrouwen die mannen imiteren en mannen die vrouwen imiteren behoren niet van ons.“ Ahmad.
Beetje netjes houden mag dus ook niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom moet een Moslim zijn baard laten groeien…
Je mist er niks aan.quote:
Wat zouden we moeten zonder SBSquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
SBS6 was uiteraard als eerste ter plaatse
Hopelijk loopt hij weg, tijd geleden alweer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Allah hakbar..
Dit gaat een oorlog worden aan tafel, extremistische gristenhonden vs de Haatbaard..
Ik was het oneens met de stelling, maar dit is wel bah.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Als Roemenen je in Spanje in stukken zagen nadat ze ook al je tanden getrokken hebben denk ik dat je in dubieuze kringen verkeerde.
Ik zou het bijna gaan aanmaken voor dat hippe derde schermquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit. Ik zou het twitteren #kvdb
Had het ook nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was het oneens met de stelling, maar dit is wel bah.
Jammer dat GGMM niet hier is dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit. Ik zou het twitteren #kvdb
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Als Roemenen je in Spanje in stukken zagen nadat ze ook al je tanden getrokken hebben denk ik dat je in dubieuze kringen verkeerde.
Hehe ja die.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM? Dat is toch zo'n nobuddie uit VBL?
Hij gaat op geld teren van ongelovigen inshallah.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk wat haatbaard straks aan het eind zal antwoorden op de vraag:
Wat gaat u morgen doen?
Ik zweer op Allah dat hij niet gaat werken.
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk wat haatbaard straks aan het eind zal antwoorden op de vraag:
Wat gaat u morgen doen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
Wat gaat u morgen doen?
Ik vind het knap hoe ze de stellingen verzinnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Het lekken van politie informatie aan de media is slecht!
De details zat ik vandaag te lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Of zeiden ze dat net?
Waar lees je die?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
De details zat ik vandaag te lezen.
De conclusie trok ik zelf.
Zal ze wel uitgelokt hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/13(...)tukken-gezaagd.dhtml
Dat was hem inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/13(...)tukken-gezaagd.dhtml
Mevrouw Polak, u bent niet de perfecte articulator voor alle vrouwen blabla.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen zou nu aan tafel moeten zitten om deze jongen even de mond te snoeren.
Tja, Johan rent wel vaker voor z'n leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus.
Al is dat wel gevaarlijk...
Mooie mascaraquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Goeie sik die ene. En make-up op lijkt wel.
Tsjah, eigenlijk heb je wel gelijk ja. Radicale islamieten zijn in vergelijking met voetbal hooligans niks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, Johan rent wel vaker voor z'n leven.
En als die booslim dan iets zegt:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen zou nu aan tafel moeten zitten om deze jongen even de mond te snoeren.
Zeker.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Martinello het volgende:
Misschien kan Henk een mooi briefje voor hem schrijven
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Martinello het volgende:
Misschien kan Henk een mooi briefje voor hem schrijven
Henk stijgt in inspiratie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zelfs Henk is sympathiek naast zo'n haat dwaas
Dan kan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
[..]
'Wil je zaterdag naar een wedstrijd van Syrië?"
Syrië uit, daar kan het altijd spoken, die schieten met scherp.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
[..]
'Wil je zaterdag naar een wedstrijd van Syrië?"
Maar geen handje hoor.quote:
Nee joh, dit is leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Nog even en het is de schuld van Wilders.
Volgende gast graag.
Mooi man die filmpjes op bestgore van die moslims die dat continu roepen en finaal de pan in gehakt worden door apaches.quote:
Daarnet versprak hij zich bijna, mensen, uh moslims.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
Waarom praat hij alleen maar over moslims en niet gewoon mensen?
WALLAHHHquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Ongelovigen echter moeten dood! Inshallah
Allahu Akbar!
Dat ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Dit goedpraten.
Ik hoop dat hij snel kanker krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |