Deze grimeuse zal wel nooit bij Ome Andries op schoot komen zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
De grimeuse... Het is geen Wieke, zullen we maar zeggen.
Maar dan een meid van twintig met een dansende paardenstaart.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een leuk taakje voor een stagiaire zo'n after-show.
Escha zou dat ook moeten doen, maar dan bij VI.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan een meid van twintig met een dansende paardenstaart.
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering.. maar goed, zie het als een dynamisch proces.quote:
Een dramatisch TV-programma daar moet een OP gelijk aan staan. Filmpjes zeggen maar dan 1000 duizend woorden. En nee dat komt niet uit de bijbel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering.. maar goed, zie het als een dynamisch proces.
DWDD heeft een prachtige OP. Probeer zoiets maar even...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dramatisch TV-programma daar moet een OP gelijk aan staan. Filmpjes zeggen maar dan 1000 duizend woorden. En nee dat komt niet uit de bijbel.
Dankzij mijn tip werd de OP door jou aangepakt. Goed bezig. Maar Knevel en Bevel kunnen het de zomer wel redden met deze OP.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DWDD heeft een prachtige OP. Probeer zoiets maar even...
Je lijkt Louis wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dankzij mijn tip werd de OP door jou aangepakt. Goed bezig. Maar Knevel en Bevel kunnen het de zomer wel redden met deze OP.
Eerste gasten staan er toch pas vanmiddag op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:36 schreef Specularium het volgende:
Geen idee, vind het maar een gare kutsite zo allemaal.
Ik heb op een gegeven moment 500 mensen online gezien bij het tweede scherm dus dat is toch 0,06 % van de kijkersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Wopper1 het volgende:
KNEVEL EN VAN DEN BRINK 859.000 kijkers
Toppie.
CDA CDA CDA. De C van Clown zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef borisz het volgende:
Vanavond meneer de Paardenhouder en CDA-rat uit Groningen.
Henkie Bleker
En nog kans op meer vermaak:quote:Henk Bleker
Henk Bleker over zijn geliefde Groningen waar de koningstour vandaag begint.
Maite Vermeulen
Journaliste Maite Vermeulen over de moord op volleybalster Ingrid Visser.
Maiwand al-Afghani
Maiwand al-Afghani over de heldenstatus van jihadstrijders onder moslimjongeren.
quote:De onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend.
Wat Henk Bleker te vertellen heeft vind ik niet zo inspirerend en rullevant.quote:
Ik wist dat ie paardenfokker was, maar dat zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:54 schreef starla het volgende:
Welke leuke onderwerpen.
Moord en doodslag
Geloof
Bleker die aankondigt dat ie meedoet met het volgende seizoen van Passie in de polder.
Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |