Inderdaad waar.quote:
Gemiddelde kijker is dan ook bejaardquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Er zijn op dit moment nog maar 210 gebruikers.
Waarvan de helft FOK!kersquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Die stelling ookquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat Christ morgen gaat doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat gaan jullie morgen allemaal doen
quote:
Oh ja altijd aan het einde van de (bijbel)show.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat gaan jullie morgen allemaal doen
Ik vind het fantastischquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
''450 rechercheur op een zaak is veel te duur''_!_!_
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
''450 rechercheur op een zaak is veel te duur''_!_!_
Overigens trapt die Duitser vrolijk mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, dit kon ik ook wel vertellen
Overkill, goede term in deze ook
Ik moet denken aan Dr Doofenshmirtz.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Monolith het volgende:
Deze man doet me denken aan die professor uit Alfred J Kwak.
Ik ken alleen een goor restaurant met die naam.quote:
Bij Robben is het ook niet geluktquote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs heeft toch maanden gehad om te trainen op het niet trekken van een poephoofd.
Lukt niet.
Ik pleit voor knevel en Derksen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs heeft toch maanden gehad om te trainen op het niet trekken van een poephoofd.
Lukt niet.
Idd, al vind ik het meer een hoofd alsof hij pis heeft gedronken.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lukt niet.
Zoalsquote:Stelling v.d. dag
Christenen moeten meer doen voor medechristenen in het Midden-Oosten
Ik las daarnet een tweet over poephoofd hallo was jij datquote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lukt niet.
Het is algemeen bekend dat Tijs een poephoofd heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik las daarnet een tweet over poephoofd hallo was jij dat
Is dat Adriaan overhemd?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Tijs een poephoofd heeft.
Nee, ik ben te herkennen als jvermeer.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik las daarnet een tweet over poephoofd hallo was jij dat
Idd, gewoon in de P&W studioquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Studio van KvdB is best lelijk zo met al die rare hoeken. Kunnen ze het niet gewoon normaal en eenvoudig houden?
Zelfde vorm als de heilige tempel in Jeruzalem.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Studio van KvdB is best lelijk zo met al die rare hoeken. Kunnen ze het niet gewoon normaal en eenvoudig houden?
hahahahahahahahahaquote:
Dit dus, wat een figuurquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
Ik denk niet dat het om horloges van 9,95 ging Knevel.
Idd, het valt best wel opquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
Zitten weer (leuke) meiden in het publiek.
Daar heeft de here Jezus toch maar weer mooi voor gezorgd.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
Zitten weer (leuke) meiden in het publiek.
Thijs is vanavond wat later thuisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heeft de here Jezus toch maar weer mooi voor gezorgd.
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 27-05-2013 om 23:18:46#kvdb leuke meisjes in het publiek. Meisjes registreer op fok aub reageer retweet
RT.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 27-05-2013 om 23:18:46#kvdb leuke meisjes in het publiek. Meisjes registreer op fok aub reageer retweet
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
P&W en DWDD zitten in Amsterdam...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziet er wel anders uit dan de P&W studio
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je continu stellingen en kon je de gasten cijfers geven. Dat mis ik![]()
Haha die is leukquote:
Dat kan nog steeds, maar dit is geherformuleerd tot het 'Inspirerend' vinden van het verhaal of niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je continu stellingen en kon je de gasten cijfers geven. Dat mis ik![]()
De zapservice van kvdb is toch zonder geluid?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
Is hier ook een zapservice of is die nog slechter?0
Ik mag maar 1 van de gasten inspirerend vinden. Dat is gewoon minachting van de kijker.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, maar dit is geherformuleerd tot het 'Inspirerend' vinden van het verhaal of niet.
Bijbelteksten worden opgelezen bij nieuwsbeelden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De zapservice van kvdb is toch zonder geluid?
Waarom is hij ooit vrijgelaten...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus... waarom is Holleeder nou opgepakt
Geen commentaar, gewoon opmerkelijke filmpjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De zapservice van kvdb is toch zonder geluid?
Mee eens, je zou ook gewoon moeten kunnen zeggen welk verhaal bestaat uit ongeïnspireerde bagger.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 van de gasten inspirerend vinden. Dat is gewoon minachting van de kijker.
Daarom stem ik op eens. De minderheid verdient ook een stem.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Beetje psychologie van de koude grond die stelling.
Vorige week zat ze ook bij debat op 2, en tijd terug deed ze mee aan de wandeling.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
Waarom willen mensen dit toch met hun eigen gezicht op tv vertellen. Ik kan daar echt niet bij.
Je moment of fame claimen over de rug van een dood kind. Het is wanstaltig.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vorige week zat ze ook bij debat op 2, en tijd terug deed ze mee aan de wandeling.
Zal voor deze mevrouw wel een soort van rouwverwerking zijn.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Je moment of fame claimen over de rug van een dood kind. Het is wanstaltig.
Steven Seagal als bodyguard hebbenquote:
Dubbele begrafenis ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tegelijkertijd begraven, is dat niet dubbel
Heb je nog wat aan je dag...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tegelijkertijd begraven, is dat niet dubbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu komt het zo, god heeft het zo gewild. En Jezus gaf haar steun om door te gaan
Nog steeds... hij stagneert.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
24% voor Christ Klep. Ze pakken wel uit hoor vandaag.
Ik ook...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komen mijn tweets niet meer door op het tweede scherm
Ik ben verbannen uit het Koninkrijk Gods voor het noemen van fok
A-okay, dat staat niet in mijn woordenboek.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar klagen dat #penw beter is is a-okay![]()
Waardeloos dat 2e scherm. Niks aan. Heb het nooit leuk gevonden!
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar klagen dat #penw beter is is a-okay![]()
Waardeloos dat 2e scherm. Niks aan. Heb het nooit leuk gevonden!
Dit klopt.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is het heel spannend bij het Amerikaans kampioenschap wielrennen.
Ik spreek straatengels.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
A-okay, dat staat niet in mijn woordenboek.
Daar is het altijd tijd voor.quote:
Nog gefeliciteerd met de promotie naar de jupiler liek.quote:
Goh wat rot voor je, maar je moet ook door, haal je energie uit het kleine, blablabalbalablabalquote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Wat een zacht, zalvend, gristelijk verantwoord kutgesprek is dit zeg.
Ga je nu rellen bij het Maasgebouw?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de promotie naar de jupiler liek.
Ja mijn antwoord is er door gekomenquote:
Heel het 2e scherm geniet mee van onze romance. Hopelijk levert dat geen homohaat op.twitter:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja mijn antwoord is er door gekomenHeel het 2e scherm geniet mee van onze romance. Hopelijk levert dat geen homohaat op.twitter:
Lekker met hun opgevoerde brommers met 150 door de bebouwde kom scheuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Het is stil op straat in Urk en Staphorst. Iedereen aan de coke of gezellig Knevel en Bevel kijken.
Het zijn wel kermis spullen.quote:Lid worden van de EO
De EO heeft je nu nodig!
Er komen grote bezuinigingen aan. Om ons werk te kunnen blijven doen heeft de EO dringend nieuwe leden nodig.
Voor ¤15 per jaar (¤1,50 extra bij betaling per acceptgiro) bent u al lid en steunt u de EO bij het uitzenden van missionaire programma's, het geven van nazorg en het organiseren van evenementen. Hiervoor krijgt de EO geen subsidie en is afhankelijk van de leden en van giften. Word daarom lid van de EO, want meer leden is meer ruimte voor een christelijk geluid.
Betaling per: * AcceptGiroIncasso
Bankrekening:
Geslacht: * ManVrouw
Achternaam: * Tussenvoegsel:
Voorletters: *
Straat: * Huisnummer: *
Postcode: * Woonplaats: *
Telefoon: * E-mail: *
Geboortedatum: * - -
Kies een geschenk: *
Geen cadeau (u bespaart de EO kosten)
Cd The Passion 2013
CD Leef je geloof
Cd Remco Hakkert - Hier ben ik Heer
Dvd-box Earthflight
Cd Praise & ontmoeting
CD Nederland Zingt - De Heer is mijn Herder
DVD Koek en Ei
Boek Achtste Groepers Huilen Niet
Cd Michael W Smith - Glory
Ik wil de EO extra steunen met een gift
Ik wil de EO extra steunen en maak ook mijn partner lid (¤15 + cadeau)
Ik wil de EO extra steunen en maak mijn zoon/dochter EO-jongerenlid (¤15 + cadeau)
Stemmen kan,quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wapens aan de rebellen geven....slim...
Je kan op dit moment helemaal niks goed doen daar in Syrie. Dat is het grootste probleem.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wapens aan de rebellen geven....slim...
Je moet echt goed luisteren wil je die Duitser kunnen volgen. Ik versta 'm amper.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
Oke, die Duitser heeft natuurlijk wel gelijk. Maar Klep moet gewoon zijn verhaal houden
Gewoon niet mee bemoeien en die Schilderswijk strijders ook hier proberen te houden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan op dit moment helemaal niks goed doen daar in Syrie. Dat is het grootste probleem.
Een natte bel?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag dat er een bel luidt bij een nieuwe stelling.
Ik weet niet precies hoe jij uit mijn opmerking hebt kunnen afleiden dat ik een kutscheet zou willen.quote:
Kan je ook niet maken vind ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gewoon niet mee bemoeien en die Schilderswijk strijders ook hier proberen te houden.
Ik had alleen gehoord dat hij iets zei over of we daar een 2e Iran zouden willen, dus ik denk dat hij ook tegen wapens leveren is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je moet echt goed luisteren wil je die Duitser kunnen volgen. Ik versta 'm amper.
En met de tv, fok! en 2nd screen volg ik het niet zo nauw.
Stelling: HTML code voor beginners: begin er niet aan!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Sorry maar ken mensen die in God geloven echt niet serieus nemen.. Net als mensen die in kabouters of UFO's geloven <a href="https://twitter.com/search/%23KvdB">#KvdB</a></p>— † (@Thefametweets) <a href="https://twitter.com/Thefametweets/status/339134566449152000">27 mei 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Kutscheet kan goed gebruikt worden als bel/seintje voor de stelling/volgende gast.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe jij uit mijn opmerking hebt kunnen afleiden dat ik een kutscheet zou willen.
Eens!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Wopper1 het volgende:
Het Westen is te naïef over de gevaren die christenen daar bedreigen
Eens
Oneens
Eens, maar dat geldt voor iedereen die niet islamitisch is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Wopper1 het volgende:
Het Westen is te naïef over de gevaren die christenen daar bedreigen
Eens
Oneens
Ja, lach er maar om.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens!
Verschrikkelijke gevaren! Noord - Korea! Obama! Help!!!
Als ze elke week aan de deur staan te preken kan ik me ook wel voorstellen dat ze onderdrukt worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Dat ze daar horen als de getuige van het evangelie, om de liefde van god te verspreiden![]()
Geen goede reden.
quote:En na al die jaren zijn Knevel & Brink er nog altijd niet in geslaagd om Jezus aan tafel te krijgen . Prutsers #kbdb
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern gaat hiervoor
[ afbeelding ]
Stuk beter dan p&w de laatste tijdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Best wel een slechte uitzending
Slechte vragen, vooral bij die holleederkenner
Shit, ik zag die vrouw nietquote:
En god zag dat het goed was.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man is een volgeling van Louis (God). Daarom is hij uitgenodigd.
Die meisjes in het publiek staan op zijn banga lijst.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Knevel morgen chicks hosselen bij de kerk?
NEUTRAAL!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Wopper1 het volgende:
De Duitsers gaan steeds Nederlandser voetballen
Eens
Oneens
Staan de twee Dionnes er ook op.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die meisjes in het publiek staan op zijn banga lijst.
Schakelen ze zo weer in bij PKN man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Interview met Andries. De rest was niet christelijk genoeg.
Meer dan 1000 bezoekers online, het leeft!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk gedaan hoor zo'n tweede scherm. Maar voor een programma als KvdB zooooo onnodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |