quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d40-1fc6866d56e4.mp4
Goed bezig.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d40-1fc6866d56e4.mp4
Niks mis mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan niet wennen aan die nieuwe OP!
AGAINST MODERN VI!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Oliver23 het volgende:
Mortaxx Minute of Fame (Video)Grote klasse, tijd om een signature te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grote klasse, tijd om een signature te nemen
Waarom zijn er toch zoveel mensen die denken dat sluipreclame een woord is?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Sluipreclame in de OP. Ik voel een baan binnen Voetbal International dichterbij komen.
Moet je weer goedkoop gaan scoren via andermans fouten? Dit is effectbejag wat jij doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zijn er toch zoveel mensen die denken dat sluipreclame een woord is?
Jij liep met je eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet je weer goedkoop gaan scoren via andermans fouten? Dit is effectbejag wat jij doet.
oh is dat hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij liep met je eigen domheid te koop.
Waarom een compilatie uitzenden als je het publiek ook een Steven Seagal vechtfilm kan voorschotelen gevolgd door worstelende dwergen?quote:
Omdat ik anders ontwenningsverschijnselen krijg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom een compilatie uitzenden als je het publiek ook een Steven Seagal vechtfilm kan voorschotelen gevolgd door worstelende dwergen?
Als Kristel Pelles echt indruk wil maken moeten ze Fludderus aantrekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Omdat ik anders ontwenningsverschijnselen krijg.
Overigens ben ik blij dat Kristel Pallas gepromoveerd is.
En Sissi met de goede maat schoenen en hoe heet die gozer. Spelen ze zo Europees voetbal tegen Bilbo, Sgalleke en Florentina.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Kristel Pelles echt indruk wil maken moeten ze Fludderus aantrekken.
Die gozer heet Defuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En Sissi met de goede maat schoenen en hoe heet die gozer. Spelen ze zo Europees voetbal tegen Bilbo, Sgalleke en Florentina.
Dafoe? Die acteert toch niet meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hoe heet hij? O, Defoe! Hahahahaha!
Ik word gek van die gozer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dafoe? Die acteert toch niet meer?
In mijn tijd, Jan weet dat ook nog wel denk ik, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je over de provinciale weg naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Dat kon in die tijd, er waren geen camera's bij. Iedereen accepteerde dat gewoon van elkaar weet je wel, tegenwoordig hoef je dat niet te proberen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Zeg jij bent toch ook weleens met een handtas in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In mijn tijd, Jan weet dat ook nog wel denk ik, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je over de provinciale weg naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Dat kon in die tijd, er waren geen camera's bij. Iedereen accepteerde dat gewoon van elkaar weet je wel, tegenwoordig hoef je dat niet te proberen.
We zijn niet allemaal: Dr. Prof. Mr. IR Dhr Steven ten Have.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me toch echt af hoe het mogelijk is dat Boskamp zogenaamd zo veel wedstrijden kijkt en toch werkelijk alle namen uitspreekt alsof hij ze vlak voor de uitzending voor het eerst op een script heeft zien staan en ze snel even uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik bedoel, we weten allemaal dat Boskamp in z'n tweede leven een begenadigd acteur is, dus volgens mij stinkt dit zaakje.
Ik denk dat de commentator van Dubai Sport Fludderus uitspreekt als Fludderus en dat Jan dit overneemt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me toch echt af hoe het mogelijk is dat Boskamp zogenaamd zo veel wedstrijden kijkt en toch werkelijk alle namen uitspreekt alsof hij ze vlak voor de uitzending voor het eerst op een script heeft zien staan en ze snel even uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik bedoel, we weten allemaal dat Boskamp in z'n tweede leven een begenadigd acteur is, dus volgens mij stinkt dit zaakje.
Loop je nou met met ballen te spelen of wa? Nog even en ik gooi dit glas water in je smoel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de commentator van Dubai Sport Fludderus uitspreekt als Fludderus en dat Jan dit overneemt.
Jan heeft een aardig oeuvre, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Symer het volgende:
Vind jij dat toegevoegde waarde hebben, op een zender die louter herhalingen van The A-Team, Ice Road Truckers, en gelul aan een tafel over voetbal uitzend? RTL7 is een kleine zender weet je wel, ieder dubbeltje moet twee keer omgedraaid worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Ik eis volgend seizoen HD uitzendingen van RTL Seven.
Na 3x omdraaien krijg je HD uitzendingen. Het is Anno 2013.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind jij dat toegevoegde waarde hebben, op een zender die louter herhalingen van The A-Team, Ice Road Truckers, en gelul aan een tafel over voetbal uitzend? RTL7 is een kleine zender weet je wel, ieder dubbeltje moet twee keer omgedraaid worden.
Bovendien vind ik Koert Westerman niet echt een hoofd hebben voor HD.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind jij dat toegevoegde waarde hebben, op een zender die louter herhalingen van The A-Team, Ice Road Truckers, en gelul aan een tafel over voetbal uitzend? RTL7 is een kleine zender weet je wel, ieder dubbeltje moet twee keer omgedraaid worden.
Op zich ben ik het met je eens dat het 2013 is, maar volgens mij is het geen wet van Meden en Perzen dat er in 2013 louter in HD uitgezonden dient te worden. Volgens mij kan dat geeneens weet je wel, The A- Team in HD uitzenden, dan zie je geen reet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 3x omdraaien krijg je HD uitzendingen. Het is Anno 2013.
Hansie kunnen we al bewonderen bij SBS6 in HD.
Oh jij vindt het leuker om te praten op die provinciale weg waar je niet harder dan 60 mocht en je verkering uit ging... Dat vind jij leuker om over te praten dan voetbal zeker of niet???quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In mijn tijd, Jan weet dat ook nog wel denk ik, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je over de provinciale weg naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Dat kon in die tijd, er waren geen camera's bij. Iedereen accepteerde dat gewoon van elkaar weet je wel, tegenwoordig hoef je dat niet te proberen.
Nee, blijf een gewone boerenlul uit de Betuwe. Maar snap dat je dit denkt nadat meneer koekoeksklok zich meteen een hele persunalitie waande.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef satecl het volgende:
Mortaxx loopt zich nou een beetje de mr. Bigstar uit te hangen zeker?
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Oliver23 het volgende:
Mortaxx Minute of Fame (Video)Niet meer hoogtepuntjes van gister? Volgens mij heb ik nog wel een paar keer gebruld van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij blijft gewoon ronddwalen op de belangrijke subfora... KLB... VBL... dat wordt zoeken mensen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, blijf een gewone boerenlul uit de Betuwe. Maar snap dat je dit denkt nadat meneer koekoeksklok zich meteen een hele persunalitie waande.
Op de FP hoeven we daarentegen niet te komen. Hebben ze eens de mogelijkheid tot een primeur, zitten ze te slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon ronddwalen op de belangrijke subfora... KLB... VBL... dat wordt zoeken mensen!
quote:overzicht van jouw submits
Titels van nieuwssubmits (1) Datum Status
Onthullende feiten voetbalkennis Johan Derksen 27 mei 2013 15:21 In wachtrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |