quote:
Wel een goede bips tochquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat nou weer voor gym chick met al die smerige tattoo's. Is zo'n surfmeisje zeker
.
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat nou weer voor gym chick met al die smerige tattoo's. Is zo'n surfmeisje zeker
.
Te klein.quote:
Die after foto is wel nice, mooie heupen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Zijn toch mooie strakke billen?quote:
zou jij ook doen, als je zo,n honger hadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Gymchick trekt jullie helemaal aan stukken denk ik.
Zou ik niet eens erg vinden denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Gymchick trekt jullie helemaal aan stukken denk ik.
Ja kut VS met hun goedkope auto's (en leningen).quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Curlbrah het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154312351
die waar die orkaan overheen was geweestquote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kut VS met hun goedkope auto's (en leningen).
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Curlbrah het volgende:
amerikanenquote:Originally Posted by spacecowboy00 View Post
how do you guys afford such nice cars
as long as you can afford a down payment and have an income.. you don't need to be rich to have a nice whip
die leasen allesquote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Beach het volgende:
Vergeet ook niet dat daar zo'n auto $25000 kost en hier ¤45000
Een Chevy Camaro kost daar rond de $25k, hier kost het ~100k euro. Ik heb wel eens in zo'n ding gereden en de afwerking is bar slecht. Is mischien net 20k waard maar meer ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Beach het volgende:
Vergeet ook niet dat daar zo'n auto $25000 kost en hier ¤45000
die dochter vond ik altijd wel goed te doen, veel vlees met wat babyspek eropquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies.
En als het income weg is komen deze jongens langs:
[ afbeelding ]
Nog erger dusquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een Chevy Camaro kost daar rond de $25k, hier kost het ~100k euro. Ik heb wel eens in zo'n ding gereden en de afwerking is bar slecht. Is mischien net 20k waard maar meer ook niet.
Post 7.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Curlbrah het volgende:
Ja Amerikaanse auto's mogen vanwege de wet geen interieur hebben met andere materialen dan plastic, vanwege veiligheid ofzo. Daarom hebben ze ook altijd van die bagger interieurs. Hout, aluminium enz is allemaal verboden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een Chevy Camaro kost daar rond de $25k, hier kost het ~100k euro. Ik heb wel eens in zo'n ding gereden en de afwerking is bar slecht. Is mischien net 20k waard maar meer ook niet.
Zou Amanda Bynes wel geven in deze foto:quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Curlbrah het volgende:
dan nog, meestal als je gaat lenen verwacht koop je iets dat na je lening nog enige waarde heeft.
tevens,
[ afbeelding ]vroeger was ze zo cute
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Curlbrah het volgende:
dan nog, meestal als je gaat lenen verwacht koop je iets dat na je lening nog enige waarde heeft.
tevens,
[ afbeelding ]vroeger was ze zo cute
zet er dan ook bij wat, waar, hoe!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Drinky het volgende:
Gvd zo lekker deze. Halve kilo voor 3,50 zieke eiwittenbom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb alleen nog steeds ziek honger gek.
Zieke luiquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:
lekker, veronica's nachtwacht haken in je rug en ophangen
gewoon een keer een koe ergens uit de wei trekkenquote:
magere varkenslappen van de appie, 3,50 per 100 gram( had deze met 35% korting, dus nog goedkoper). Zelf gemarineerd met paprikapoeder en knoflookpoeder. Beetje uien erbij, wat Siracha sausquote:
3,50 per 100 gr? zit er goud in ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
magere varkenslappen van de appie, 3,50 per 100 gram( had deze met 35% korting, dus nog goedkoper). Zelf gemarineerd met paprikapoeder en knoflookpoeder. Beetje uien erbij, wat Siracha saus
3,50 per 500 gram. Kk iphone verzint zelf steeds dingenquote:
ooh dat zeker, kk iphone,lolquote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
3,50 per 500 gram. Kk iphone verzint zelf steeds dingen
kuur jjequote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-339546/#post7734258
Gast van 129kg die wil afvallen met een clen/t3 kuur
Daar ben ik nog niks bij
wat voor broeken gebruiken jullie dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Poidertje het volgende:
Vanavond uit mijn broek gescheurd met plate legg press.!!!! Gudverdumme. Gelukkig was het mijn laatste oefening.
Maar ff maatje groter kopen.
zat je in mijn posthistory te kijken fanta?quote:
Had gewoon een korte broek tot iets over de knieen. Maar begon toch wat te strak te zitten.quote:
creatine poeder nemen herstel je supersnel vanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg pijn in m'n onderrug van die kut legpress machines.
Geen last van gehad tot nu toe. Dit was op dat ding van technogym. Pure Strength.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg pijn in m'n onderrug van die kut legpress machines.
Is mijn eigen pohi kut.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zat je in mijn posthistory te kijken fanta?
leg press snuiven doet weinig voor je geakquote:
klopt ook toen wilde je fotos maken van mijn punani, jij vieserikquote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je twee weken geleden ongesteld was :S
Creatine vent!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
leg press snuiven doet weinig voor je geak
oh wacht ik zat in die van jou te kijkenquote:
eerst wassen, danquote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt ook toen wilde je fotos maken van mijn punani, jij vieserik
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt ook toen wilde je fotos maken van mijn punani, jij vieserik
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
.
dis geen facebook héquote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Drinky het volgende:
Gvd zo lekker deze. Halve kilo voor 3,50 zieke eiwittenbom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb alleen nog steeds ziek honger gek.
Lekker achtergrondmuziekje als je op het strand ligt. Of als je moeilijk hard gaat van de snackies en keta.quote:
GOMADquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef ZetaOS het volgende:
lol.
Ik heb gedroomd over shakies drinken en "Drink Gallon of Milk a Day" gillen naar mensen.
Wat een lol.
Fuck, ik ben multi-brave.quote:
kan maar zo echt gebeurd zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef ZetaOS het volgende:
lol.
Ik heb gedroomd over shakies drinken en "Drink Gallon of Milk a Day" gillen naar mensen.
Wat een lol.
Prima voor het centrale beanch-lounge-club topic dus, maar NIET voor het gymtopic. Dit soort muziek motiveert tenminste:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker achtergrondmuziekje als je op het strand ligt. Of als je moeilijk hard gaat van de snackies en keta.
Het was fantastisch, elke curl brah die kwam vragen hoe ik zo`n sick cunt was geworden,quote:
Beetje op de manier hoe de Rage mensen toe spreekt, heb echt gelachen in die droom.quote:3 times a week Squats, and Deadlift! Monday, Wednesday and Saturday!
Yes. Vind hem sowieso niet echt groot, redelijk platte borst enzo. Armen laten hem groter lijken dan hij is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Panzermaus het volgende:
Zeta
Gisteren nog een gallon melk gehad.
Trouwens, deze befaamde foto.
[ afbeelding ]
Meer mensen die al een poosje liften en dit inmiddels te skinny te vinden?
omg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Prima voor het centrale beanch-lounge-club topic dus, maar NIET voor het gymtopic. Dit soort muziek motiveert tenminste:
babo is natural zegt hijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, nice.
babolimp is wel wel een alphamanlet tegenwoordig.
[ afbeelding ]
inddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:38 schreef 16meter het volgende:
je maakt een grapje zeker?
niemand hier komt ook maar een beetje in de buurt (behalve carbonc)
ook niet van zyzz voordat hij alle plakplaatjes had
Die gast ligt al tijden onder de grond, bro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, nice.
babolimp is wel wel een alphamanlet tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Goeden muziek, maar voor het trainen zelf heb ik toch wat zwaarders nodig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omg.
om zo snel mogelijk de dopjes uit je oren te rukken na zwaar benchen ja![]()
lol
![]()
![]()
ben meer van
Big love (Fleed wood mac)
Enjoy the silence (Depech mode)
Green Onions (Booker T &...)
I heard it thrue the grape vines (Marvin Gaye)
lol.
Inb4
http://www.allmystery.de/i/t1caf27_gaaaay.jpg
Hij had toch een aangeboren hartafwijking?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef 16meter het volgende:
heb jij zeker gedaan met je zieke alfa krachten ouwe vechtersbaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 28-05-2013 09:54:28 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |