HIJ LOOPT GEWOON OVER HET SPOOR WAT DOET HIJ!??quote:
uhu en janken als de koffieautomaat kapoetos isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:30 schreef superdrufus het volgende:
Dat is nog niks bij de AH gaan mensen speciaal naar binnen voor gratis koffie bij de koffieautomaat.
heb je het toevallig over jezelf?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zwervers kunnen in de Albert Heijn XL echt hun geluk vinden. Daar is bij zowat elke afdeling wel een schaaltje waar je kunt proeven.
Stukjes vis, stukjes biefstuk, stukjes kaas, testbekertjes zuivel, stukjes ontbijtkoek, weet ik veel wat.
Ik dacht dat die kassieres het dan in een nieuw zakje lieten doen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef Bovenmens het volgende:
Ik doe het de laatste tijd vooral met ham-kaas croissantjesEten tijdens het winkelen, het zakje in het mandje laten en het op de grond laten vallen recht voor de kassa. Werkt elke keer
Alleen jammer dat tokkies met hun aidshanden ziektes lopen te verspreiden via die schalen. Zie je eerst zo'n Arie z'n ballen krabben om vervolgens het grootste blokje kaas van het bord te vissen. Anita zit toch nog even stiekem in haar neus te grabbelen alvorens zij het stukje vlees pakt!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zwervers kunnen in de Albert Heijn XL echt hun geluk vinden. Daar is bij zowat elke afdeling wel een schaaltje waar je kunt proeven.
Stukjes vis, stukjes biefstuk, stukjes kaas, testbekertjes zuivel, stukjes ontbijtkoek, weet ik veel wat.
idd en ook als ze meer dan een keer pakken komt er ook nog speeksel van ze in de schaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat tokkies met hun aidshanden ziektes lopen te verspreiden via die schalen. Zie je eerst zo'n Arie z'n ballen krabben om vervolgens het grootste blokje kaas van het bord te vissen. Anita zit toch nog even stiekem in haar neus te grabbelen alvorens zij het stukje vlees pakt!
Ik ga liever naar een kaasboer of slager die speciaal een stukje voor mij afsnijd zodat ik kan proeven.
Hoe sneu ben je dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef Bovenmens het volgende:
Ik doe het de laatste tijd vooral met ham-kaas croissantjesEten tijdens het winkelen, het zakje in het mandje laten en het op de grond laten vallen recht voor de kassa. Werkt elke keer
M'n maaginhoud ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kassieres het dan in een nieuw zakje lieten doen..
Vertel het me maar.... hoe sneu ben ik dan ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je dan?![]()
![]()
![]()
Je username klopt niet met je post.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef Bovenmens het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |