Dit is wel enigszins vernieuwend. Al ben ik er zeker van dat het gewoon een gebundelde versie is van de serie in de VI. Net als de columns van Derksenquote:
Dat bedoel ik. Schaamteloze uitmelkerij.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel enigszins vernieuwend. Al ben ik er zeker van dat het gewoon een gebundelde versie is van de serie in de VI. Net als de columns van Derksen
doe uit dat lichtquote:
Uit het oog verloren.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik zocht op willy de hond @ wiki. De beste man is slechts 43 geworden. Dood gegaan in 1983. Wie weet waar ie kapot aan is gegaan?
ee heervoenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je de eerste 'ee' eens veranderen in de 'oe' welke je voor Heerenveen hebt geplaatst
Allemaal een pot nat.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Evertjan het volgende:
we kijken vooruit op het EK voetbal voor dames
Z'n baasjes hebben hem laten inslapen HIHAHOquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik zocht op willy de hond @ wiki. De beste man is slechts 43 geworden. Dood gegaan in 1983. Wie weet waar ie kapot aan is gegaan?
Doe ff normaal joh.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je de eerste 'ee' eens veranderen in de 'oe' welke je voor Heerenveen hebt geplaatst
oehoerveenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Vertrek Heitinga bij Everton aanstaande na weigering
John Heitinga (29) heeft Everton laten weten dat hij zijn in 2014 aflopende contract niet wil verlengen. De kans is daarom meer dan groot dat de verdediger deze zomer verkocht wordt.
'Als ze nog wat voor me willen ontvangen, dan is het moment aangebroken', zegt Heitinga. 'Ik heb hierover geen afspraken met de club gemaakt. Ik wacht rustig af op wat komen gaat.'
Heitinga was vorig jaar persoonlijk akkoord met de Turkse topclub Fenerbahçe. 'Maar Everton vroeg te veel en daardoor ketste het af.' De Turkse media koppelen Heitinga ook nu weer aan de Turkse topclub, maar volgens de verdediger is het momenteel niet actueel. (Thijs Slegers)
Bron: VI
Hier moet ik wel ff aan wennen.quote:
Dat heeft die man helemaal niet gezegd. Die man was GGMM hebben we dat al gezegd?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al grappen van de kantineheld herhalen
Wij zitten niet in een voetbalkantine vrijwilligerswerk te doen maar wij zitten hier schijtlollige grapjes te maken.quote:
Misschien zit je wel met je laptop in de kantine.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zitten niet in een voetbalkantine vrijwilligerswerk te doen maar wij zitten hier schijtlollige grapjes te maken.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-05-2013 om 20:59:34PSV volgt nauwlettend de verrichtingen van Gino Peruzzi (Velez Sarsfield). 20 jr, rechtsback. Tweevoudig international, kostprijs 3 a 4 mln reageer retweet
Wat ga je straks doen zonder je vaste maat?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-05-2013 om 20:59:34PSV volgt nauwlettend de verrichtingen van Gino Peruzzi (Velez Sarsfield). 20 jr, rechtsback. Tweevoudig international, kostprijs 3 a 4 mln reageer retweet
Toch dat nummer wat ze steeds bij die Tour Du Jour wielertocht rondom Nijmegen gebruiken, dat reclamespotje.quote:
Gereageerd.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat heeft dit met VI te maken?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhdP3Y2007P2a5Zbaw
worldstarhiphopquote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhdP3Y2007P2a5Zbaw
3 a 4 miljoen? Duur hoor...quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
Mwah. Niet echt grappig. #sorryquote:
De dikke ober heeft een nieuwe baan.twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 27-05-2013 om 21:13:07OFFICIEEL: Rafa Benitez nieuwe trainer Napoli. reageer retweet
Hier baal ik ook vreselijk van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste 50 minuten VI van dit seizoen![]()
Ik heb de aflevering van vrijdag nog te goed. De stream op Sigaarsnor werkt niet voor mijquote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste 50 minuten VI van dit seizoen![]()
Bazen gevechten altijd. Al kijk ik dat nooit, omdat ik het zielig vind.quote:
Ja dat is wel gebruikelijk maar ze hebben het naar de maandag verplaatstquote:Op maandag 27 mei 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
snotverdomme ik was het helemaal vergeten, ik dacht dat het dinsdag was
volgende man van glasquote:
Medische staf van Ajax zoekt wel een oplossing....quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chadli is 90% van heet seizoen geblesseerd, daar heb je niks aan joh.
Je tweet stelt teleur. Word gewoon maar weer mod dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chadli is 90% van heet seizoen geblesseerd, daar heb je niks aan joh.
Kusje voor je mama.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. blessuregevoelig
2. wil op links maar daar heb je visser
3. jij
Was het ookquote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Hij vindt serieus dat Twente de betere ploeg was
Nee joh, tijd om vers talent de kans te geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tweet stelt teleur. Word gewoon maar weer mod dan.
Rodolfy Mots, onthoud die naam.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, tijd om vers talent de kans te geven.
#Stijn4mod
Stijn heeft nog geen ID kaart.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
#Stijn4mod
#Stijnniet4modquote:Op maandag 27 mei 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
#Stijn4mod
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom niet? ik vind je zeer geschikt
het feit dat je je id moet opsturen om moderator te worden is al zeer treurig genoeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom niet? ik vind je zeer geschikt
Dat was vorige keer ook al zo, toen je solliciteerde.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het feit dat je je id moet opsturen om moderator te worden is al zeer treurig genoeg.
Je bent toch te jong, jongenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het feit dat je je id moet opsturen om moderator te worden is al zeer treurig genoeg.
Dus toch nog bij de ouders in het paspoort.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was dit ook een goed idee?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Davy schijnt z'n id al 12 keer te hebben opgestuurd.
En nu kan je mij niet tegenhoudenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
gewoon ter controle manquote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul maar watquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is leeftijdsvereiste?
ben 18 en half
Ik heb m'n ambities om FA te worden al een tijdje geleden laten varen. Ben ik niet geschikt voor denk ik. + ik vond het veel leuker om VBL te modden.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, wanneer wordt GGMM Forumadministrator? Hij heeft me ooit verteld dat hij zou stoppen als MOD en dan FA werd.
De brievenbus van Danny puilt uit morgenochtendquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Jammer.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n ambities om FA te worden al een tijdje geleden laten varen. Ben ik niet geschikt voor denk ik. + ik vond het veel leuker om VBL te modden.
Vooruit 1x per week mag het.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.Laatste keer is al een week geleden.
Ik pleit wel voor jouw aantreden. Dan zijn alle dramaqueens en Fok! te serieus nemende figuren ook gelijk weg.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
The strength of the team is...... the team!
truequote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit wel voor jouw aantreden. Dan zijn alle dramaqueens en Fok! te serieus nemende figuren ook gelijk weg.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Pfff, Het zit ook niet mee he bij PSV....
*niet nodig.quote:
Dat is ook niet eens zeker toch? Ligt eraan wie er uit de 3e ronde doorgaan volgens mijquote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef rubbereend het volgende:
PSV is geplaatst in de 3e voorronde en niet in de play offs
jawel was vrijwel zeker volgensquote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is ook niet eens zeker toch? Ligt eraan wie er uit de 3e ronde doorgaan volgens mij
Het lag aan Lyon, die zijn 3e geworden dus psv niet geplaatstquote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is ook niet eens zeker toch? Ligt eraan wie er uit de 3e ronde doorgaan volgens mij
Ajacied422 en ik zijn niet zo onder de indruk van jullie mening.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik vinden dit een overbodige opmerking.
Ik ken die hele man niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft als trainer gefaald bij Anderlecht
Harde feiten. Je ziet het nu weerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
*niet nodig.
Anyway, punt zal wel overgekomen zijn.
Ik ga je geslijm wel missen trouwens, met je contante "de mods zijn er nooit, jij moet alles alleen doen, wanneer komt er iemand die er wel vaak is"-riedeltje.
dat is voor de play offsquote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Het lag aan Lyon, die zijn 3e geworden dus psv niet geplaatst
Ik steun GGMM in zijn zure-exmod-praktijken, dus ik walg van je opmerking.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik vinden dit een overbodige opmerking.
Ambrosius en ik hebben een mod binnen het duo en jullie niet en dat helpt binnen de Fok dictatuur dus ik zou je mond maar spoelen met zeepwater.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajacied422 en ik zijn niet zo onder de indruk van jullie mening.
quote:
En meteen wegrennen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, irrelevanter had je niet kunnen reageren.
Doei.
quote:
Maar Johannes, jij bent de mindere god van de twee, daar ligt het zwakke punt. ALLE BALLEN OP JOOOOOHANquote:Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik hebben een mod binnen het duo en jullie niet en dat helpt binnen de Fok dictatuur dus ik zou je mond maar spoelen met zeepwater.
Ik neem mijn eerdere stelling terug. Dit is zowaar nog treuriger.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En meteen wegrennen.
Dikke zucht nu hij niet meer blauw is
Ik weet niet waarom dit ergens mee te maken heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Johannes, jij bent de mindere god van de twee, daar ligt het zwakke punt. ALLE BALLEN OP JOOOOOHAN
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere stelling terug. Dit is zowaar nog treuriger.
Ik vorm met GGMM een hecht duo. Jij en Ambrosius is als Neymar en Messi. Twee kapiteintjes op een schip kan nooit goed gaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom dit ergens mee te maken heeft.
Als Twente iets bereikt had dit seizoen had jij daar net zo hard gestaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Leuk dat ze ook gewoon zwakzinnigen daar in het publiek toelaten
Nee ik heb geen abonnement op de VIquote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Twente iets bereikt had dit seizoen had jij daar net zo hard gestaan.
Dat ging over Feyenoord.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht dat de huldiging niet door ging
Zoek het lekker uit met je handel..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even ruzie maken over Heerenveen
Altidore en Pelle zullen nooit scoren en Excelsior zal geen enkel punt meer pakkenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat riep Derksen vorig jaar ook over Zwolle.
Zwolle
Die Vleminckx scoort er 5 maximaalquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Altidore en Pelle zullen nooit scoren en Excelsior zal geen enkel punt meer pakken
Hansquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Altidore en Pelle zullen nooit scoren en Excelsior zal geen enkel punt meer pakken
Bezig superbeelden te moderniseren.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
OPSTAND IN HEERENVEEN
WAAR IS RENS ALS JE HEM NODIG HEBT
Volwassenmannentranen.quote:
En Björn Vlemincx kan er niks van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
support your localquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat riep Derksen vorig jaar ook over Zwolle.
Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |