Nee, Kubica stapt volgend jaar bij Mercedes in als Rosberg naar Ferrari gaat. Kimi wordt teamgenoot van Vettel bij Red Bull.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef vosss het volgende:
Toch jammer he dat Kubica er niet meer bij is.
Kimi en Kubica bij Lotus.
Gouden duo.![]()
![]()
Ah ik dacht alquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel, er zit n jas overheen blijkbaar.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Kubica stapt volgend jaar bij Mercedes in als Rosberg naar Ferrari gaat. Kimi wordt teamgenoot van Vettel bij Red Bull.
Pak dan ook de BBC, die zijn ook livequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:44 schreef TommyGun het volgende:
20:00 Grand Prix van Canada Kwalificatie
Live stream is ook nog dicht... de kwali is om 19.00u hoor Sport1 ?!
2 middelmatige coureurs in een middelmatige auto,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef vosss het volgende:
Toch jammer he dat Kubica er niet meer bij is.
Kimi en Kubica bij Lotus.
Gouden duo.![]()
![]()
Gerucht is dat Rosberg in de belangstelling van Ferrari staat. En Maldonado in de belangstelling van Lotus. Dus ik was even iets verder aan het dromen.quote:
Hoi Weltschmerz, log even onder je eigen naam in aub; wel zo duidelijk voor iedereenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
2 middelmatige coureurs in een middelmatige auto,
Gaat helemáál niks worden denk ik
Ook goed, kan ie die snotaap van een Lewis om de oren rijden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Kubica stapt volgend jaar bij Mercedes in als Rosberg naar Ferrari gaat. Kimi wordt teamgenoot van Vettel bij Red Bull.
Maldonado bij Lotusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gerucht is dat Rosberg in de belangstelling van Ferrari staat. En Maldonado in de belangstelling van Lotus. Dus ik was even iets verder aan het dromen.
Site is aangepast, stream is nu te bekijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Pak dan ook de BBC, die zijn ook live
En dat voor het geld uit Venezuela.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado bij LotusGaan ze de ene crashdummie vervangen met de andere
En anders is het 2 crashdummies als Romain aanblijft
![]()
Of Frijns in die wagen zou opok een mooie optie zijn
Nope.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef JohnB52 het volgende:
Oh Kak, ik dacht dat jij kimi een middelmatige coureur vond
Maldonado naar Sauber, nu Telmex niet betaalt....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado bij LotusGaan ze de ene crashdummie vervangen met de andere
En anders is het 2 crashdummies als Romain aanblijft
![]()
Of Frijns in die wagen zou opok een mooie optie zijn
Nee tuurlijk niet: Gutie eruit, ik zeg Frijns erinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maldonado naar Sauber, nu Telmex niet betaalt....
Bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |