abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127158177
Zijn er dames van de augustus lichting die inmiddels wel de moeders voor moeders wikkeldoek opgestuurd hebben gekregen? Hier nog steeds niet en "medio mei" is wel voorbij :{
pi_127158210
Ik heb ook nog niets gekregen Sull
pi_127159239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ook nog niets gekregen Sull
Ik heb ze maar even gemaild en kreeg deze reactie:

Het klopt dat deelneemsters vanaf januari 2013 de deken direkt ontvangen van de informatrice.
Wegens enorm succes is het het welkomstgeschenk geworden. De distributie van de dekentjes voor de aktie uit 2012, waar jij nog toe behoort, verloopt echter logistiek op een andere manier.
De zending voor deze groep komt volgende week (eerste week juni) binnen en gaat dan naar het distributiecentrum, vanwaar ze verstuurd zullen gaan worden.

nog even geduld dus...
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:03:13 #204
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127160400
Awwww! Dat is jammer.

Ik kreeg de mijne inderdaad direct van de informatrice. Ik hoop dat jij de jouwe ook snel hebt! :)
pi_127160916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:38 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik heb ze maar even gemaild en kreeg deze reactie:

Het klopt dat deelneemsters vanaf januari 2013 de deken direkt ontvangen van de informatrice.
Wegens enorm succes is het het welkomstgeschenk geworden. De distributie van de dekentjes voor de aktie uit 2012, waar jij nog toe behoort, verloopt echter logistiek op een andere manier.
De zending voor deze groep komt volgende week (eerste week juni) binnen en gaat dan naar het distributiecentrum, vanwaar ze verstuurd zullen gaan worden.

nog even geduld dus...
Ben benieuwd. Maar hij zal er vast wel zijn voor pukkie geboren wordt..

Ik heb nu trouwens ook regelmatig een baby tegen mijn ribben aanzitten. Of een voet die ertussen geduwd wordt..
pi_127161150
Ja heel herkenbaar. Ik kan soms niet meer bukken omdat de baby gewoon klem ligt tussen bekken en ribben. Ik steken ook regelmatig een paar billen uit mijn buik, gek gevoel (en gezicht) is dat toch.
pi_127162037
Elmo wat balen dat je wrs een geplande keizersnee moet krijgen en dat je er niet echt op gerekend had.
Heb je zelf niet wat over gehouden aan de val?
Wel fijn dat Robinson er ongeschonden vanaf lijkt gekomen.

Ik heb vandaag het kloppend hartje gehoord O+.
Nu wil ik wel graag in de op Sethiwe 5 december, want ben de meest kritieke periode voorbij.
pi_127163332
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
pi_127163775
Even een ego post

Vanmorgen gesport en daarna een treinbaan voor mn zoon gebouwd. Nu al de hele middag een zeer pijnlijke rug en benen. Ik waggel er van.... zelf de boodschappen in het karretje zetten was pittig. Morgen een lange autorit voor de boeg. Zo maar een hete douche en daarna met een kop thee in bed gtst kijken. Hopelijk is het morgen beter want dit is niet tof...
pi_127163820
Jeeee Sethiwe!!!
pi_127164062
Rot, martine. Wat bij mij het beste helpt tegen zwangerschapspijnen is een hittepit tegen die plek houden..
pi_127164098
Fijn sethiwe :)
Ik voel de baby de laatste 2 dgn ineens veel beter O+
pi_127164576
lief, Bla! Wat voel je dan?
pi_127164808
Meestal een soort geschuif en heel soms een duwtje
Ik was vergeten hoe blij dat je daar ook alweer van kan worden :)
pi_127165997
Ik hoefde vandaag gelukkig niet te blijven, uitwendige echo gaf aan dat de placenta wel erg laag lag, inwendige dat ie echt niet voor de uitgang ligt. Nu is er ook een kweek afgenomen om ESBL weer uit te sluiten (al kan t bloedverlies daar niet van zijn) ook andere infecties en gelijk baarmoederhalskanker. Het bloeden is nog steeds niet gestopt waardoor ze eventueel ook aan een stollingsziekte denkt. Woensdag krijg ik de uitslag, ben benieuwd
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:21:07 #216
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127166110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef mignonne het volgende:
Elmo, het is bij deze termijn helemaal niet zo makkelijk om een goede inschatting van de groei te maken op basis van echo. Robinson is nu zo groot dat het juiste vlak waarover de meting moet gebeuren niet meer zo gemakkelijk in beeld te brengen is, meetfouten worden eenvoudiger gemaakt. Loop je ook nog bij de verloskundige? vraag hen anders ook eens wat ze op de hand van de groei denken.

Is er een reden gegeven voor de moeizame bevalling bij T.? lag ze anders dan anders met haar hoofdje bijvoorbeeld?

Je hoeft niet voor een directe geplande keizersnede te gaan natuurlijk. Je kunt altijd met de gynaecoloog in overleg gaan wat dat betreft en besluiten dat je een vaginale baring wilt proberen en dat er laagdrempelig ingegrepen wordt door middel van een keizersnede. Vaak is als het echt niet past door een te smal bekken bijvoorbeeld al vrij snel duidelijk dat het dit keer weer niet gaat lukken. Ik kan me je gevoel wel voorstellen bij liever geen geplande sectio. Voor de gyn en zijn/haar ok-team is zo'n agenda-sectio wel zo makkelijk natuurlijk. Hou gewoon in je achterhoofd dat het jouw bevalling is, en dat de gyn advies geeft maar dat dat advies ook enigszins gekleurd is. Als jij liever een proefbaring overweegt dan zou ik gewoon de mogelijkheden daarover aankaarten.
Ik ben blij dat je dat zegt Mignonne. De gyn liet het juist overkomen alsof dit het ideale tijdstip was om te meten. De echoscopiste had gemeten en toen zag ik in beeld 39 weken verschijnen en ff later deed ze het opnieuw en toen stond er 38w2d ofzo. Dus wie weet als ze nu meten komen ze op 37 weken uit en valt het allemaal best mee. Het kan daarentegen dat ze nu ineens flink gegroeid is, maar bij de voorgaande metingen was ze altijd keurig gemiddeld.

Tirza lag met haar hoofd niet goed, hoe ze lag weet ik niet, maar niet goed voor de uitgang iig. Ze hebben dus wel met de vacuum geprobeerd, maar ze lag vrij hoog, waardoor ze de pomp er wel op kregen maar niet helemaal zoals ie hoort volgens mij.

Ik wil idd bespreken of ik het op z'n beloop mag laten en zien wat m'n lijf zelf doet. En als al snel blijkt dat het niet gaat, dan idd een sectio.

Vanaf 36 weken ben ik overgedragen aan de gyn, vanwege de vorige bevalling, maar ik zou de vk altijd kunnen bellen en kijken of zij ook willen meten. Ik heb iig ook aangegeven dat ik het fijn vind als de dienstdoende vk er bij is tijdens mijn bevalling aangezien ik daar al die tijd onder controle ben geweest.

Oh, en de ctg en het bloedprikken vanmiddag waren helemaal oke! ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127166496
sethiwie welkom
elmo klinkt niet als een heel prettig gesprek
KD ik ga duimen voor een goede uitslag voor je.
martine succes morgen

Ik ben volgens mijn eigen berekening 20wk vandaag *O* ik kan gaan aftellen *O* vandaag op kraamvisite geweest Ean vond het maar niks dat ik een baby vasthield.
pi_127167226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meestal een soort geschuif en heel soms een duwtje
Ik was vergeten hoe blij dat je daar ook alweer van kan worden :)
Leuk! Bij mij blijven het tot nu toe kriebels. Ben benieuwd naar een duwtje O+

---

Nou KD, dat is niet een griepje waar ze je op testen. :{ Fijn dat je wel weer naar huis mocht.
pi_127169710
Fijn dat je naar huis mocht kd..nu noghopen op uitslagen die nergens op duiden.

Fr 20 wkn *O*
pi_127171348
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn dat je naar huis mocht kd..nu noghopen op uitslagen die nergens op duiden.

Fr 20 wkn *O*
*O* en dat jij je beebje zo goed voelt
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:17:20 #221
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127173389
Weer goedgekeurd bij de VK, bloeddruk 120/70, en HB 7,2. Fijn zo...

Zit nu bij Blof in het theater, even er uit.

@Kd, wat een gedoe weer.
Rest moet ik morgen bijlezen.
pi_127177545
Gefeliciteerd Sethiwe!! *O*

KD wat balen zeg die onzekerheid. Hoe voel je je lichamelijk dan? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en een goede uitslag natuurlijk!!

Martine balen -O- Ik zou lekker een warme kruik of kersenpittenkussen tegen je rug aan leggen, dit helpt bij mij vaak heel goed.

Bla O+ Lijkt me zo bijzonder als je je kleine gaat voelen O+

Ferrari 20 weken *O*

Elmo balen van je gesprek. Ik kan er niet zo veel nuttigs over zeggen want ik heb er totaal geen verstand van. Maar ik denk dat de gyn het beste met jou en je kindje voor ogen heeft en dit advies goed heeft overwogen. En toch snap ik dat je ervan baalt :*
super dat je weer goed gekeurd bent vandaag ^O^
pi_127177636
ow en Juud ook goed gekeurd jeeaah *O*
pi_127182182
Fr 20 weken, gewoon al op de helft *O*

kd wat eng dat je steeds bloedverlies blijft houden. Wel fijn dat ze het goed onderzoeken wat de mogelijke oorzaak kan zijn. Hopelijk valt de uitslag mee.

Juud ook weer goed gekeurd.

Bla_bla_bla, wat fijn dat je je kindje al zo goed kan voelen. Kan me niet voorstellen, dat ik dat over een tijdje ook heb.
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:45:07 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127187721
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond om 18:50 is onze prachtige dochter Noor geboren O+. Ze weegt 3830 gram en doet het fantastisch. Het drinken bij mamma snapt ze alleen nog niet. Voluit heet ze Noor Eva Sofie.

Ze is zoo mooi O+. Het ging allemaal ineens heel snel. Heb een mooie knip met hechtingen, maar wat kan het schelen. Ze is er en ik ben stapelverliefd! O+
Gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')