Soesjes? Beschuit met muisjes schijnt de traditie te zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh
Wat een mooie namen!![]()
Heel erg gefeliciteerd en zodra het kan en mag van jullie kom ik op kraamvisite!!!!
Met soesjes
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Slapen is overrated!quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:48 schreef ProjSkippy het volgende:
XM, jeej! Gefeliciteerd!![]()
Wat mooi dat het allemaal nog vanzelf gegaan is.
---
Nachtbraker meldt. Ik ben het echt verleerd, slapen.

Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik verbreek even mijn principes om XM te feliciteren: gefeliciteerden Duuf ook!

Ik heb bij Tirza een nogal uitgebreide bevalling gehad met urenlang weeen, persweeen toen het nog niet 'mocht', persen, persen met vacuumpomp en uiteindelijk een spoedsectio, da's een beetje de voorgeschiedenis in een heule korte samenvatting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
Wat is de voorgeschiedenis dat ze een keizersnede aan raden?![]()
![]()
En wat schrikken zeg van de stoel.

Het hoeft voor mij absoluut niet zo te gaan als de vorige keer, no way!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh bah, dat is een stom advies. Gelukkig idd een week om er over na te denken. Zou je zelf 'tevreden' zijn met een bevalling als de vorige keer? Of zou je dan een 'had ik maar gelijk voor de sectio gekozen' hebben?
Sterkte met de beslissing en alles wat bij de laatste loodjes hoort.

Aaah zeg dat niet!! Ik hoef nog lang niet te bevallen!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh je bent al kei-bijna aan de beurt jonguh!![]()
Hopen dat het gaat zoals jij het t liefste ziet!

neeneenee natuurlijk niet! Maar t maakt de groei iets minder 'zorgelijk'quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Aaah zeg dat niet!! Ik hoef nog lang niet te bevallen!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |