quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig was inderdaad niet zo goedgekozen. Doelde meer opdat jij als "kindervriend" ons op de hoogte houdt van xm. Dat was alles. Wist niet dat er weer complicaties waren en heb xm al sterkte gewenst in een ander topic.
en eerder zei je van wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb me net ook weer gemeten en ik zie echt geen/nauwelijks verschil, misschien een halve cmen dat is dan nog omdat ik het wíl zien heb ik het idee.
Terwijl ik wel het idee heb dat ik verschil zíe. Alleen dat onderste stukje van mn buik blijft zo'n hangzakje
Ik doe nu dus wel (bijna) dagelijks Jillian, op dinsdag en donderdagavond en een dag in het weekend (?) sportschool (crosstrainer, spierdingen, fietsen), wil op donderdagochtend yoga (alleen deze dinderdag ga ik mee naar t museum met school) en een keer in de week wil ik graag gaan spinnen (nog niet mee begonnen) en ik eet gemiddeld rond de 1750 kcal met af en toe een uitschieter naar boven (afgelopen weekend dat zowat alleen al op aan baileysdat was wel érg veel
)
Er moet toch wel iets gaan gebeuren dan lijkt me...
Sprtschool pas mee begonnen dus, Jillian was vandaag dag 25.
^^quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat kwam ook over hoor.
Ik dacht hetzelfde
Zet m op XM-ert
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
Moblo valt nu door de mand met haar flapperende eierstokken
Casual, netjes en snel aan/uit te trekken zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan allemaal uniek, geen idee wat je zoekt eigenlijk?
8kgquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende:
Succes XM, zet 'm op!!
Janies, ik denk dat je teveel slechte dingen eet/snoept. Probeer anders je 1750 kcals per dag op te vullen met alleen gezonde dingen en jezelf in het weekend bijvoorbeeld wat lekkers gunnen. Dan voorkom je denk ik die uitschieters die je regelmatig hebt.
En met Jillian verbrandt je helemaal niet zoveel kcals, dus met een zittende lifestyle kan je nog wel wat meer sport gebruiken.
D., met wat voor gewichten doe je Jillian dan?
Chest flyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
8kg
Maar neem morgen voor de oefening waarbij je ligt en ze opzij beweegt iets zwaarders, die gaat iets te makkelijk. Voor de rest is het zwaar genoeg
Ballerina'squote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Casual, netjes en snel aan/uit te trekken zijn
Ja, die dusquote:
Het zou afvaltechnisch gezien toch niet moeten uitmaken wat je eet, als je maar niet te veel calorieën binnenkrijgt? En daar let JB volgens mij wel op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende:
Succes XM, zet 'm op!!
Janies, ik denk dat je teveel slechte dingen eet/snoept. Probeer anders je 1750 kcals per dag op te vullen met alleen gezonde dingen en jezelf in het weekend bijvoorbeeld wat lekkers gunnen. Dan voorkom je denk ik die uitschieters die je regelmatig hebt.
En met Jillian verbrandt je helemaal niet zoveel kcals, dus met een zittende lifestyle kan je nog wel wat meer sport gebruiken.
D., met wat voor gewichten doe je Jillian dan?
Nog niet aan begonnen!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
en eerder zei je van wel?
Hier idem btw. Ga weer eens van voren af aan beginnen. Gewichtjes wat zwaarder. En als dat ook niet werkt na 30 dagen moet ik ook maar wat anders verzinnen. South beach dieet ofzo. Is Prob daar al aan begonnen?
Vind ballerina's zo lelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ballerina's
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,10,17&PI=2&SM=0
Laarsjes
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,10,17&SM=0
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,10,17&PI=7&SM=0
Dit soort dingen?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het zou afvaltechnisch gezien toch niet moeten uitmaken wat je eet, als je maar niet te veel calorieën binnenkrijgt? En daar let JB volgens mij wel op.
mocassins dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind ballerina's zo lelijk
2e is wel leuk maar kan dat onder een rok of jurkje? Lijkt dat niet lomp?
Heb maar hele dunne enkeltjes en benen dus dat moet ook kunnen
Hmmm, liever toch iets met wel wat hak, dat platte vind ik ook niet echt wat..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
mocassins dan?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,10,17&PI=1&SM=0
vind dit soort schoenen heerlijk.
Tja, om te zien of het staat zal je ze moeten passen. Op naar de winkel dus!
ff voor de duidelijkheid, dat op niet trainingsdagen wat minder eten is maar voor een maand hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jillian werkte niet genoeg nee, sportschool ben ik pas een weekje mee bezig, dus dat weet ik nog niet, maar ik baal er stiekem wel van hoor... Ik heb nl wel het idee dat ik mn best doe
Gewichten niet omhoog, want die heb ik (nog) geen... Zat er net wel aan te denken om ze maar te gaan halen..
Geen uitschieters moet wel lukken normaal, dat gebeurt al vrij weinig, dus dat kan ik wel. En ik kan wel proberen minder te eten, dat lukt vast wel een maandje ofzo, maar ik kan dat niet vol blijven houden, daarom wilde ik mn eetgewoonten zo min mogelijk aanpassen, dat houd ik gewoon niet vol. En ik wil eigenlijk ook niet 7 dagen in de week moeten sporten om op mn gewicht te blijven straksáls ik al wat kwijtraak
Dank je iig, ik ga gewoon proberen om geen uitschieters meer te hebben tot eind juni en ook op dagen dat ik niet sport wat minder te eten ( dan ga ik jullie ws wel wat meer lastigvallen, want dat vind ik best moeilijk en heb dan iemand nodig die af en toe moppert ofzo)
Ik raak af en toe enigszins gefrustreerd
De weegschaal vertelt me net dat ik nu na 2 weken 0,3kg kwijt benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |