Heb ik al gedaan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:27 schreef Nallie het volgende:
Maar kunnen jullie mn vriendjes worden dan?
Succes XM'ert!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moblo zegt. En dat gelieve even buiten Facebook te houden. Familie en vrienden weten de datum niet en dat houden we graag ook zo
.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moblo zegt. En dat gelieve even buiten Facebook te houden. Familie en vrienden weten de datum niet en dat houden we graag ook zo
.
"Is het er al? Is het er al?"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
klinkt rot, maar schijnbaar werkt wat je nu doet niet snel of goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb me net ook weer gemeten en ik zie echt geen/nauwelijks verschil, misschien een halve cmen dat is dan nog omdat ik het wíl zien heb ik het idee.
Terwijl ik wel het idee heb dat ik verschil zíe. Alleen dat onderste stukje van mn buik blijft zo'n hangzakje
Ik doe nu dus wel (bijna) dagelijks Jillian, op dinsdag en donderdagavond en een dag in het weekend (?) sportschool (crosstrainer, spierdingen, fietsen), wil op donderdagochtend yoga (alleen deze dinderdag ga ik mee naar t museum met school) en een keer in de week wil ik graag gaan spinnen (nog niet mee begonnen) en ik eet gemiddeld rond de 1750 kcal met af en toe een uitschieter naar boven (afgelopen weekend dat zowat alleen al op aan baileysdat was wel érg veel
)
Er moet toch wel iets gaan gebeuren dan lijkt me...
Sprtschool pas mee begonnen dus, Jillian was vandaag dag 25.
Spreek voor jezelf henkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, allemaal aan de fitocracy dus?
Wat een heerlijk stel kuddedieren zijn we toch.
Het grappigste is eigenlijk dat jij komt melden dat XM moeder wordt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de XM-volgers: die 's in het ziekenhuis en morgen als het goed is moeder van een poepmasjien.
Dan moet je de intensiteit opvoerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had dat drie dagen, daarna ging het een stuk beter
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het grappigste is eigenlijk dat jij komt melden dat XM moeder wordt.
Eerst anita nadoen, dan nathaliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je de intensiteit opvoeren
Je moet iedere dag kapot zijn, ander werk je niet hard genoeg
Ja, supergrappig als je een beetje bijhoudt hoe het met mensen gaat waarvan je weet dat 't allemaal niet zo soepel verloopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het grappigste is eigenlijk dat jij komt melden dat XM moeder wordt.
Jillian werkte niet genoeg nee, sportschool ben ik pas een weekje mee bezig, dus dat weet ik nog niet, maar ik baal er stiekem wel van hoor... Ik heb nl wel het idee dat ik mn best doequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt rot, maar schijnbaar werkt wat je nu doet niet snel of goed genoeg.
Gaan de gewichten bij Jillian wel omhoog?
En je kan meer met je voeding bereiken. Misschien proberen om een maand echt streng te zijn, geen uitschieters, maar alleen netjes eten? Of proberen op niet sportdagen at minder te eten (200 kcals minder), dan doe je een soort van calorie cycling. Dat kan je net een zetje geven
En zonodig nog een stapje verder, want volgens mij zijn het maar kleine gewichtjes die ze hebbenquote:
zegt degene die op level 1 blijft hangenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je de intensiteit opvoeren
Je moet iedere dag kapot zijn, ander werk je niet hard genoeg
Grappig was inderdaad niet zo goedgekozen. Doelde meer opdat jij als "kindervriend" ons op de hoogte houdt van xm. Dat was alles. Wist niet dat er weer complicaties waren en heb xm al sterkte gewenst in een ander topic.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, supergrappig als je een beetje bijhoudt hoe het met mensen gaat waarvan je weet dat 't allemaal niet zo soepel verloopt.
Maar mijn level 1 is nu wel intenserquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zegt degene die op level 1 blijft hangen![]()
Ik voel het wel elke dag, alleen de eerste drie dagen moest ik echt een halfuur bijkomen, nu zit ik vijf minuten en stap ik onder de douche. Of ga iets anders doen.
ik doe nu bij level drie Nathalie, en als ik dat niet volhoud bij sommige oefeningen, stap ik halverwege over, maar ik probéér het altijd.quote:
je bent geweldig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar mijn level 1 is nu wel intenser
Ik ben al even klaar en mijn armen trillen nu nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |