Ik denk dat je een nieuwe fiets voor Marmot wel kunt vergeten, je moet ook nog goed de tijd nemen om eraan te wennen enzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker, maar hoe langer ik wacht hoe minder kans dat het allemaal voor de marmot in elkaar zit.
Maakt niet uit hoor, als ik m niet op tijd af krijg rij ik op de TCR. Die's ook licht zat, 7,4 kg met de klimwieltjes erin.
Op de Lorini? t wordt zo wel écht een kermisbak hoor.... Ik vind eigenlijk dat je groenzwart moet reserveren voor je concorde. Als je die bandjes er toch op doet, dan moet je lorini ook een groen lintje.
Gewoon die witzwarte fortezza's toch.
Ik fiets ook met m'n gouden bling ketting
Haha, past dit verhaal wel op je site?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef Tommeke het volgende:
Jemig Patroon, jij neemt dat indekken wel heel serieus
thanks for sharingquote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Patroon het volgende:
Uurtje in vriendin gezeten..Ging beter dan verwacht.
Dry needlingquote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend bij fysio geweest. Peesontstekingen. Met dry needling de spanning van de spier gehaald. Voelt nu al beter. Hij heeft goede hoop en ervaring met top/prof wielrenners. Hij ziet dit vaker bij jongens die naar wedstrijden toeleven, soms wordt net ff de grens van belasting en belastbaarheid overschreden. Die grens opzoeken is nodig om beter te worden. Zo ff uurtje licht trappen. Vrijdag weer naar de fysio.
Weet je wat lekker is!!! Regen!!! Dan vliegen die pokkemuggen tenminste niet!!!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef muzas het volgende:
Ja, eten was er genoeg onderweg. Zat ook helemaal onder.
Fijne dag gehad?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef the_critic het volgende:
@ grip.. inderdaad zeg, precies wat ik dacht.. Wat een stelletje zure zure hollanders hier zeg. Werkelijk altijd wel iets te zeiken. Is het niet de kou of de regen, dan zeuren over vliegjes.. ppffffff
Nee, ik heb het wachtwoord ook niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, past dit verhaal wel op je site?
Ik heb het me al vaker afgevraagd, maar wat voor fijne baan heb jij dat je hele doordeweekse dagen op de fiets kunt zitten? Ik zie heel regelmatig zulke ritten op strava voorbij komenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:40 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Vandaag lekker rondje door de duinen gemaakt, top 10-plekje op de Klimweg bemachtigd en na 150km weinig last van de benen. Onderweg vaak in de zon liggen braden, heb dat gemist zeg!
heerlijk.. genoten van het zonnetje, van feit dat ik eens zonder jas naar mijn werk kon fietsen, dat ik buiten op het gras kon zitten. jij?quote:
Weekje vrij, rondje gefietst... Voor het eerst in kort kort dit jaar.. Smaakte naar meer. Prima dagje gehad dus iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
heerlijk.. genoten van het zonnetje, van feit dat ik eens zonder jas naar mijn werk kon fietsen, dat ik buiten op het gras kon zitten. jij?
Voor Alp du zes, of voor vakantie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef cafca het volgende:
Weinig meer fietsen deze week, nog 2 rustige D1 ritjes. Zondag vertrekken naar Bourg d'Oisans. Zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |