Ik denk dat je een nieuwe fiets voor Marmot wel kunt vergeten, je moet ook nog goed de tijd nemen om eraan te wennen enzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker, maar hoe langer ik wacht hoe minder kans dat het allemaal voor de marmot in elkaar zit.
Maakt niet uit hoor, als ik m niet op tijd af krijg rij ik op de TCR. Die's ook licht zat, 7,4 kg met de klimwieltjes erin.
Op de Lorini? t wordt zo wel écht een kermisbak hoor.... Ik vind eigenlijk dat je groenzwart moet reserveren voor je concorde. Als je die bandjes er toch op doet, dan moet je lorini ook een groen lintje.
Gewoon die witzwarte fortezza's toch.
Ik fiets ook met m'n gouden bling ketting
Haha, past dit verhaal wel op je site?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef Tommeke het volgende:
Jemig Patroon, jij neemt dat indekken wel heel serieus
thanks for sharingquote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Patroon het volgende:
Uurtje in vriendin gezeten..Ging beter dan verwacht.
Dry needlingquote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend bij fysio geweest. Peesontstekingen. Met dry needling de spanning van de spier gehaald. Voelt nu al beter. Hij heeft goede hoop en ervaring met top/prof wielrenners. Hij ziet dit vaker bij jongens die naar wedstrijden toeleven, soms wordt net ff de grens van belasting en belastbaarheid overschreden. Die grens opzoeken is nodig om beter te worden. Zo ff uurtje licht trappen. Vrijdag weer naar de fysio.
Weet je wat lekker is!!! Regen!!! Dan vliegen die pokkemuggen tenminste niet!!!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef muzas het volgende:
Ja, eten was er genoeg onderweg. Zat ook helemaal onder.
Fijne dag gehad?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef the_critic het volgende:
@ grip.. inderdaad zeg, precies wat ik dacht.. Wat een stelletje zure zure hollanders hier zeg. Werkelijk altijd wel iets te zeiken. Is het niet de kou of de regen, dan zeuren over vliegjes.. ppffffff
Nee, ik heb het wachtwoord ook niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, past dit verhaal wel op je site?
Ik heb het me al vaker afgevraagd, maar wat voor fijne baan heb jij dat je hele doordeweekse dagen op de fiets kunt zitten? Ik zie heel regelmatig zulke ritten op strava voorbij komenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:40 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Vandaag lekker rondje door de duinen gemaakt, top 10-plekje op de Klimweg bemachtigd en na 150km weinig last van de benen. Onderweg vaak in de zon liggen braden, heb dat gemist zeg!
heerlijk.. genoten van het zonnetje, van feit dat ik eens zonder jas naar mijn werk kon fietsen, dat ik buiten op het gras kon zitten. jij?quote:
Weekje vrij, rondje gefietst... Voor het eerst in kort kort dit jaar.. Smaakte naar meer. Prima dagje gehad dus iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
heerlijk.. genoten van het zonnetje, van feit dat ik eens zonder jas naar mijn werk kon fietsen, dat ik buiten op het gras kon zitten. jij?
Voor Alp du zes, of voor vakantie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef cafca het volgende:
Weinig meer fietsen deze week, nog 2 rustige D1 ritjes. Zondag vertrekken naar Bourg d'Oisans. Zin in!
Ik ben ook super verkouden niet normaal. Nooit in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef MarcoD het volgende:
http://app.strava.com/activities/56658105
Groepsritje, ben echt super verkouden maar verder ging het wel lekker.
Ik ben freelancer die sinds z'n afstuderen al last heeft van de crisis. Leuk dat ik kan fietsen wanneer ik wil, maar ik zou toch best met je willen ruilen dus (en jij niet met mij gok ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb het me al vaker afgevraagd, maar wat voor fijne baan heb jij dat je hele doordeweekse dagen op de fiets kunt zitten? Ik zie heel regelmatig zulke ritten op strava voorbij komen
Aha. Nou, weet je wat van heftrucks? En waarin moet ik dan gaan freelancen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik ben freelancer die sinds z'n afstuderen al last heeft van de crisis. Leuk dat ik kan fietsen wanneer ik wil, maar ik zou toch best met je willen ruilen dus (en jij niet met mij gok ik)
Je hebt in Nederland het wettelijke recht om in deeltijd te gaan werkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha. Nou, weet je wat van heftrucks? En waarin moet ik dan gaan freelancen?
Tja, lastige keuzes altijd. Ik zou denk ik best bereid zijn om een euro of 400 aan salaris in te leveren voor 1 hele dag vrij in de week. Altijd moeilijk: of je hebt een goeie baan maar geen tijd om je geld op te maken of alle tijd van de wereld maar geen cent te makken.
En als de zon buiten schijnt kan ik niet zomaar er tussenuit knijpen om een stukje te gaan fietsen, want de collega's die van mij afhankelijk zijn werken toch ook allemaal tussen half 9 en 5....
Behalve Oksel. Die werkt maar 1 dag in de week en sleept op die ene dag mijn maandsalaris binnen, ligt de rest van de tijd met een rosétje te chillen op zn nieuwe tuinset, maakt af en toe eens een succesvol wipje en fietst zichzelf in 2 uur helemaal t snot voor de ogen in D3. Wat een leven
Ben dan toch ergens bang dat ik het geld ga missen, en dan niet meer zomaar spontaan een nieuw setje wielen kan kopen zonder ervoor te hoeven sparenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef dop het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland het wettelijke recht om in deeltijd te gaan werken
google eens op "Wet aanpassing arbeidsduur".
hier moet elke werkgever met meer dan 10 werknemers in loondienst gewoon aan meewerken.
ik zeg doen.
Klopt. Al kan ik er lang niet van rondkomen hoor je me ook niet (vaakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha. Nou, weet je wat van heftrucks? En waarin moet ik dan gaan freelancen?
Tja, lastige keuzes altijd. Ik zou denk ik best bereid zijn om een euro of 400 aan salaris in te leveren voor 1 hele dag vrij in de week. Altijd moeilijk: of je hebt een goeie baan maar geen tijd om je geld op te maken of alle tijd van de wereld maar geen cent te makken.
En als de zon buiten schijnt kan ik niet zomaar er tussenuit knijpen om een stukje te gaan fietsen, want de collega's die van mij afhankelijk zijn werken toch ook allemaal tussen half 9 en 5....
Behalve Oksel. Die werkt maar 1 dag in de week en sleept op die ene dag mijn maandsalaris binnen, ligt de rest van de tijd met een rosétje te chillen op zn nieuwe tuinset, maakt af en toe eens een succesvol wipje en fietst zichzelf in 2 uur helemaal t snot voor de ogen in D3. Wat een leven
Waarom verschuil je je als ondernemer achter de crisis? Beetje ondernemer ziet nog voldoende kansen volgens mij, hehe. De crisis scheidt het kaf van het koren. Wat voor bedrijf heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Klopt. Al kan ik er lang niet van rondkomen hoor je me ook niet (vaak) klagen. Op eigen benen staan komt over een paar jaar wel als de arbeidsmarkt weer aantrekt en ik eindelijk in aanmerking kom voor een woning (de wachtlijsten hier zijn 10 a 12 jaar).
Ik kan nu alles doen waar ik zin in heb en m'n portfolio/cv op m'n gemak uitbreiden. Heb tot een jaar geleden altijd een simpel baantje gehad waar ik veel gespaard heb. Ben buiten het fietsen ook totaal niet materialistisch ingesteld dus komt allemaal wel goed.
freelance is niet hetzelfde als ondernemen... Mijn zus zit ongeveer in dezelfde branche, ook freelance, en die heeft het ook niet makkelijk qua werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom verschuil je je als ondernemer achter de crisis? Beetje ondernemer ziet nog voldoende kansen volgens mij, hehe. De crisis scheidt het kaf van het koren. Wat voor bedrijf heb je eigenlijk?
Veel mensen die nu thuis zitten hoor, ook kleine zelfstandigen. wat dacht je van de bouwsector, die ligt echt op zn gat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom verschuil je je als ondernemer achter de crisis? Beetje ondernemer ziet nog voldoende kansen volgens mij, hehe. De crisis scheidt het kaf van het koren. Wat voor bedrijf heb je eigenlijk?
Ik verschuil me nergens achter, maar de gemiddelde ondernemer/werknemer kan weinig aan de crisis doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je iets aan de crisis kunt doen,maar ondernemers die teveel toeleggen op de crisis maken zichzelf creatief invalide. Crisis biedt ook weer kansen doordat anderen omvallen en omdat mensen hun geld op een andere manier besteden bijvoorbeeld. Wil je niet aanvallen hoor..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik verschuil me nergens achter, maar de gemiddelde ondernemer/werknemer kan weinig aan de crisis doen.
Ach jezus, daar heb je er weer een. Sorry, maar van dat soort rooie opmerkingen wordt ik echt schijtziek. En dan zeker nog wel even 100% voor de kinderopvang willen blijven incasseren, en geen korting op je pensioen en AOW? Nog meer wensen eisen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef dop het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland het wettelijke recht om in deeltijd te gaan werken
google eens op "Wet aanpassing arbeidsduur".
hier moet elke werkgever met meer dan 10 werknemers in loondienst gewoon aan meewerken.
ik zeg doen.
Moet je wel ff goed lezen Buzz. Ze willen hun werktijden verschuiven naar bijvoorbeeld ochtend/avond ipv ochtend-middag, uren blijven gelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach jezus, daar heb je er weer een. Sorry, maar van dat soort rooie opmerkingen wordt ik echt schijtziek. En dan zeker nog wel even 100% voor de kinderopvang willen blijven incasseren, en geen korting op je pensioen en AOW? Nog meer wensen eisen?
Ze zouden al die lui die zo nodig minder dan 40 uur in de week willen werken ook eens naar rato op alle voorzieningen moeten korten. Eens kijken hoeveel er dan nog overblijven.
Niet fiets gerelateerd, maar deze eruptie moest er even uit........
Nee Troon, Dop heeft het over deeltijd..........en dat zijn bij mij nog altijd minder uren dan de vastgestelde norm uren in de organisatie waarin je werkt. Schuiven doe ik ook wel eens op een dag dat ik thuis werk en denk van mwah, mooi weer, om 1 uur maar ff omkleden en trappen. de rest van de uren maak ik dan 's avonds wel of een andere keer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet je wel ff goed lezen Buzz. Ze willen hun werktijden verschuiven naar bijvoorbeeld ochtend/avond ipv ochtend-middag, uren blijven gelijk.
Nou hup weer ff normaal doen, leuke dag gehad?
Oke, ik weet dat Grip bedoelt om zijn werktijden te verschuiven, bepaalde werkzaamheden kunnen prima avonds gedaan worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee Troon, Dop heeft het over deeltijd..........en dat zijn bij mij nog altijd minder uren dan de vastgestelde norm uren in de organisatie waarin je werkt. Schuiven doe ik ook wel eens op een dag dat ik thuis werk en denk van mwah, mooi weer, om 1 uur maar ff omkleden en trappen. de rest van de uren maak ik dan 's avonds wel of een andere keer.
Ja, dag was OK. beetje heel laat in hotel in Boekarest aangekomen gisteren, maar mooi weer hier en zo direkt weer verplicht uit eten. Maar ik klaag niet hoor.
ik pees het net als buzz en ben het met de eruptie eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, ik weet dat Grip bedoelt om zijn werktijden te verschuiven, bepaalde werkzaamheden kunnen prima avonds gedaan worden.
Eetsmakelijk!
quote:
Links lullen, rechts vullen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach jezus, daar heb je er weer een. Sorry, maar van dat soort rooie opmerkingen wordt ik echt schijtziek. En dan zeker nog wel even 100% voor de kinderopvang willen blijven incasseren, en geen korting op je pensioen en AOW? Nog meer wensen eisen?
Ze zouden al die lui die zo nodig minder dan 40 uur in de week willen werken ook eens naar rato op alle voorzieningen moeten korten. Eens kijken hoeveel er dan nog overblijven.
Niet fiets gerelateerd, maar deze eruptie moest er even uit........
Erg vervelend dat je opeens een stuk minder diep kan gaan omdat alles verstopt zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook super verkouden niet normaal. Nooit in deze tijd van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |