Dit ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat de persoon die de plaatjes uitkiest een beetje verliefd is.
Ik was het dus nietquote:Op maandag 27 mei 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat de persoon die de plaatjes uitkiest een beetje verliefd is.
Helaas niet, nooit meer Coldplayquote:
Coldplay staat met hun ergste nummer in de lunchbox...quote:
Inderdaad, en daarom LB2quote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Coldplay staat met hun ergste nummer in de lunchbox...
8 topics al!quote:
Ik heb die van mij weggegooid, waren versleten. Nu heb ik paarsequote:
Jouw poepgedrag zo'n beetje kennende klopt dat als een bus!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb die van mij weggegooid, waren versleten. Nu heb ik paarse
Joh, ze staan zo kittig dat ik zelfs overweeg m'n haar te kortwiekenquote:
Met Spaanse sloffen tel je sowieso al niet meer meequote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ze staan zo kittig dat ik zelfs overweeg m'n haar te kortwieken
Dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik helaas ook nooit doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met Spaanse sloffen tel je sowieso al niet meer mee
quote:
Tof nummer, MH-potentiequote:Op maandag 27 mei 2013 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummers die Ekdom pushed
https://soundcloud.com/smallpools
Vind het helemaal niksquote:Op maandag 27 mei 2013 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummers die Ekdom pushed
Verder geef ik alleen maar liefde en maak ik er geen gebruik vanquote:
Leuk nummerquote:Op maandag 27 mei 2013 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummers die Ekdom pushed
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Verder geef ik alleen maar liefde en maak ik er geen gebruik van
Idd ik let weer eens niet op.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jawel, het is allemaal daughters. De eerste hoort er niet tussen
Ik doe niet mee aan dit soort prijsvragen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sms snel! En als je wint neem mij even mee.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:32 schreef Lamabal het volgende:
I'm not scared of dying i just don't want to
Collega van me is helemaal into Take That (30+ en een heuse bakvisquote:Op maandag 27 mei 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van de weinige nummers van Robbie die ik wel kan waarderen.
En angels dan? Dat is wel een leuk mee schreeuw nummer!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van de weinige nummers van Robbie die ik wel kan waarderen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En angels dan? Dat is wel een leuk mee schreeuw nummer!
Joah!!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En angels dan? Dat is wel een leuk mee schreeuw nummer!
Nee, niet echtquote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Feestjes waar je adele hoort zijn geen feestjes.
Wat zeg je?quote:
Als je dit nou hoort. Dan heb je toch gewoon spontaan zin om jezelf te snijden?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Ik heb de indruk dat ze haar een stuk minder draaien tegenwoordig, dat juich ik toe
Leuke feestjes zijn leukquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zeg je?
Of gewoon niet naar feestjes gaan.
Maar ik knal mijn trommelvliezen er thuis wel uit
Precies! Al hou ik niet van krassen en krassersquote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je dit nou hoort. Dan heb je toch gewoon spontaan zin om jezelf te snijden?
Emo gedoe. Geef mij maar vrolijke muziek
Laat ons maar mooi mee schreeuwen met robbie!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Al hou ik niet van krassen en krassers
Hoi!quote:
En vrolijke platenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Laat ons maar mooi mee schreeuwen met robbie!
Als ik in de avond opeens wat hoor schreeuwen hier in het dorp dan neem ik aan dat jij aan het meezingen bentquote:
Onderweg naar m'n broer ben ik altijd vrolijk, zou maar zo kunnen voorkomenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als ik in de avond opeens wat hoor schreeuwen hier in het dorp dan neem ik aan dat jij aan het meezingen bent
Ouwe hosselvogel!quote:
Ik weet niet hoe je rijd, maar volgens mij kom je vlak langs mijn huis danquote:Op maandag 27 mei 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Onderweg naar m'n broer ben ik altijd vrolijk, zou maar zo kunnen voorkomen
Lopen er lama's in de voortuin en woon je héél erg schuin tegenover een manege en een kerkhof?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je rijd, maar volgens mij kom je vlak langs mijn huis dan.
Dan zou ik je vast wel horen!
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Lopen er lama's in de voortuin en woon je héél erg schuin tegenover een manege en een kerkhof?
Jahoorquote:
Pandaberen heb ik daar nog nooit gezien, al heb ik er laatst wel 3 Javaanse krielkipjes gekochtquote:Op maandag 27 mei 2013 14:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jahoor![]()
Ik mis een regenboog en pandaberen in je verhaal
Haha, neequote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Lopen er lama's in de voortuin en woon je héél erg schuin tegenover een manege en een kerkhof?
Geloof je haar nou niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jahoor![]()
Ik mis een regenboog en pandaberen in je verhaal
Ik zie een rijtjeshuis met 40 lamas in de tuin voor mequote:
Dat kan toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zie een rijtjeshuis met 40 lamas in de tuin voor me
Oh, dan is het langs een route die ik ook wel eens neem, over de snelweg. Dan kom je binnenrijden langs een huis dat flink in verval is waarnaast een hele oude auto staat weg te roesten. Doet me altijd een beetje pijn...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, nee
Dan rij je de andere kant langs.
Geen lama's of een kerkhof hier in de buurt
Buitenaf zijn er meerdere huizen met lama's in de voortuin ja en gezien zijn username vond ik het niet gek bedachtquote:Op maandag 27 mei 2013 14:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zie een rijtjeshuis met 40 lamas in de tuin voor me
Ik moet daar ook maar eens rondrijden. Lama's in voortuinenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Buitenaf zijn er meerdere huizen met lama's in de voortuin ja en gezien zijn username vond ik het niet gek bedacht
Klopt, werd altijd van gezegd dat het er spookte en er daarom niemand wou wonen...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
JE hebt toch ook zo'n vervallen spookhuis richting Nieuwleusen?
Owh hehe. Ik vond het nogal een sensatieverhaal nl.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, werd altijd van gezegd dat het er spookte en er daarom niemand wou wonen...
Later heb ik begrepen dat het een ordinaire erfeniskwestie is
Je neemt voortuin te letterlijk, denk aan een weilandjequote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet daar ook maar eens rondrijden. Lama's in voortuinen
Ja die weg ja. Dan moet je rechts langs de groene dildo flitspaal. En dan ben je dichtbij ^^quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dan is het langs een route die ik ook wel eens neem, over de snelweg. Dan kom je binnenrijden langs een huis dat flink in verval is waarnaast een hele oude auto staat weg te roesten. Doet me altijd een beetje pijn...
En uitkijken voor flitsers daar
Dildo flitspaal?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja die weg ja. Dan moet je rechts langs de groene dildo flitspaal. En dan ben je dichtbij ^^
Of meer een tandenborstel.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dildo flitspaal?Daar wil ik wel eens pics van zien.
Ik ook, heb er jarenlang langsgereden in de veronderstelling dat niemand er durfde te wonen. Daar moest ik dan om grinniken want spookjes zijn liefquote:Op maandag 27 mei 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh hehe. Ik vond het nogal een sensatieverhaal nl.
Daar rij ik regelmatig langs! Al ga ik ook steeds vaker langs de zwemplas, dan kom ik namelijk in de goede straat uitquote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja die weg ja. Dan moet je rechts langs de groene dildo flitspaal. En dan ben je dichtbij ^^
Lijkt niet eens op een dildo.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of meer een tandenborstel.
[ afbeelding ]
Ik hoorde altijd verhalen over bouwmachines die plotseling niet meer deden enzo zodat het nooit gesloopt kan worden. Het dus allemaal maar broodje aap dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, heb er jarenlang langsgereden in de veronderstelling dat niemand er durfde te wonen. Daar moest ik dan om grinniken want spookjes zijn lief
Als jij je vergist tussen een dildo en een tandenborstel zou ik me maar zorgen gaan makenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of meer een tandenborstel.
[ afbeelding ]
Misschien niet maar het is wel een kutpaalquote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt niet eens op een dildo.
[/sensatie]
Volgens mij wel, maar als je dat zeker wil weten moet je het aan Pino vragen. Die woont er nog iets dichterbijquote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd verhalen over bouwmachines die plotseling niet meer deden enzo zodat het nooit gesloopt kan worden. Het dus allemaal maar broodje aap dus.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In Wageningen hebben we tenminste de lul van Bernard.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vrouwen dingen zien doen met tandenborstels waarvan je denkt: Daar poets je je tanden toch echt niet mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als jij je vergist tussen een dildo en een tandenborstel zou ik me maar zorgen gaan maken
Ah, dus jij bent altijd die gene die schreeuwend langs komt! Ik zal de volgende keer wel zwaaienquote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar rij ik regelmatig langs! Al ga ik ook steeds vaker langs de zwemplas, dan kom ik namelijk in de goede straat uit
Deal! Zwart 206'je, al is 'ie nu meer geel... Damn you, bloeiende goudenregenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:29 schreef Lamabal het volgende:
Ah, dus jij bent altijd die gene die schreeuwend langs komt! Ik zal de volgende keer wel zwaaien
Daar is dit nummer geschikt voor, echt waarquote:
Ik geloof je hoor, maar daar hoor ik niet thuisquote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is dit nummer geschikt voor, echt waarGeloof de ervaringsdeskundige maar.
Pics.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is dit nummer geschikt voor, echt waarGeloof de ervaringsdeskundige maar.
Moet je even zeggen wanneer, dan ren ik snel naar buiten!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Deal! Zwart 206'je, al is 'ie nu meer geel... Damn you, bloeiende goudenregen
En dan niet spugen op haar auto he?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wanneer, dan ren ik snel naar buiten!
Is goed!!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wanneer, dan ren ik snel naar buiten!
Mag best, maar dan ook dusdanig veel dan m'n autootje weer schoon is!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan niet spugen op haar auto he?
Zoveel spuug heb ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed!!
[..]
Mag best, maar dan ook dusdanig veel dan m'n autootje weer schoon is!
Mooi. Veel artiesten daar dus topquote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
'SR14 in Haarlem'
http://glamora.ma/2013/05/glazen_huis_2014_staat_in_haar.html
Is net zoiets als Di-rect voor mijn generatie... Dat kon ik ook niet begrijpen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:35 schreef Lamabal het volgende:
Dus hier geilen alle vrouwelijke tieners op?
Old Pine van Ben Howardquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Tie a yellow ribbon 'round the old oaktree
Boom boom boom boom - Vengaboysquote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Old Pine van Ben Howard
Fleetwood Mac
Zeker gezien de volgende zin "I want you in my room" is...quote:
Dat wordt een hele lange nacht dan...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker gezien de volgende zin "I want you in my room" is...
Heb je 4 bomen in je kamer
Huur de vriendin van wolfje in, zo te zien wist ze wel raad met boomstammenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lange nacht dan...
live viel Placebo me enorm tegenquote:
Zit hij daar met z'n vriendin?quote:
Da's vaker als je iemand live ziet, al viel De Staat me enorm meequote:
twitter:Domien twitterde op maandag 27-05-2013 om 16:02:15BREKEND: Glazen Huis 2013 in #Leeuwarden! Leuk! #3FM #SR13 reageer retweet
Domien, wat een paljasquote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 27-05-2013 om 16:02:15BREKEND: Glazen Huis 2013 in #Leeuwarden! Leuk! #3FM #SR13 reageer retweet
.
.
WB SCquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben er weer ff, wat een chaosdag
Awwquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben er weer ff, wat een chaosdag
Domien -> nooit grappigquote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
.
.
De Staat is tofquote:Op maandag 27 mei 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's vaker als je iemand live ziet, al viel De Staat me enorm mee
bestaat de Kast nog?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
Godver, wat een sukkels ook![]()
http://www.suksawat.nl/id(...)aticaan-de-deur-uit/
Schijnbaar wel.quote:
kan Amnesty International daar niet wat aan doen?quote:
quote:
quote:
Ik denk dat het Rode Kruis hier het doel voor Serious Request voor 2014 heeftquote:Op maandag 27 mei 2013 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan Amnesty International daar niet wat aan doen?
scheelt in de kilometer vergoedingquote:
Dat schijnt het ook te worden ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Holenmens het volgende:
Mag toch zo hopen dat het Haarlem wordt. Limburgers
twitter:coenensander twitterde op maandag 27-05-2013 om 16:30:073FM Serious Request 2014 gaat plaatsvinden in: Haarlem! #3FM #CSSHOW reageer retweet
Mooiste station van Nederland vind ikquote:
Is lekker rustig als ik met kerst naar huis moet. Anders zitten ze bij mij in de trein.quote:
Dat wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooiste station van Nederland vind ik
Over dit punt gaan we nog eens slaande ruzie krijgen...quote:
en uiteraardquote:
Groningen jongehquote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooiste station van Nederland vind ik
Man man man, wat een party pooper is die gast.quote:
ach als Den Haag kan hebben we de grootste pauperstad al gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef remcoP het volgende:
Heerlen, dat toch zo ongeveer net zo'n pauperstad als Venlo?
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Den Haag kan hebben we de grootste pauperstad al gehad
Rotterdam in 2016quote:
JAn Smeets wil dat alle festivals in Nederland om 23.00 uur stoppenquote:
Die heeft 'ie altijd. 'Geen vuurtjes maken op het veld jongens'.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man man man, wat een party pooper is die gast.
Belachelijke afsluitspeech vorig jaar op PinkPop
Jij bent duidelijk nooit in Venlo geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Den Haag kan hebben we de grootste pauperstad al gehad
Je moet groepen mensen ook nooit vertellen wat ze niet mogen doen. Dan doen ze het juist.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heeft 'ie altijd. 'Geen vuurtjes maken op het veld jongens'.
*whoof* Stapel kartonnen trays in de fik
Dat is ook laat genoegquote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JAn Smeets wil dat alle festivals in Nederland om 23.00 uur stoppen
Precies, net als bij kleine kinderenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet groepen mensen ook nooit vertellen wat ze niet mogen doen. Dan doen ze het juist.
En mijquote:
Fikkie stoken is dan ook leukquote:Op maandag 27 mei 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet groepen mensen ook nooit vertellen wat ze niet mogen doen. Dan doen ze het juist.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:
ik lig rond die tijd ook altijd in mn tent op Lowlandsquote:Op maandag 27 mei 2013 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is ook laat genoeg![]()
Netjes terug naar je tent en met de handjes boven de slaapzak slapen.
Jah...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lig rond die tijd ook altijd in mn tent op Lowlands
Ik geloof het meteen jaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lig rond die tijd ook altijd in mn tent op Lowlands
Gisteren nog, die discussie komt vaker langs hierquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben hier al ff niet meer geweest, maar ik heb sterk het gevoel dat Ekstra Weekend snel gaat stoppen, is dat hier al besproken?
Ik zit nu op YouTube terug te kijken naar de aflevering van afgelopen vrijdag en er wordt meerdere malen naar gehint.
Oke, maar hier zit echt een duidelijke hint dat het gaat stoppen, check @ 1.35quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteren nog, die discussie komt vaker langs hier
Ik geloof je, kan het niet afspelen nuquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oke, maar hier zit echt een duidelijke hint dat het gaat stoppen, check @ 1.35
In backstage 1 werd er ook al naar gehint:
Ik heb dat gevoel niet, maar van mij mag er wel een grote schoonmaak doorheen. Het begint elke week hetzelfde verhaal te worden. Zou niet weten wie dat tijdslot zou moeten vervangen, dan vind ik Gerard en Michiel 't leukst.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben hier al ff niet meer geweest, maar ik heb sterk het gevoel dat Ekstra Weekend snel gaat stoppen, is dat hier al besproken?
Ik zit nu op YouTube terug te kijken naar de aflevering van afgelopen vrijdag en er wordt meerdere malen naar gehint.
Volgens mij interpreteer je dit verkeerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hé dat heb je zaterdag ofzo ook al gezegd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, je zou toch haast denken dat ze dat nu wel eens genoeg hadden uitgemolkenquote:
Dat. StuBru begreep dat beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je zou toch haast denken dat ze dat nu wel eens genoeg hadden uitgemolken
Ik ben een jaar of 2 geleden gestopt met luisteren naar EW. Het begon zo irritant te worden. Elke vrijdagavond precies dezelfde items/grapjes/jingles etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet, maar van mij mag er wel een grote schoonmaak doorheen. Het begint elke week hetzelfde verhaal te worden. Zou niet weten wie dat tijdslot zou moeten vervangen, dan vind ik Gerard en Michiel 't leukst.
[..]
Volgens mij interpreteer je dit verkeerd?
Huh? Nee hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hé dat heb je zaterdag ofzo ook al gezegd.
Klopt. Maar hier melken we het uit tot en met. Want een huilende Giel doet de rekening van het Rode Kruis goed vullen.quote:
Hoe denk jij dan dat ze het bedoelen? Ze hebben wel vaker van deze kleine dingen waar ze ergens mee naar hinten.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet, maar van mij mag er wel een grote schoonmaak doorheen. Het begint elke week hetzelfde verhaal te worden. Zou niet weten wie dat tijdslot zou moeten vervangen, dan vind ik Gerard en Michiel 't leukst.
[..]
Volgens mij interpreteer je dit verkeerd?
Ik volg er amper meer iets van de laatste jaren, hier in het topic is het vaak wel gezellig in de nachten. Zal dit jaar minder gebeuren, want bijna klaar met school. Dan slaap ik lieverquote:Op maandag 27 mei 2013 17:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier melken we het uit tot en met. Want een huilende Giel doet de rekening van het Rode Kruis goed vullen.
Wat je ook weer tegen gaat staan zodat je daar ook weer over kan zeiken?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 2 geleden gestopt met luisteren naar EW. Het begon zo irritant te worden. Elke vrijdagavond precies dezelfde items/grapjes/jingles etc.
Als ik het nu incidenteel hoor, is het ook nog gewoon precies hetzelfde als toen.
Ik zou het erg waarderen als ze eens een ander programma met andere dj's op dat tijdslot neerzetten.
Niet op happen dan, anders krijg je weer van dat geklier op Twitterquote:
Happen? De waarheid is het gewoonquote:Op maandag 27 mei 2013 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet op happen dan, anders krijg je weer van dat geklier op Twitter
Waarheid wordt door iedereen weer anders ervaren, daarom is er ook zo vaak gezeik hierquote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Happen? De waarheid is het gewoon.
Vaak waar indd, maar over het zuurgehalte in dit topic is er echt maar één waarheid hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 17:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarheid wordt door iedereen weer anders ervaren, daarom is er ook zo vaak gezeik hier
Volledig mee eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 2 geleden gestopt met luisteren naar EW. Het begon zo irritant te worden. Elke vrijdagavond precies dezelfde items/grapjes/jingles etc.
Als ik het nu incidenteel hoor, is het ook nog gewoon precies hetzelfde als toen.
Ik zou het erg waarderen als ze eens een ander programma met andere dj's op dat tijdslot neerzetten.
quote:
Ze maken gewoon een grap - zoals ze die elke week maken - dat de strooifoto's nooit opraken en dat er nog 1000 op kantoor liggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat ze het bedoelen? Ze hebben wel vaker van deze kleine dingen waar ze ergens mee naar hinten.
Daarom juich ik zoveel, ik probeer anti-zuur over te komenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vaak waar indd, maar over het zuurgehalte in dit topic is er echt maar één waarheid hoor.
Idd, wat een kuttopic is dit gewordenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vaak waar indd, maar over het zuurgehalte in dit topic is er echt maar één waarheid hoor.
Daarom meer Gordonquote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, wat een kuttopic is dit geworden![]()
Gezelligheid is soms ver te zoeken.
MetMichiel vind ik gewoon prima weg te luisteren. Mega Top 5 heeft sinds kort een nieuwe, strakke vormgeving. En tussen 21 en 22 uur hoor ik veel muziek, ook wel lekker.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Vooral Ekdom begint de laatste jaren een beetje irritant te worden. Telkens hetzelfde trucje. Roos, Timur en Hoogendoorn zouden meer ruimte moeten krijgen.
Veenstra vind ik ook niet heel boeiend meer tussen 19-22
De hint naar net de kerst niet halen is wel erg duidelijk aanwezig dit keer.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
[..]
Ze maken gewoon een grap - zoals ze die elke week maken - dat de strooifoto's nooit opraken en dat er nog 1000 op kantoor liggen.
Het is wel eens erger geweest gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, wat een kuttopic is dit geworden![]()
Gezelligheid is soms ver te zoeken.
Ja, ze maken die grap elke week, maar nu gingen ze er verder op door.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
[..]
Ze maken gewoon een grap - zoals ze die elke week maken - dat de strooifoto's nooit opraken en dat er nog 1000 op kantoor liggen.
Zou kunnen dat die 'kleine veranderingen die bij 3FM gaan plaatsvinden' o.a. hiermee te maken hebben, ja. Vanaf 1 januari geen EW meer? achja, we zien wel boeiequote:Op maandag 27 mei 2013 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De hint naar net de kerst niet halen is wel erg duidelijk aanwezig dit keer.
''maar dat hoor je voor het einde van het jaar nog wel"quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dat momentje dat ze naar elkaar kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Holenmens het volgende:
Ik snap jullie achteraf wel. Hoe die stilte valt en hoe Michiel en Tjitse naar elkaar lachen dat ze iets onderling weten. Zou inderdaad goed kunnen. Zoals ik al zei, ik hou van veranderingen
Vanaf 4:49quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef Holenmens het volgende:
wat was er in de backstage te zien voor 'hint' dan
Dit duidt er eerder op dat er dingen gaan veranderen in het programma, maar het zou alsnog goed kunnen ja.quote:
Gelukkig niet expresquote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier.
Ik heb nog heel veel geluk gehad. Ik had per ongeluk iemand aangereden. Kon gelukkig nog hard remmen. De persoon die ik aanreed was niet gewond en die persoon gebaarde dat ik mocht doorrijden.
Gesprek bij het bedrijf waar ik mag afstuderen ging goed. Morgen mag ik beginnen.
Geeft niks, ik vind het hier een stuk leuker zonder al dat gezeikquote:
INderdaadquote:
Er is op zijn minst iets gaande, maar ik denk dat het rigoreus is (nieuw programma i.p.v. Ekstra Weekend).quote:Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Dit duidt er eerder op dat er dingen gaan veranderen in het programma, maar het zou alsnog goed kunnen ja.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier.
Ik heb nog heel veel geluk gehad. Ik had per ongeluk iemand aangereden. Kon gelukkig nog hard remmen. De persoon die ik aanreed was niet gewond en die persoon gebaarde dat ik mocht doorrijden.
Gesprek bij het bedrijf waar ik mag afstuderen ging goed. Morgen mag ik beginnen.
Mazzeltje!!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier.
Jaa jaquote:
VBLquote:
Belachelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |