nee, 'k heb het geschreven, en daar mee uit. ga het niet nog erger makenquote:
Ik ben niet beter dan de rest en nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is wel dikke bullshit natuurlijk. Er is overal goed betalend, leuk studentenwerk te vinden, zolang je maar goed zoekt en beter bent dan de rest.
lol.quote:
Je beter voordoen dan de rest.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet beter dan de rest en nu?
die gast is toch een dikke trollquote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ben niet uit op een rage. Die eindigen toch nergens op.
vond het gewoon op z'n plaats om dit te schrijven.
mooie fotoquote:
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren iemand helpen verhuizen. Wasmachine en droogtrommel een paar keer in m'n remie gelift lol. Nou, dat gaat je toch niet in je koude kleren zitten. 's ochtends gebuffeld als een wilde, 's middags hele middag geslapen lol. En nu 2 blauwe knieen omdat ik hem daar tegenaan omzette die machine. lol
deed jij er shoulder presses mee met een wasmachine?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
ja tuurlijk kijk ik uit. Hoefde alleen maar op een karretje, in een busje, op een karretje, op een hoge drempel enz enz. geen trap op gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.
Blessuregevaar.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een keer bijna met wasmachine en al van de trap afgedonderd
Haha, hier werkt een oud-stucadoor die gedurende zijn werk altijd aan deze shit zat.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
Nice.quote:Body & Fitshop 5 Garanties
• Dagelijks de laagste prijs
• Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
• Geen verzendkosten
• Grootste assortiment topmerken
ehquote:• Professionele eerlijke adviezen
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Er moet sowieso een komma tussen twee nevengeschikte adjectieven: "professionele, eerlijke adviezen".
Ja als je het op die manier bekijkt is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.
Alles voor die sales.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben...alles wordt voor je opgetild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |