MED / GGMM stopt met modden.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef Cara het volgende:
Waarom stopt Rene eigenlijk? Zit op mn mob en heb geen zin helemaal te zoeken.
Ik kreeg geen meldingen ervan. Sorry.quote:
Garantie bij een apple store vind ik fijner dan een Saturnquote:Op maandag 27 mei 2013 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad ook gezegd, maar de adviesprijs bij Saturn lag voor de actie lager dan bij de apple website. En dan scheelt een kleine 18% korting wel met de 8% studentenkorting van apple.
Ik heb ook geen duidelijke reden gelezen dus daarom vullen wij zelf dingen in. Een ander vermoeden dat ik eerder deze avond heb geuit is dat GGMM promotie heeft gemaakt tot supervisor bij de Burger King maar dit heeft hij niet willen bevestigen.quote:
Saturn is makkelijker en geeft tenminste 2 jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Garantie bij een apple store vind ik fijner dan een Saturn
ik heb hier geen apple store.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Garantie bij een apple store vind ik fijner dan een Saturn
ksst moet jij niet al slapen van mama?quote:
oh god.. wie?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent al te laatNieuwe mod is al bekend.
Apple Garantie is wel anders dan Saturn garantie he.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Saturn is makkelijker en geeft tenminste 2 jaar.
nee johquote:
Bedoel je Apple Care? Dat vind ik best onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apple Garantie is wel anders dan Saturn garantie he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |