Ik meende hierin toch jouw hand te herkennenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die was ook niet helemaal van mij hé![]()
Superbeelden wel zelf. Miljoenen views
Hey die heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 27 mei 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik meende hierin toch jouw hand te herkennen
te laatquote:Op maandag 27 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je 100 keer zo erg als RTL
Denk aan alle leuke VI filmpjes
Hypocriet zegquote:
Zowaar een prima comment op youtube.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij deze heb ik wel een traantje gelaten.Schitterend.
Bonje is nog een te klein woord voor onze ruzie.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hypocriet zegHet is dat Johannes en ik bonje hebben en daarom geen tegenacties kunnen opzetten
Gelukkig heb ik mij al in een vroeg stadium verzekerd van de rol van Cock Jol. Ik word GGMM's Cockquote:Op maandag 27 mei 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
Met "een leven hebben" bedoelt GGMM daar eigenlijk mee, dat hij de uitnodiging van Gert Jacobs om koffie te gaan drinken heeft aangenomen.
Jeboi Joeyquote:
Druppel, emmer.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bonje is nog een te klein woord voor onze ruzie.
Waarom bagatelliseer je toch altijd alles? Patjepeeër.
WoW kopen en tot level 90 in één keer uitspelenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik kan binnen nu en 1 maand zo een succesvol nieuw YT account starten.
Krat hj?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Trusten.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer.
Ik ga naar bed, Mijn achterban wil helemaal niks meer met je te maken hebben.
Maar de VI Hooligans willen de Superbeelden en je moet je niks aantrekken van de aangeklede apen in dit topic die je toelachen.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Superduperstoer man.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |