Gelukkig maar, nu er minder voetbal is de komende tijd zijn dat toch de kanalen waar je het zwarte gat mee voorkomt.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand wist dat Superbeelden weg was maar hij is weer terug
Mods dienen wel gevoel voor humor te hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:03 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Double_Pain twitterde op zondag 26-05-2013 om 21:08:36@Kevin_strootman Supporter vraagt aan de scheids: "Waar is je hond?" Scheids: "Ik heb geen hond!" Supporter: "Wat, blind en geen hond!!!" reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij deze heb ik wel een traantje gelaten.Schitterend.
Moet ik ook filmpjes van Jeugdseries posten?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dank je voor de publiekelijke vernedering.
En toch zo lang volgehouden?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mods dienen wel gevoel voor humor te hebben.
Lyon kan je wel hebben. Schalke op een goede dag ook wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil zijn schoenen winnen
overigens:FUCK YEAHtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-05-2013 om 22:45:06Op 20/21 augustus speelt #PSV (bij winst 3e voorronde) een kraker tegen Milan, Arsenal, Schalke 04, nr. 4 Spanje (ws. Valencia) of ws. Lyon. reageer retweet
Van B&A?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook filmpjes van Jeugdseries posten?
ik wil Marokkanen stelselmatig uitmoorden en gelijk begint er een te miepen. Echt, waar komen ze ook vandaan.quote:
Deze jongen moet echt journalist worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Die was ook niet helemaal van mij héquote:Op maandag 27 mei 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook filmpjes van Jeugdseries posten?
Maar goed dat we vantevoren worden gewaarschuwd dat deze beelden, ondanks dat zij door Superbeelden getoond worden, geen superbeelden zijn. Dat bracht mij mentaal in de juiste staat dit filmpje te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV wint van geen enkele club die Rik opnoemt, allemaal te sterk..quote:Op maandag 27 mei 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lyon kan je wel hebben. Schalke op een goede dag ook wel.
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV wint van geen enkele club die Rik opnoemt, allemaal te sterk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |