Je hoefde één simpele vraag te beantwoorden voor mijn steun. Dit lukte al niet en daarom vrees ik dat het moderatorschap (wat in feite het beschermen van Tong tegen de boze buitenwereld inhoudt) als het aan mij ligt niet aan jou is toevertrouwd.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een troll?Overigens stelt modereren niks voor. Het is aan de persoon zelf hoe serieus hij het neemt, maar sinds de komst van deze SC zijn de kankers ook redelijk gecentreerd.
Het is dat #TeamJohannes niet achter mijn aanstelling staat.
Zijn eigen blog is vrij snel overleden.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RensieLeider bij sigaarblogcom en bij Fok
Glansrijke carrière. Een groot slot op het Studio Voetbal topic
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoefde één simpele vraag te beantwoorden voor mijn steun. Dit lukte al niet en daarom vrees ik dat het moderatorschap (wat in feite het beschermen van Tong tegen de boze buitenwereld inhoudt) als het aan mij ligt niet aan jou is toevertrouwd.
Dat is best ernstig.quote:
Ik kan ID's regelen. Ik heet voortaan gewoon Pepijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Stylo zou ook goed zijn, maar volgens de policy van Fok! mogen allochtonen geen mod worden.
Zo zie je maar. Het ene moment lacht het leven je toe, en één DM later stort deze harder in dan je voor mogelijk hield.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoefde één simpele vraag te beantwoorden voor mijn steun. Dit lukte al niet en daarom vrees ik dat het moderatorschap (wat in feite het beschermen van Tong tegen de boze buitenwereld inhoudt) als het aan mij ligt niet aan jou is toevertrouwd.
Ik heb al een debat voorgesteld tussen Stylo en Littlerabbit en wie daar het beste uitkomt wordt het, maar ja, de beleidsbepalers hier luisteren nooit naar mijn input.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
BAM!
Littlerabbit 4 mod![]()
Jawel, Johannes wilt niks anders. VI promoten achter de schermen...
Dank je hansquote:
Pepijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best ernstig.
[..]
Ik kan ID's regelen. Ik heet voortaan gewoon Pepijn.
Dat is toch deze? http://superbeeldennieuws.blogspot.nl/quote:Op maandag 27 mei 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn eigen blog is vrij snel overleden.
Nee hoor het bestaat nogquote:Op maandag 27 mei 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn eigen blog is vrij snel overleden.
Had ik hier al geplaatst 3 maanden geleden.quote:
pepijn Jezusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best ernstig.
[..]
Regelmatig geupdatequote:Op maandag 27 mei 2013 00:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch deze? http://superbeeldennieuws.blogspot.nl/
Excuusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik hier al geplaatst 3 maanden geleden.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor het bestaat nog
http://www.superbeeldennieuws.blogspot.nl/
zeer druk bezocht
professionele indelingquote:Op maandag 27 mei 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor het bestaat nog
http://www.superbeeldennieuws.blogspot.nl/
zeer druk bezocht
Ik bedenk me nu pas dat offtopic-discussies niet precies op het moment dat er een ajacied met een argument komt, (waarvan niks klopt) kan afkappen..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Elke mod zou eigenlijk Roderick moeten heten.
Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik mensen die zo heten bij voorbaat al niet serieus neem.
Gewoon je eigen naam en dan hopen op positieve discriminatie.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best ernstig.
[..]
De vermoeidheid heeft de overhand.quote:
Ja kankeractie was dat. Daarmee tekende je eigenlijk je doodsvonnis. Toch fijn dat fok het wil laten voorkomen dat je door de voordeur vertrekt. Al is het argument dat je een leven hebt wel erg doorzichtig.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat offtopic-discussies niet precies op het moment dat er een ajacied met een argument komt, (waarvan niks klopt) kan afkappen..
Tering ik ga helemaal stuk hierquote:Op maandag 27 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een sympathiek gebaar.
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een sympathiek gebaar.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja kankeractie was dat. Daarmee tekende je eigenlijk je doodsvonnis. Toch fijn dat fok het wil laten voorkomen dat je door de voordeur vertrekt. Al is het argument dat je een leven hebt wel erg doorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |