Nee, haar naam is yvonne. Niet rood.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heee jouw naam is rood
(Ben relatief nieuw hier dus ik klink waarschijnlijk als een debiel)
Sinds 2004quote:Op maandag 27 mei 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne sinds wanneer heb jij weer een rood kleurtje?
M'n naam is heul niet zwart geweest, jammer hè, ik zag al dat je feest aan het vieren was.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hihi het was dus laatst een grap dat je naam zwart was.
Dat vraagt die nog elke week.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ben je al bij T80 geweest, of is ie nog vragende?
In de VBL SC waren we al dronken van geluk dat de gevallen helden weer terug mochtquote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n naam is heul niet zwart geweest, jammer hè, ik zag al dat je feest aan het vieren was.
helaasquote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In de VBL SC waren we al dronken van geluk dat de gevallen helden weer terug mocht
Het valt mij eigenlijk ook nu pas opquote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heee jouw naam is rood
(Ben relatief nieuw hier dus ik klink waarschijnlijk als een debiel)
Niet te snel toegeven hè, beetje spannend houdenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ben je al bij T80 geweest, of is ie nog vragende?
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet te snel toegeven hè, beetje spannend houden
Vroeg zatquote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]Zeg maar na een jaar of 30 min of meer toegeven.
Dat was hij maar hij heeft wegens een zware blessure vroegtijdig z'n loopbaan moeten beëindigen. Iets met Karina, ik weet er het fijne ook niet van.quote:
Is die tong in haar reet rond de kerst afgelopen jaar toch nog gaan opspelen bij 'm. Klinkt als een serieuze infectie, damn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was hij maar hij heeft wegens een zware blessure vroegtijdig z'n loopbaan moeten beëindigen. Iets met Karina, ik weet er het fijne ook niet van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |