Niet te snel toegeven hè, beetje spannend houdenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ben je al bij T80 geweest, of is ie nog vragende?
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet te snel toegeven hè, beetje spannend houden
Vroeg zatquote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]Zeg maar na een jaar of 30 min of meer toegeven.
Dat was hij maar hij heeft wegens een zware blessure vroegtijdig z'n loopbaan moeten beëindigen. Iets met Karina, ik weet er het fijne ook niet van.quote:
Is die tong in haar reet rond de kerst afgelopen jaar toch nog gaan opspelen bij 'm. Klinkt als een serieuze infectie, damn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was hij maar hij heeft wegens een zware blessure vroegtijdig z'n loopbaan moeten beëindigen. Iets met Karina, ik weet er het fijne ook niet van.
Overigens vind ik dat jij me moet opvolgenquote:
Waarom ben jij nog blauwquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij me moet opvolgen
Ja, in KLB ja. Ik modde VBL nog.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef Nikmans het volgende:
Ik dacht dat die man al een half jaar geleden ofzo was afgetreden
Je komt zeker nooit in VBLquote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef Nikmans het volgende:
Ik dacht dat die man al een half jaar geleden ofzo was afgetreden
Klopt, te weinig Fortunaliefde daarquote:Op maandag 27 mei 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je komt zeker nooit in VBL
Jammer GGMM, succes met al het andere
Word jij nu mod?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog eenmaal een tribute aan GGMM en zijn catchphrase: Uh, oké.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij me moet opvolgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |