SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.AFCA!
Natafelen met de kale koppenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een soort voorspel is voor na de uitzending.
Beter dan de triumph des willes ?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil potjandorie WK worden, alleen omdat we dan de meest legendarische speech ooit krijgen
punthoofdquote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Jan een nare man
8 weken zonder soa. Als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga het wel missen hoor. 8 weken geen SV.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
8 weken zonder soa. Als dat geen neuken wordt.
Dat wordt een leeg plafond aan het eind van die periode.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
8 weken zonder soa. Als dat geen neuken wordt.
Oliver zet altijd de leuke momenten online. Die kun je terugkijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga het wel missen hoor. 8 weken geen SV.
Ajaxquote:
doet JD toch beter bij VIquote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
Proberen een boek te pitchen en hem dan zo in beeld brengen dat je de titel niet ziet.
Jack gaat zijn zonnebank nu verkopen op zwartemarktplaats.nlquote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Commercie op de publieke omroep, ik hoop dat het een flinke boete wordt![]()
![]()
Ooit DWDD gezien?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Commercie op de publieke omroep, ik hoop dat het een flinke boete wordt![]()
![]()
niet gezien welk boek en geen idee wie die gast was en dat houden we hier verder ook zo ... tochquote:
Zo'n flinke stoeptegel die je krijgt als je een goede vraag instuurt naar Doordekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef Evertjan het volgende:
als het niet word uitgegeven door de buitenspelers dan is het niks
Ja met dat afgrijselijke servies van die Yvonne Jaspers, dat leverde ook een flinke boete op.quote:
Dat overleeft niemand.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rob Kamphues bij Raymann de horror
Doordekken bestaat helemaal niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n flinke stoeptegel die je krijgt als je een goede vraag instuurt naar Doordekken.
Gelhoofd!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik leef af en toe nog een beetje in het verleden, als je het mij niet kwalijk neemt.
Hier nog eentje...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DWDD heeft al eens een flinke boete gekregen. Volgens mij ging dat om hun Apple geilerij.
quote:De VARA heeft in november vorig jaar een boete opgelegd gekregen van 50.000 euro voor het vertonen en aanprijzen van het servies van Yvon Jaspers. Dit gebeurde in een aflevering van De Wereld Draait Door.
Hij zegt zelden iets zinnigs. Maar hier had 'ie volledig gelijk, in tegenstelling tot slappe journalisten als Vissers.quote:
Wat? Dat hij denkt dat mensen vanzelf gaan bekennen als ze maar lang genoeg vragen? Waarna hij vervolgens zelf niet toe wil geven wie er bij PSV doping gebruikte.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zegt zelden iets zinnigs. Maar hier had 'ie volledig gelijk, in tegenstelling tot slappe journalisten als Vissers.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja met dat afgrijselijke servies van die Yvonne Jaspers, dat leverde ook een flinke boete op.
Thijs Slegers is de dopinghandelaar van Europa. Vandaar dat hij met sommige voetballers beste vrienden is.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Dat hij denkt dat mensen vanzelf gaan bekennen als ze maar lang genoeg vragen? Waarna hij vervolgens zelf niet toe wil geven wie er bij PSV doping gebruikte.
Dat er meer naar gevraagd moet worden uberhaupt. En over Fuentes die een paar maanden geleden zei dat hij nog rekeningen van Barca en Real open had staan. Dat pakte geen krant of tv-programma op, terwijl de wielerwereld op z'n kop had gestaan. De voetbalwereld is daar heel hypocriet in. Nee, laten we het geweldige Barca maar niet van de troon stoten maar wel de wielerjournalistiek uitlachen omdat ze zo gefaald hebben. Goed dat Waterreus dat nog even ter sprake bracht.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Dat hij denkt dat mensen vanzelf gaan bekennen als ze maar lang genoeg vragen? Waarna hij vervolgens zelf niet toe wil geven wie er bij PSV doping gebruikte.
Ik heb ooit in mijn studententijd een debat gezien op de hogeschool voor journalistiek Howest in West-Vlaanderen tussen Renaat Schotte (nu wielerverslaggever op de VRT - nieuwe generatie ) en een wielerjournalist van de oude generatie. (ik ga zijn naam niet noemen , hij is recent overleden)quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat er meer naar gevraagd moet worden uberhaupt. En over Fuentes die een paar maanden geleden zei dat hij nog rekeningen van Barca en Real open had staan. Dat pakte geen krant of tv-programma op, terwijl de wielerwereld op z'n kop had gestaan. De voetbalwereld is daar heel hypocriet in. Nee, laten we het geweldige Barca maar niet van de troon stoten maar wel de wielerjournalistiek uitlachen omdat ze zo gefaald hebben. Goed dat Waterreus dat nog even ter sprake bracht.
In voetbal gaat er veel meer geld om, dus die denkwereld is (helaas) enigszins te begrijpen. Als een journalist van Marca Real gaat uitpluizen over Fuentes, verliest 'ie op zeker z'n baan. Dat zal in Nederland niet zo zijn, maar wel verlies van goede contacten bij clubs. Ze hebben het er gewoon niet voor over en er is ook veel onwetendheid over doping krijg ik soms het idee. Renaat Schotte altijdquote:Op maandag 27 mei 2013 00:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb ooit in mijn studententijd een debat gezien op de hogeschool voor journalistiek Howest in West-Vlaanderen tussen Renaat Schotte (nu wielerverslaggever op de VRT - nieuwe generatie ) en een wielerjournalist van de oude generatie. (ik ga zijn naam niet noemen , hij is recent overleden)
Het was in de nadagen van het Festina-schandaal en opeens kwam iets van Eddy Merckx ter sprake. De "oude verslaggever" zei dat hij ooit toen hij na een paar hectische ritten bijna niet geslapen had , maar toen op de rustdag een interview met Merckx had. Hij viel bij dat interview bijna in slaap, en Merckx vroeg wat er scheelde. "Oververmoeid" zei hij, en Merckx zei dat hij de oplossing wel wist. "Kom straks eens langs".
Hij deed het en kreeg van Merckx een tabletje pillen. (amfetamines) Neem hier elke dag eentje van en je zal niet meer vermoeid zijn tijdens je werkdag.
Renaat Schotte vroeg wat hij daarmee gedaan had en hij zei. "Ik kon daar niks mee doen, als ik dat nieuws uitbracht kreeg ik nooit nog een interview met Merckx !!! "
Renaat zei : " Als ik dat nu met Ullrich zou meemaken en ik breng het op tv of in de krant krijg ik ook nooit nog een interview, maar dat hoeft ook niet. Dan is Ullrich een paria en ben ik de beroemste journalist ter wereld"
En dat is net het verschil. De voetbalwereld van nu zit nog in de "denkwereld" van de "oude journalist" destijds ...
Of Glasgow Rangers.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar waterneus zelfs met doping niet beter had kunnen keepen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef sausagin het volgende:
Waterreus zal het over Gilles de Bilde hebben als de doping nemer
Misschien verstaan ze 'm daar beter? Die streek ligt 'm denk ik ook beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Waterreus heeft het gemaakt in België![]()
http://sporza.be/cm/sporza
Zeg er dan wat van Jack, dat kan toch nietquote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
zullen we hier gewoon Studio Voetbal spelen dan ben ik Jack
Jij bent toch voor Ajax?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
zullen we hier gewoon Studio Voetbal spelen dan ben ik Jack
WOP WOP WOPquote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet best dat ik al jaren lang supporter ben van AFC
Ik kan in de piero laten zien dat het niet zo is. tik pats boemquote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Opheffen die club AFC. Ik sprak René en Willy en zij zeiden dat PSV de beste is.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja erg leuk maar we gaan nu eerst alle goals van Messi bekijken van het afgelopen seizoen in een grappig filmpje wat is gemaakt door onze nieuwe stagiairquote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opheffen die club AFC. Ik sprak René en Willy en zij zeiden dat PSV de beste is.
In de beelden die ik heb geselecteerd zie je Neuer allerlei reddingen maken. Dat bewijst maar weer eens dat keepers essentieel zijn in een team.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja erg leuk maar we gaan nu eerst alle goals van Messi bekijken van het afgelopen seizoen in een grappig filmpje wat is gemaakt door onze nieuwe stagiair
Ik wou het eerst nog even hebben over de goal van Iniesta in de WK-finale. Zie je hier, hij loopt hier het hele veld over en pats boem in het netje. Daar hebben we het duidelijk laten liggen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja erg leuk maar we gaan nu eerst alle goals van Messi bekijken van het afgelopen seizoen in een grappig filmpje wat is gemaakt door onze nieuwe stagiair
Dat vind ik niet netjes Johannes.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opheffen die club AFC. Ik sprak René en Willy en zij zeiden dat PSV de beste is.
Heb je weer met je kop in de pek gehangen?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kapsel is ook niet netjes.
Ik ben uitgenodigd voor de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel en jij niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je weer met je kop in de pek gehangen?
Ik had vannacht in een droom ruzie met Mark van Bommel, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel en jij niet.
El Hamdaoui.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Loohcs het volgende:
Ze hebben 't wel over die jeugdopleiding van Ajax, maar wat is de laatste topper die ze hebben afgeleverd?
Dan moet je helemaal graven naar 1999 volgensmijquote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Loohcs het volgende:
Ze hebben 't wel over die jeugdopleiding van Ajax, maar wat is de laatste topper die ze hebben afgeleverd?
René Frogerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Loohcs het volgende:
Erik Eriksenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Loohcs het volgende:
quote:Jack van Gelder zou dolgraag terugkeren op het toneel. Als zich een kans voordoet, grijpt hij die met beide handen aan. Dat vertelt de NOS-presentator in weekblad Party. Van Gelder heeft in het verleden in diverse musicals gespeeld, zoals Mamma Mia en Les Misérables. In de laatste musical speelde hij Thénardiers. “Ik hoop dat er ooit nog iets leuks voor me voorbijkomt. Stèl dat een producent me iets aanbiedt, dan neem ik absoluut acteerlessen en pak ik het serieus aan.“
Tot nu toe schiet het weinig op met zijn toneelcarrière. “Wat ik er zelf aan doe om weer als kandidaat voor een rol te worden gezien? Weinig, misschien wel te weinig. Ik hoop dat ik nog eens ergens voor word gevraagd.”
Niet iedereen is onder de indruk van Jack als musicalster.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=155794
[..]
quote:Met Co Adriaanse heeft de NOS voor komend seizoen nog een gerenommeerde voetbaldeskundige vastgelegd. In navolging van voormalig bondscoach Bert van Marwijk wordt ook Adriaanse vaste tafelgast van NOS Studio Voetbal.
Adriaanse vertrok begin vorig jaar bij FC Twente en bleef sindsdien bewust buiten de schijnwerpers. Vanaf zondag 28 juli, de eerste editie van Studio Voetbal van het nieuwe seizoen, komt hij letterlijk en figuurlijk weer in beeld.
Co Adriaanse staat bekend om zijn heldere uitleg, scherpe analyses en 'dwarse' meningen. Hij was al eerder als deskundige voor de NOS werkzaam, onder meer tijdens de EK-eindrondes van 2004 en 2008.
twitter:Jmvanhalst twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 17:42:24Ja, heb enkele weken geleden bij NOS aangegeven exclusief bij Fox Sports verder te gaan en dus te stoppen bij Studio Voetbal. reageer retweet
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 17:42:24Ja, heb enkele weken geleden bij NOS aangegeven exclusief bij Fox Sports verder te gaan en dus te stoppen bij Studio Voetbal. reageer retweet
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
Ook dat 'exclusief' er bijquote:Op maandag 22 juli 2013 22:54 schreef Evertjan het volgende:
viel me trouwens op dat het nergens als nieuws staat vermeld.
Wat een bende nobudy's daarquote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
als ik Marc van Hintum hoor praten over de linksback van Real Madrid dan denk ik altijd ''ho ho rustig aan backje van RKC''quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ze hebben ook Dick Advocaat en Marc van Hintum vastgelegd.
[ afbeelding ]
Youri of Jan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Adriaanse, Van Hintum, Van Marwijk en Mulder zondag
Bert vertelt soms ook wel wat interessants. Dickie lijkt me niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Oh leuk van Hintum, nog een pratende pop zonder mening.
Het moet allemaal van Co komen, maar die moest weg bij Twente omdat hij seniel werd.
Dickie mag reageren op het kleine nieuws hahaha! Pik!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert vertelt soms ook wel wat interessants. Dickie lijkt me niet zo boeiend.
Dickie gaat in een kinderstoeltje aan tafel zitten volgens de geruchten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb goede hoop dat Co de categorie "Snoepje van de week" wil herintroduceren.
[..]
Dickie mag reageren op het kleine nieuws hahaha! Pik!
Genoeg over Ajax, laten we het over Feyenoord hebben. Wat is die Pellè toch een fenomeen hè.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhhh jongens. Ajax. Zeg het maar.
Wie? Speelt ie nog daar?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg over Ajax, laten we het over Feyenoord hebben. Wat is die Pellè toch een fenomeen hè.
niemand geeft daar een neuk omquote:
Adriaanse --> Ajaxquote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niemand geeft daar een neuk om
Van marwijk---> Bommel
psv --> park
Psv --> nieuwe selectie
Psv--> vCL
vorig jaar was het ook maar even JCS. Maar Jack gaat Bojan uiteraard niet negerenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adriaanse --> Ajax
Ajax --> Bojan Krkic
Ajax --> Johan Cruijffschaal
Adriaanse was gisteren ook bij de Fruitschaal.
Je vergeet Ajax --> PSVquote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adriaanse --> Ajax
Ajax --> Bojan Krkic
Ajax --> Johan Cruijffschaal
Adriaanse was gisteren ook bij de Fruitschaal.
Alleen Adriaanse vind ik wel een goede toevoeging.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Schurkenstaat het volgende:
Ik vind het zo'n saai broodje-kaas-met-glas-melk programma.
Kabbelend water.
Knap dat jij je dat nog kunt herinneren.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vorig jaar was het ook maar even JCS. Maar Jack gaat Bojan uiteraard niet negeren
Winst PSV blijft altijd hangen, maar jij bent de SV expert, ik ben meer van VI. Dus ik geef je gelijkquote:Op zondag 28 juli 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat jij je dat nog kunt herinneren.
Het probleem is meer dat de discussie vermeden wordt. Die wordt niet scherp aan de tand gevoeld of geprikkeld. Het is een uitgeblust geheel. Beetje keuvelen met een glaasje water.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:13 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen Adriaanse vind ik wel een goede toevoeging.
Jammer dat Hugo Borst er niet meer bij is, maar die vond het programma zelf aan het einde ook niks meer dacht ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:15 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat de discussie vermeden wordt. Die wordt niet scherp aan de tand gevoeld of geprikkeld. Het is een uitgeblust geheel. Beetje keuvelen met een glaasje water.
Dat was inderdaad de laatste die iets interessants toevoegde.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat Hugo Borst er niet meer bij is, maar die vond het programma zelf aan het einde ook niks meer dacht ik.
Waarom zou zo'n mongool op tv mogen komen terwijl de gemiddelde Nederlander meer voetbalverstand heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Willem Vissers met zijn scheve bek komt ook weer terug
PSV heeft niet eens verloren en Waterneus is er niet eens bij.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.10 met:
Marc van Hintum, Jan Mulder, Bert van Marwijk en Co Adriaanse.
Jack wil het ook hebben over Barcelona, klaarkomen op het duo Messi en Nee Maarquote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vorig jaar was het ook maar even JCS. Maar Jack gaat Bojan uiteraard niet negeren
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Is dit ook on the interwebz live te kijken?
22:10quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer is de pestpleuris weer te zien?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/quote:Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar ik neem aan dat het dan wel op nos.nl te zien is.
Ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar dit spannende NOS rouleringssysteem.
Ik noteer het allemaal op een kladblok natuurlijk. Jack zal wel Ajax voorspellen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De eerste van het seizoen is altijd wel leuk om te kijken voor de voorspellingen.
Feyenoord, dan valt het niet op.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer het allemaal op een kladblok natuurlijk. Jack zal wel Ajax voorspellen.
Is Jack dan voor Ajax?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer het allemaal op een kladblok natuurlijk. Jack zal wel Ajax voorspellen.
quote:
snooker was prima.quote:
ik zag hem hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 22:15 schreef alors het volgende:
Beste filmpje van Strootman ooit, je ziet hem niet.
Gelukkig maar, nu komt het helemaal goed dit showtje.quote:
niet hatenquote:
Hij snapt het niet.quote:
SV probeert meer op VI te lijkenquote:
Wat voor ijsje?quote:
Wat leuk om te lezenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat voor ijsje?
Ik heb net een witte magnum op, wel van het merk C1000 maar dat maakte het niet minder lekker.
Znder Strootman was PSV nog slechter geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we gezien vorig jaar dat Strootman een team beter laat spelen
Je zou die maar op je bruiloft hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Strootman heeft de uitstraling van een ambtenaar burgerlijke stand in Zutphen
een Cornetto, het is heerlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat voor ijsje?
Ik heb net een witte magnum op, wel van het merk C1000 maar dat maakte het niet minder lekker.
Ik heb de ijscoman overvallen met een magnum.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat voor ijsje?
Dan weet je wel zeker dat de bruid er niet met hem vandoor gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou die maar op je bruiloft hebben.
16 miljoenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani, dat was de meest geniale speler.
Marcelo was voor minder op te halen.quote:
Vind ze dan ook een beetje overdreven reagerenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
volgend jaar juichen ze hem weer toe
Zanka kan je onbeperkt halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marcelo was voor minder op te halen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
Jan Mulder moet niet gaan denken dat hij grappig is.
Want dat is jouw rol.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
Jan Mulder moet niet gaan denken dat hij grappig is.
Dankzij zijn actie tegen Dinamo Kiev haalde we CL voetbal en verdiende die 16 miljoen euro terugquote:
Appelvlaai was zeker een uitzonderingquote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
Bert vindt het belangrijk als spelers spelen.
Wat raar.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat enge botoxhoofd van Louis op de achtergrond, klachtwaardig.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Die kop van Louis op de achtergrond is beangstigend.
Eerlijk land ook, geen corruptie.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Op zich een mooi land om te spelen. Goed verdienen, lekker eten en lekkere wijven, wat wil je nog meer ? Voetbal neem je dan maar op de koop toe.
Goed gerekendquote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dankzij zijn actie tegen Dinamo Kiev haalde we CL voetbal en verdiende die 16 miljoen euro terug
In het riool geflikkerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk Jan van Halst in het afvalputje
Viel me ook op iddquote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
Bert vindt het belangrijk als spelers spelen.
Wat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |