quote:"De Telegraaf helpt Ajax in strijd om Maher"
Harry van Raaij, voormalig voorzitter van PSV, verwacht een flinke strijd tussen PSV en Ajax om de handtekening van Adam Maher. De AZ-speler benadrukte dat hij in Nederland wil blijven en maar twee clubs ziet zitten. Van Raaij verwacht echter een sluw spel van Ajax, met hulp van De Telegraaf.
"Ajax zal De Telegraaf gebruiken om PSV op achterstand te zetten", zegt Van Raaij tegenover 040 TV. "Het lijkt helemaal nergens op hoe die krant probeert om PSV voor schut te zetten en ervoor te zorgen dat Maher naar Ajax gaat. Ik vind dat een krant onwaardig."
Van Raaij denkt dat het uiteindelijk niets uitmaakt wat de ochtendkrant ook probeert, het gaat namelijk niet om een 'mediastrijd'. "Voor AZ gaat het er volgens mij gewoon om wie er tien miljoen euro betaalt." De negentienjarige middenvelder heeft nog een contract tot de zomer van 2015, hij heeft echter al aangegeven komende zomer de overstap te willen maken naar PSV of Ajax.
http://www.voetbalprimeur(...)ajax-strijd-om-maher
Johan Derksen heeft met zijn geblaat de transfer van Fer om zeep geholpen. Vind ik niet kunnen.quote:Klokkenluider Johan Derksen beweert dat hij het niet van Munsterman heeft
Joop Munsterman wordt ervan verdacht rond elke transfer geruchten te verspreiden die FC Twente van pas komen. Theo Janssen kan er van meepraten, voormalig directeur Jan van Halst voelde zich bij zijn vertrek zelfs in de rug aangevallen en Co Adriaanse is er nog steeds sprakeloos over. Maar wie komt met bewijzen?
In 'de zaak Leroy Fer' was het van hetzelfde laken een pak. Op de televisie werd maandagavond beweerd dat Fer een vervelende rechtszaak boven het hoofd hangt. Niet raar dus, dat Twente van zo'n tikkende tijdbom af wil, lijkt de suggestie. De kwestie pakte nogal in het nadeel van FC Twente uit, want de transfer van Fer ketste af.
Munsterman beweert nu bij hoog en bij laag dat hij niet gelekt heeft. En klokkenluider Johan Derksen (VI) zegt dat hij het niet van Munsterman heeft. Wat nu? Wie niet per se bewijzen hoeft aan te dragen, sabelt Munsterman neer. Het ligt er immers nogal dik op dat hij de zaak manipuleert. Het zal best. Maar bewezen is er helemaal niks.
Stel dat het waar is, dat Munsterman de grenzen opzoekt in het belang van FC Twente. Dan doet hij dat in een wereld zonder argelozen, waar gehaaide professionals vechten om groot geld. In die wereld heeft Munsterman samen met kompanen als Aldo van der Laan zijn club uit het niets gebracht tot waar die nu staat. Daar hoor je misschien spelers en trainers over klagen, supporters van FC Twente nooit.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)campaign=Cookiecheck
Ik vraag me echt af wat zijn belang is, behalve blaadjes verkopen. Wat is zijn agenda?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Anosmos het volgende:
Dan noem je ook wel bepaalde instanties hè. Telegraaf stond nooit te boek als heel erg betrouwbaar en objectief, en Johan Derksen is vandaag de dag meer dan ooit voorzien van een mening...
Over twee jaar volgt hij van Rompuy op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat zijn belang is, behalve blaadjes verkopen. Wat is zijn agenda?
Die Manolev kan er he-le-maal niks van!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:48 schreef Doublepain het volgende:
VI is ook al jaren bezig om Manolev kapot te maken. Die speelde in het begin zoooo goed. Maar dankzij VI is hij helemaal gesloopt, kon eerst uit Milan of een Chelsea kiezen en moet het nu met Fulham doen. Echt belachelijk, andere mensen hoor je niet klagen over Manolev.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die Manolev kan er he-le-maal niks van!
Johan Derksen heeft helemaal niet de transfer van Fer om zeep geholpen, dat was de knie van Lerra zelf. En als de uitlatingen van Derksen wel voor het afketsen van de transfer hebben gezorgd, is het alsnog de schuld van meneertje Fer zelf, aangezien hij zo nodig met een meisje van 13 naar bed moest (quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[..]
Johan Derksen heeft met zijn geblaat de transfer van Fer om zeep geholpen. Vind ik niet kunnen.
Wat vinden jullie van de rol van de media in het voetbal? Telegraaf-hetzes en alles..
Ik heb trouwens sowieso het idee dat Johan D. (en heel Voetbal International) dit seizoen een nogal onsmakelijk offensief op FC Twente hebben ingezet. Ik vraag me af waarom. Is Johan niet meer welkom op de verjaardag van Munsterman of speelt er iets anders?
Zijn meer voorbeelden van onsmakelijke zaken, belangenverstrengeling en ongegeneerd aanschuren tegen de voetballerij ter meerdere eer en glorie van het eigen ego? Discuss!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |