abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122514321
quote:
"De Telegraaf helpt Ajax in strijd om Maher"

Harry van Raaij, voormalig voorzitter van PSV, verwacht een flinke strijd tussen PSV en Ajax om de handtekening van Adam Maher. De AZ-speler benadrukte dat hij in Nederland wil blijven en maar twee clubs ziet zitten. Van Raaij verwacht echter een sluw spel van Ajax, met hulp van De Telegraaf.

"Ajax zal De Telegraaf gebruiken om PSV op achterstand te zetten", zegt Van Raaij tegenover 040 TV. "Het lijkt helemaal nergens op hoe die krant probeert om PSV voor schut te zetten en ervoor te zorgen dat Maher naar Ajax gaat. Ik vind dat een krant onwaardig."

Van Raaij denkt dat het uiteindelijk niets uitmaakt wat de ochtendkrant ook probeert, het gaat namelijk niet om een 'mediastrijd'. "Voor AZ gaat het er volgens mij gewoon om wie er tien miljoen euro betaalt." De negentienjarige middenvelder heeft nog een contract tot de zomer van 2015, hij heeft echter al aangegeven komende zomer de overstap te willen maken naar PSV of Ajax.

http://www.voetbalprimeur(...)ajax-strijd-om-maher
quote:
Klokkenluider Johan Derksen beweert dat hij het niet van Munsterman heeft

Joop Munsterman wordt ervan verdacht rond elke transfer geruchten te verspreiden die FC Twente van pas komen. Theo Janssen kan er van meepraten, voormalig directeur Jan van Halst voelde zich bij zijn vertrek zelfs in de rug aangevallen en Co Adriaanse is er nog steeds sprakeloos over. Maar wie komt met bewijzen?

In 'de zaak Leroy Fer' was het van hetzelfde laken een pak. Op de televisie werd maandagavond beweerd dat Fer een vervelende rechtszaak boven het hoofd hangt. Niet raar dus, dat Twente van zo'n tikkende tijdbom af wil, lijkt de suggestie. De kwestie pakte nogal in het nadeel van FC Twente uit, want de transfer van Fer ketste af.

Munsterman beweert nu bij hoog en bij laag dat hij niet gelekt heeft. En klokkenluider Johan Derksen (VI) zegt dat hij het niet van Munsterman heeft. Wat nu? Wie niet per se bewijzen hoeft aan te dragen, sabelt Munsterman neer. Het ligt er immers nogal dik op dat hij de zaak manipuleert. Het zal best. Maar bewezen is er helemaal niks.

Stel dat het waar is, dat Munsterman de grenzen opzoekt in het belang van FC Twente. Dan doet hij dat in een wereld zonder argelozen, waar gehaaide professionals vechten om groot geld. In die wereld heeft Munsterman samen met kompanen als Aldo van der Laan zijn club uit het niets gebracht tot waar die nu staat. Daar hoor je misschien spelers en trainers over klagen, supporters van FC Twente nooit.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)campaign=Cookiecheck
Johan Derksen heeft met zijn geblaat de transfer van Fer om zeep geholpen. Vind ik niet kunnen.

Wat vinden jullie van de rol van de media in het voetbal? Telegraaf-hetzes en alles..

Ik heb trouwens sowieso het idee dat Johan D. (en heel Voetbal International) dit seizoen een nogal onsmakelijk offensief op FC Twente hebben ingezet. Ik vraag me af waarom. Is Johan niet meer welkom op de verjaardag van Munsterman of speelt er iets anders?

Zijn meer voorbeelden van onsmakelijke zaken, belangenverstrengeling en ongegeneerd aanschuren tegen de voetballerij ter meerdere eer en glorie van het eigen ego? Discuss! :s)
pi_122514809
Het is altijd heel toevallig dat er als spelers/mensen weggaan bij Twente (Van Halst, John, De Jong, Fer) er altijd net een bak met stront opengetrokken wordt over die mensen.. Denk dat het in dat geval eerder een lek is bij Twente dan dat VI/andere media dat doen.

Van Raaij moet gewoon niet zo janken: AZ heeft een vraagprijs en daar dien je aan te voldoen. Als psv dat niet doet en ajax wel, gaat hij idd eerder naar ajax dan naar psv. Spelers hebben zaakwaarnemers en zaakwaarnemers willen goed voor hun cliënten zorgen het meeste geld verdienen. Vind het allemaal nogal onzin dus, naast het feit dat de commercie (en dus ook de media) het voetbal wel kapot maken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:19:12 #3
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_122515156
Dan noem je ook wel bepaalde instanties hè. Telegraaf stond nooit te boek als heel erg betrouwbaar en objectief, en Johan Derksen is vandaag de dag meer dan ooit voorzien van een mening...
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_122516366
VI is ook al jaren bezig om Manolev kapot te maken. Die speelde in het begin zoooo goed. Maar dankzij VI is hij helemaal gesloopt, kon eerst uit Milan of een Chelsea kiezen en moet het nu met Fulham doen. Echt belachelijk, andere mensen hoor je niet klagen over Manolev. :(
pi_122516840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Anosmos het volgende:
Dan noem je ook wel bepaalde instanties hè. Telegraaf stond nooit te boek als heel erg betrouwbaar en objectief, en Johan Derksen is vandaag de dag meer dan ooit voorzien van een mening...
Ik vraag me echt af wat zijn belang is, behalve blaadjes verkopen. Wat is zijn agenda? :?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:31:00 #6
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_122517852
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat zijn belang is, behalve blaadjes verkopen. Wat is zijn agenda? :?
Over twee jaar volgt hij van Rompuy op.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:41:02 #7
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_122518166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:48 schreef Doublepain het volgende:
VI is ook al jaren bezig om Manolev kapot te maken. Die speelde in het begin zoooo goed. Maar dankzij VI is hij helemaal gesloopt, kon eerst uit Milan of een Chelsea kiezen en moet het nu met Fulham doen. Echt belachelijk, andere mensen hoor je niet klagen over Manolev. :(
Die Manolev kan er he-le-maal niks van!
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_122518685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Die Manolev kan er he-le-maal niks van!
:(
pi_122522450
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef huffderobot het volgende:

[..]

[..]

Johan Derksen heeft met zijn geblaat de transfer van Fer om zeep geholpen. Vind ik niet kunnen.

Wat vinden jullie van de rol van de media in het voetbal? Telegraaf-hetzes en alles..

Ik heb trouwens sowieso het idee dat Johan D. (en heel Voetbal International) dit seizoen een nogal onsmakelijk offensief op FC Twente hebben ingezet. Ik vraag me af waarom. Is Johan niet meer welkom op de verjaardag van Munsterman of speelt er iets anders?

Zijn meer voorbeelden van onsmakelijke zaken, belangenverstrengeling en ongegeneerd aanschuren tegen de voetballerij ter meerdere eer en glorie van het eigen ego? Discuss! :s)
Johan Derksen heeft helemaal niet de transfer van Fer om zeep geholpen, dat was de knie van Lerra zelf. En als de uitlatingen van Derksen wel voor het afketsen van de transfer hebben gezorgd, is het alsnog de schuld van meneertje Fer zelf, aangezien hij zo nodig met een meisje van 13 naar bed moest ( :r ).

En dat jij het idee hebt dat Derksen en VI een hetze tegen FC Twente voeren vind ik nogal zielig. Johan Derksen heeft vorig jaar meerdere malen kritiek gehad op Adriaanse, om het feit dat Janko in de spits speelde en Luuk de Jong niet. Daar had Derksen volledig gelijk in. Daarna werd McClaren aangesteld en die faalde daarna echt ho-pe-loos in de Europa League en de Eredivisie. En die werd, wederom volledig terecht, afgezeken door Johan Derksen. Tevens zagen we elke week weer een clown op de bank zitten, die vorig seizoen nog bij elke scheet van de scheidsrechter naar binnen rende om het terug te kijken op de tv, terwijl dit verboden was. Ook hier heeft JD McClaren volledig terecht op afgezeken.

Dit seizoen heeft Twente een periode aardig gespeeld, maar het was wel duidelijk dat het een kwetsbare ploeg is op sommige momenten. Ook zitten we elke week weer te kijken naar een falende spits die voor 7 miljoen euro gekocht is (Wat geen misselijk bedrag is in deze tijd en al helemaal voor een Eredivisie club niet). Vervolgens worden de resultaten minder, geeft Johan Derksen dit aan, en dan is het volgens jou een offensief tegen FC Twente :') .

De meningen die Johan Derksen, en met hem vele anderen, de afgelopen twee jaar had waren gewoon de waarheid. Hij heeft geen rare meningen, dan wel vooroordelen over FC Twente gehad.
pi_122669435
Ik vind dat als mensen plotseling zich geroepen voelen om Jan van Halst te gaan verdedigen goed bij zichzelf te rade moeten gaan want ik vind deze oud speler van Ajax een irritant type die erg schijnheilig voor de camera's overkomt.

Hoe vaak maak je niet meer dat Van Halst als eerste bij Studio Voetbal bepaalde gasten gaat uithoren, bijna dwingen, bepaalde uitspraken bloot te leggen onder het mom van "de burger/kijker heeft recht op deze informatie die je ze niet mag onthouden, " maar als het hem zelf betreft dat is het bijna altijd hetzelfde.

Hij kijkt de vragensteller heel verbaast (gespeelde emotie) aan met vragende ogen en komt daarna met een flauwe glimlach over zijn lippen en begint dan een of ander stuntelend excuusverhaal af te steken of eroverheen te praten en zich te beroepen op journalistieke geheimhoudingsplicht.

:r :r :r

Vwb de OP is het duidelijk dat alles tegenwoordig 'verkocht' moet worden, vaak ten koste van de journalistieke integriteit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 10:37:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')