Dankje. Uiteraard ga ik volgende maand ook winnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef WordFreud het volgende:
Ook nog over mei:
Weer gefeliciteerd Jos![]()
, maar 3x op rij dat laten we niet gebeuren
Dit wordt 'm dus?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef remlof het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Juni 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Cat-22 - Cat22 (vakantie van 1t/m 5 juni dus start daarna)
7. ursels - ursel
8. Fascination33 - Fascination
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
11. Judith_1973 - judith-73
12. 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
18. paulodactylus - Dactylus
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21. Hello_Quickie - Quickie_Brat
Zo dan. Gaan we ons vanaf juni aan de nieuwe regels houden.
Dit zijn gewoon de aanmeldingen die er voor de nieuwe regels al waren. Minus Schunckel dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dit wordt 'm dus?
Niet dat ik het nog begrijp: dit is op 1 na (schunkel --> crv) hetzelfde lijstje als mijn eerste lijstje in dit deel![]()
Maar altijd leuk als je voorstel wordt overgenomen
Ja dat zie ik. Kennelijk heeft de reactie van Bart daarna daar geen invloed op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de aanmeldingen die er voor de nieuwe regels al waren. Minus Schunckel dan.
Het maakt mij ook niet uit en ik ga er ook niet meer over discussiėren maar de mods hebben aangegeven dat posten namens een gebande niet volgens de policy is. Dus als remlof plotseling een ban heeft is dat zijn probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Kennelijk heeft de reactie van Bart daarna daar geen invloed op.
Wat mij betreft prima, zoals ik al zei: is bijna 100% zoals we dit topic begonnen.![]()
Ik ga er van uit dat het zo nu mod- en policy-proof is
Precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit en ik ga er ook niet meer over discussiėren maar de mods hebben aangegeven dat posten namens een gebande niet volgens de policy is. Dus als remlof plotseling een ban heeft is dat zijn probleem.
Lees even terug als je wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef DrNick het volgende:
Hoezo max 21 eigenlijk? Ik wil ook wel meedoen.
Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiėle reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees even terug als je wil.![]()
De lijst voor juni is vol, zie OP voor de start van de inschrijvingen voor juli.
Dat kan je wel doen, maar je zal niet in het speelschema voorkomen. Als je werkelijk terug hebt gelezen heb je gezien dat ik ook bezwaren had tegen de limiet van 21 maar me daarbij heb neergelegd na uitleg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiėle reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.
Derhalve voeg ik mij rebels doch voldoende verantwoord toe.
Komt hier zo binnen vallen en zo'n grote bek, damn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiėle reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.
Derhalve voeg ik mij rebels doch voldoende verantwoord toe.
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Cat-22 - Cat22 (vakantie van 1t/m 5 juni dus start daarna)
7. ursels - ursel
8. Fascination33 - Fascination
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
11. Judith_1973 - judith-73
12. 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
18. paulodactylus - Dactylus
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21. Hello_Quickie - Quickie_Brat
22. DrNickjen - DrNick
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Cat22 het volgende:
OMG![]()
Jij meent serieus dat je nu automatisch meedoet in de comp?
Het was te proberen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef MPG het volgende:
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen...
Het wordt een complete achtbaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef MPG het volgende:
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het was te proberen.
Mijn argument is wel valid.
Heb je deze discussie al eens bij een voetbalclub gevoerd toen je heel erg graag de twaalfde speler wilde zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:52 schreef DrNick het volgende:
Jullie duidelijke, goed onderbouwde ende niet principiėle redenen missen wel.
HEUJ!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je deze discussie al eens bij een voetbalclub gevoerd toen je heel erg graag de twaalfde speler wilde zijn?
Gecondoleerd met de degradatie nog.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
HEUJ!
D'n twellefde man is de belangrijkste speler bij VVV anders![]()
Met een pilske in de hand de 11 in het veld naar de overwinning schreeuwen.
Nee, maar dit is andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je deze discussie al eens bij een voetbalclub gevoerd toen je heel erg graag de twaalfde speler wilde zijn?
Ik buig voor je duidelijke, goede onderbouwde en principiėle argument.quote:
Maar waarom niet 22 danquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik buig voor je duidelijke, goede onderbouwde en principiėle argument.![]()
Volgende maand beter toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen omdat een limiet is bereikt
Pfffquote:
Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.quote:
#107 svk1985 - MPGFOK is geėindigd in 364 - 385 (begin: 21-5 eind: 29-5)quote:Op maandag 27 mei 2013 00:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zodat je m niet over het hoofd ziet
Hier vond ik iets:quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.
Verder terug heb ik niet veel kunnen vinden. Wel zie ik dat de spreadsheet tot het magische getal loopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.
Alles kan, maar daar gaat het me nu niet om, ik wilde toch niet meedoen in juni. Ik ben vooral benieuwd naar het waarom. En die poll heb ik blijkbaar ook gemist.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.
Voor juni kan dat in ieder geval niet meer veranderd worden.
De maand telt nog 2 dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.
Voor juni kan dat in ieder geval niet meer veranderd worden.
Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.quote:
Dan ben ik op verkansie, dus augustus zou ik pas weer kunnen beginnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.
Maar nodig mij gerust uit voor een oefenpotje, op WF heb ik dezelfde naam als hier.
Idem voor mij @Ryan3hs...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.
Maar nodig mij gerust uit voor een oefenpotje, op WF heb ik dezelfde naam als hier.
Verwerktquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
#107 svk1985 - MPGFOK is geėindigd in 364 - 385 (begin: 21-5 eind: 29-5)
Ik zie anders wel een stijgende lijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idem voor mij @Ryan3hs...
Ik heb oefenpotjes nodig, want ben nog niet echt eredivisie, vrees ik...
owquote:
Matig, moet veel strategischer denken iig...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik zie anders wel een stijgende lijn
Dat laatste staat best raar als je de context niet weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Matig, moet veel strategischer denken iig....
Maar moet zeggen jullie zijn echt goed hoor... Remlof ook, heb af en toe ook wel wat commentaar aan mijn vrouw erover gegeven... (niet dat ik een stijve kreeg btw.. )
Idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dat laatste staat best raar als je de context niet weet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef crv het volgende:
Ik heb even teruggezocht, maar kon zo snel de discussie/poll niet meer vinden. EvertK is deze erdevisie in januari 2012 gestart met 21 deelnemers. Ik weet dat we gediscuseerd hebben over het aantal potten wat men per maand wil spelen
Ik heb destijds ook geopperd om bijv 2 potten tegen iedereen (sort uit en thuis).
Uitkomst van deze discussie destijds was dat een behoorlijk deel 20 potten per maand wel het matje vonden en om ook de mensen die niet te snel spelen niet af te schrikken (we doen het voor het plezier) zitten we dus op die beruchtte 21.
We kunnen hier nog jarenlang oeverloos over door discuseren, maar hoe meer we spelen hoe meer mensen er af gaan haken en dan speel je uiteindelijk nog maar met een klein clubje (en dus toch te weinig)
Het afgelopen jaar hebben we volgens mij bijna geen enkele maand de 21 gehaald. nu pas weer sinds een lange tijd.
Wil je meer spelen, nodig mensen dan uit voor oefenpotten.
Ik hoop hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en hopenlijk kunnen we ons weer concentreren op het spelen van een leuke competitive.
Wat ik nog wel wil opmerken, zoals bijv. in het geval van Dr. Nick. Als je in de periode van de inschrijving op vakantie bent, vindt ik dat het mogelijk moet zijn je plek te laten reserveren.
Succes en plezier alvast voor komende maand
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Matig, moet veel strategischer denken iig....
Maar moet zeggen jullie zijn echt goed hoor... Remlof ook, heb af en toe ook wel wat commentaar aan mijn vrouw erover gegeven... (niet dat ik een stijve kreeg btw.. )
Was een leuke potquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef MPG het volgende:
#77 Takkedinges - MPGFOK is geėindigd in 426 - 432 (begin: 25-5 eind: 29-5)
4everblackeyed zou de eindstand doorgeven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: Mei
Er staan volgens de lijst nog 2 spelletjes open:
#119 MPGFOK - schunckelstar
#135 Cat-22 - 4EverBlackeyed
Die eerste is nog bezigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Verwerktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4everblackeyed zou de eindstand doorgeven.![]()
Bij deze alsnog: 479-344 (japs, gewonnen)
Moeten we vanavond enkel nog de volgorde van de deelnemerslijst aanpassen en dan zijn we van onze kant klaar voor Juniquote:
Hoezo volgorde aanpassen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef crv het volgende:
[..]
Moeten we vanavond enkel nog de volgorde van de deelnemerslijst aanpassen en dan zijn we van onze kant klaar voor Juni
De deelnemers van deze comp komen in volgorde van einduitslag in de nieuwe lijst, verder niets bijzonders, heeft ook weinig toegevoegde waardequote:
Inderdaad, ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen die het niet kunnen steeds naar onder scrollen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen die het niet kunnen steeds naar onder scrollen
quote:
Ja, dat hebben we ook al zo vaak zien gebeuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
[..]Misschien moeten we het dan maandelijks inverteren, is enkel lullig als je de ene maand onderaan eindigt en de andere maand als eerste is ook lullig
Dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ook al zo vaak zien gebeuren.
#119 is bijna klaar. Zou vandaag moeten lukken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
#119 is bijna klaar. Zou Moet vandaag moeten lukken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ook al zo vaak zien gebeuren.
jullie zijn ook nooit tevreden hequote:
#135 Cat-22 - 4EverBlackeyed 479- 344quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |