Aan de score te zien hebben jullie elkaar goed dwars gezetenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Schunckelstar het volgende:
#132 schunckelstar - 4everblackeyed 345 - 332![]()
spannend tot het eind. had na het spelen van mijn laatste letter nog het idee dat het net niet genoeg zou zijn, maar dus net wel
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aan de score te zien hebben jullie elkaar goed dwars gezeten
OK. Duidelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef Bart het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat gebanden niet voor niets geband zijn, en dat posten namens een gebande niet is toegestaan. Gebeurt dat toch, dan loop je zelf ook het risico op een ban. Dat is gewoon policy hier op FOK!, en daar gaan we niet van afwijken voor een spelletje, hoe jammer dat ook is. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Als het nodig is om je hier te laten zien om mee te kunnen doen, dan is het dus heel simpel, dan kan een gebande niet meedoen tijdens zijn ban.
onder het kopje "Meedoen"quote:Je moet je zelf aanmelden, aanmeldingen door of via een andere user worden niet geaccepteerd.
Moeten ze zelf doen he, regelsquote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef remlof het volgende:
Fair enough. Wel lullig voor Socks_, die kan donderdagavond weer posten.
Oh en crv moet er nog bij.
Goed punt. Zetten we hem erbij.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:56 schreef Ynske het volgende:
Mocht er volgende maand een plekje vrij zijn, doe ik graag mee
Zet je naam + Wordfeudnaam even in de lijst, dan doe je mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Goed punt. Zetten we hem erbij.
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Juni 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Cat-22 - Cat22 (vakantie van 1t/m 5 juni dus start daarna)
7. ursels - ursel
8. Fascination33 - Fascination
9. schunckelstar - schunckelstar
10. Ryan3hs - Ryan3
11. Judith_1973 - judith-73
12. 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
18. paulodactylus - Dactylus
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21.
Er is nog 1 plaats open.
Jah, ik snap het nu ook niet echt meer. Maar ja, spelleiding beslist.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Belachelijk
Ik dacht sqt het deze maand nog door de vingers werd gezien
Dit gaat helemaal nergens meer over
Nou ja, paar posts terug werd het voor deze maand nog door de vingers gezien, dus ik vind dit zwaar kinderachtig eigenlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Spelleding heeft beslist zo te zien.
Er zijn argumenten voor beide kanten van het verhaal. Maar een ban loop je toch echt zelf op en dan kan dit dus één van de consequenties zijn. Dus ik kan me de keuze best voorstellen.
Zodra de bans afgelopen zijn kunnen de betrokkenen zich melden en als vanouds meespelen.
Bij wijze van overgangsregeling kunnen we Socks_/Oognip toch wel op plek 21 zetten? Ik weet zeker dat ze wil meedoen en ze mag voor 1 juni alweer posten.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Goed punt. Zetten we hem erbij.
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
7. ursels - ursel
9. schunckelstar - schunckelstar
10. Ryan3hs - Ryan3
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21.
Er is nog 1 plaats open.
Moderators uitschelden bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef WordFreud het volgende:
Min of meer off topic:
Ben zelf geen die-hard FOKker. Wat voor soort zaken kunnen er toe leiden dat je gebanned wordt??
Alles wat niet aan de policy voldoet kan in theorie tot een ban leiden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef WordFreud het volgende:
Min of meer off topic:
Ben zelf geen die-hard FOKker. Wat voor soort zaken kunnen er toe leiden dat je gebanned wordt??
yup, en toen eindelijk iedereen het met elkaar eens was worden er de post daarna gewoon weer vrolijk mensen uit het lijstje gebonjourd.quote:
Dit spel wordt via FOK! gespeeld en daar hebben we nu eenmaal ook regels. Dat kun je zien als moeilijk doen, maar ik zie het meer als een noodzakelijk iets om het forum in zijn geheel leuk te houden voor iedereen. Het zou jammer zijn als je daardoor het plezier in het spelen met medefokkers verliest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
yup, en toen eindelijk iedereen het met elkaar eens was worden er de post daarna gewoon weer vrolijk mensen uit het lijstje gebonjourd.
ik speel wel weer gewoon wat meer potjes tegen vrienden, die doen niet zo moeilijk
ja, maar dit zijn je eigen woorden:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit spel wordt via FOK! gespeeld en daar hebben we nu eenmaal ook regels. Dat kun je zien als moeilijk doen, maar ik zie het meer als een noodzakelijk iets om het forum in zijn geheel leuk te houden voor iedereen. Het zou jammer zijn als je daardoor het plezier in het spelen met medefokkers verliest.
waarom dan weer olie op het vuur gooien als de discussie net is afgelopen, dat is gewoon kutten om te kutten denk ik danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
De MEN-mods zijn het hierover met elkaar eens. Als jij het niet met onze beslissing eens bent, dan weet je de FA's te vinden. Wat er voorheen in onwetendheid of onbewust is gebeurd is laat ik verder rusten, maar vanaf nu is het gewoon duidelijk.
het werd deze maand door de vingers gezien meen ik te lezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Bart het volgende:
Wie gooit er dan olie op het vuur? Dat de spelleiding de gebanden uit de deelnemerslijst verwijdert is toch een logisch gevolg van de regels van FOK?
Ik zag door de vingers dat er mensen namens gebanden hebben gepost. Wil niet zeggen dat ik dat de rest van deze maand blijf doen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het werd deze maand door de vingers gezien meen ik te lezen?
ja, maar ze stonden toch al ingeschreven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag door de vingers dat er mensen namens gebanden hebben gepost. Wil niet zeggen dat ik dat de rest van deze maand blijf doen he.
En gaat dat ook niet meer gebeuren? Ik snap wel dat men geen risico wil lopen op een ban hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar ze stonden toch al ingeschreven?
dat HQ vanaf volgende maand niet meer mee mag doen kan ik inkomen, begrijpelijk, maar er is na die post van jou toch niet meer namens een gebande gepost?
ik denk het niet. een uitslag posten van haar is niet posten namens een gebande maar namens jezelf, en de inschrijving stond al dus dat was ook niet meer nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
En gaat dat ook niet meer gebeuren? Ik snap wel dat men geen risico wil lopen op een ban hoor.
ja, excuses. ik zal er nu echt over ophoudenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:17 schreef Takaiki het volgende:
Zucht, jullie echt allebei je gelijk halen he
Gelijk halen? Wat voor gelijk heb ik te halen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:17 schreef Takaiki het volgende:
Zucht, jullie echt allebei je gelijk halen he
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelijk halen? Wat voor gelijk heb ik te halen dan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]Hier doe ik niet aan mee, ik speel alleen om het spelen, het is een spelletje en blijft een spelletje.
Maakt mij echt geen kont uit wat voor regeltjes men eromheen verzint ik pas me wel aan, maar ik ga me echt niet mengen in een of andere eindeloze discussie
quote:
Oh daar heb ik niets bij te winnen hoor, ik hoop alleen dat ie zijn lol in het spelen hier niet verliest.quote:
zo klopt hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef remlof het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
7. ursels - ursel
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
Zo 21, zijn we klaar voor juni.
Je hebt pech dat ik niet meedoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:19 schreef Dactylus het volgende:
Ik bereid me voor op ergens onderdaan. Heel verstandig als ik de huidig lopende oefenpotjes waarneem :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |