Oh daar heb ik niets bij te winnen hoor, ik hoop alleen dat ie zijn lol in het spelen hier niet verliest.quote:

zo klopt hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef remlof het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Juni 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Cat-22 - Cat22 (vakantie van 1t/m 5 juni dus start daarna)
7. ursels - ursel
8. Fascination33 - Fascination
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
11. Judith_1973 - judith-73
12. 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
18. paulodactylus - Dactylus
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
Zo 21, zijn we klaar voor juni.

Je hebt pech dat ik niet meedoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:19 schreef Dactylus het volgende:
Ik bereid me voor op ergens onderdaan. Heel verstandig als ik de huidig lopende oefenpotjes waarneem :p

Dankje. Uiteraard ga ik volgende maand ook winnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef WordFreud het volgende:
Ook nog over mei:
Weer gefeliciteerd Jos
, maar 3x op rij dat laten we niet gebeuren

Dit wordt 'm dus?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef remlof het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Juni 2013
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
7. ursels - ursel
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21. Hello_Quickie - Quickie_Brat
Zo dan. Gaan we ons vanaf juni aan de nieuwe regels houden.

Dit zijn gewoon de aanmeldingen die er voor de nieuwe regels al waren. Minus Schunckel dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dit wordt 'm dus?
Niet dat ik het nog begrijp: dit is op 1 na (schunkel --> crv) hetzelfde lijstje als mijn eerste lijstje in dit deel
Maar altijd leuk als je voorstel wordt overgenomen

Ja dat zie ik. Kennelijk heeft de reactie van Bart daarna daar geen invloed op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de aanmeldingen die er voor de nieuwe regels al waren. Minus Schunckel dan.

Het maakt mij ook niet uit en ik ga er ook niet meer over discussiëren maar de mods hebben aangegeven dat posten namens een gebande niet volgens de policy is. Dus als remlof plotseling een ban heeft is dat zijn probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Kennelijk heeft de reactie van Bart daarna daar geen invloed op.
Wat mij betreft prima, zoals ik al zei: is bijna 100% zoals we dit topic begonnen.
Ik ga er van uit dat het zo nu mod- en policy-proof is

Precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit en ik ga er ook niet meer over discussiëren maar de mods hebben aangegeven dat posten namens een gebande niet volgens de policy is. Dus als remlof plotseling een ban heeft is dat zijn probleem.

Lees even terug als je wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef DrNick het volgende:
Hoezo max 21 eigenlijk? Ik wil ook wel meedoen.

Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiële reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees even terug als je wil.
De lijst voor juni is vol, zie OP voor de start van de inschrijvingen voor juli.

Dat kan je wel doen, maar je zal niet in het speelschema voorkomen. Als je werkelijk terug hebt gelezen heb je gezien dat ik ook bezwaren had tegen de limiet van 21 maar me daarbij heb neergelegd na uitleg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiële reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.
Derhalve voeg ik mij rebels doch voldoende verantwoord toe.

Komt hier zo binnen vallen en zo'n grote bek, damn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelezen en onzin imho. Niemand zal een probleem hebben met een extra speler, die voor een toename van 4,76% qua aantal spelers zorgt. Het getal 21 lijkt tevens uit de lucht gegrepen. Op de mening van anderen in dit topic baseer ik dat dit getal slechts draait om een principekwestie en dat er nooit adequaat onderzoek gedaan is naar de mening omtrent deze limitatie. Mocht iemand een duidelijke, goed onderbouwde, niet principiële reden hebben om niet 22 mensen toe te staan hoor ik dat gaarne.
Derhalve voeg ik mij rebels doch voldoende verantwoord toe.
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
7. ursels - ursel
9. Socks_ - Oognip
10. Ryan3hs - Ryan3
13. Gijs_T - Gijs_
14. EvertK - WordFreud
15. Djeep_64 -Djeep_64
16. Enrico173 - Spezza19
17. MPGFOK - MPG
19. bram86 - Brembo
20. Elzass - crv
21. Hello_Quickie - Quickie_Brat
22. DrNickjen - DrNick

quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Cat22 het volgende:
OMG
Jij meent serieus dat je nu automatisch meedoet in de comp?
Het was te proberen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef MPG het volgende:
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen...

Het wordt een complete achtbaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef MPG het volgende:
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen...

quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het was te proberen.
Mijn argument is wel valid.

Heb je deze discussie al eens bij een voetbalclub gevoerd toen je heel erg graag de twaalfde speler wilde zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:52 schreef DrNick het volgende:
Jullie duidelijke, goed onderbouwde ende niet principiële redenen missen wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |