Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige reden dat er deze maand geen extra speler mee kan doen is toch die domme sheet?
Alsof er mensen zijn die niet één extra potje kunnen spelen in 30 dagen.
zometeen nog één.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Mei. Ik ben in ieder geval nog met twee potten bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
zometeen nog één.
alvast gefeliciteerd
Dat is balen! Wel nog spannend, zo op het eind, ik kan mijn laatste letter nergens kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mja, niks aan te doen. Ik kan die q ook nergens meer lozen helaas.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is balen! Wel nog spannend, zo op het eind, ik kan min laatste letter nergens kwijt.
Ja, vervelend voor je joh.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, niks aan te doen. Ik kan die q ook nergens meer lozen helaas.
Doe je goedquote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vervelend voor je joh.![]()
Ik had net in een non-comp pot een woord van 168 punten. Q kwijt, alle 7 letters en drie keer ww.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb een non-comp potje vanmiddag afgesloten op 693 punten
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vervelend voor je joh.![]()
Ik had net in een non-comp pot een woord van 168 punten. Q kwijt, alle 7 letters en drie keer ww.
Mag je er deze nog bijzetten:quote:
Nice!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
Done!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag je er deze nog bijzetten:
#118 MPG - Cat22 369-393
Dank!quote:
Damn, hoe vaak had je je plankje dan wel niet in één keer weggespeeld?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
Ja baasquote:
Hier twijfel ik over. We mogen toch ook wel wat alertheid verwachten als iemand graag mee wil doen?quote:En ik zou eraan willen toevoegen dat nummers 22 en hoger sowiso de volgende maand mogen meespelen en tegen die tijd een belangstellingsPM van de spelleiders krijgen. Geen reactie = uiteraard niet deelnemen.
Invitedquote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
Is het al 1 juni?![]()
Heb zin om te wordfeuden....
*slaat zich voor het hoofd..... als iemand zin heeft om een niet meetellend potje te doen... stuur een uitnodiging
Ik stel voor het volgende toe te voegen:quote:
1e twee staan er inmiddels in. Rest kijk ik morgen naar. Voelt niet zo goed om gebanden waar we tot nu toe vrolijk de competitie mee gespeeld hebben opeens uit te sluiten. Misschien iets met een generaal pardon voor bestaande gevallen? (poldermodeloptiequote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef -jos- het volgende:
Ik stel voor het volgende toe te voegen:
- Maximaal aantal deelnemers per maand is 21.
- Vanaf de 23e van elke maand kan er ingeschreven worden voor de volgende maand.
- De inschrijving is pas geldigd als je zelf je eigen naam in het volgende lijstje hebt gezet:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie <Maand> 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. <Wordfeudnaam1> - <Foknaam1>
2.
Voorrang voor spelers van vorige maand vind ik zelf niet nodig, het moet ook leuk zijn voor nieuwe spelers.
En jezelf op de lijst zetten lijkt me wel een redelijke eis, jammer voor gebanden maar dan heb je gewoon pech.
Toch niet zo vaak, iig 1 keer alles weg op 3x woordwaarde wat lekker aantelde en de rest ook op heel gunstige plekkenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe vaak had je je plankje dan wel niet in één keer weggespeeld?
Dat vind ik vrij arbitrair, het enige probleem om een 22e mee te laten doen schijnt te zijn dat "het te lastig is om de spreadsheet aan te passen". Fuck de spreadsheet, het gaat hier om Wordfeud.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee.
Omdat eerder 21 als maximum is aangegeven.
"Schijnt" is hier het goede woord. Het klopt niet. Max. 21 is bedacht om het voor de meeste spelers leuk te houden. De spreadsheet is daar een gevolg van, niet de oorzaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij arbitrair, het enige probleem om een 22e mee te laten doen schijnt te zijn dat "het te lastig is om de spreadsheet aan te passen". Fuck de spreadsheet, het gaat hier om Wordfeud.
Ik zou anders best langer willen spelen dan twee weken en dat bereik je met meer deelnemers. Maar mij is nooit iets gevraagd. En heel veel anderen ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:17 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
"Schijnt" is hier het goede woord. Het klopt niet. Max. 21 is bedacht om het voor de meeste spelers leuk te houden. De spreadsheet is daar een gevolg van, niet de oorzaak.
Dat is een ander punt, het staat vrij om een enquete/poll/whatever hierover te starten. Dat kan tot een andere uitkomst leiden dan we nu hanteren.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou anders best langer willen spelen dan twee weken en dat bereik je met meer deelnemers. Maar mij is nooit iets gevraagd. En heel veel anderen ook niet.
Ja ok. Ik weet niet wie de gebande persoon is en hoe lang zijn/haar ban duurt. Maar daarvoor zou dan eenmalig een uitzondering gemaakt kunnen worden. Maar met deze regel kan er iig geen onduidelijkheid ontstaan over het verloop van de inschrijving. Voor de spelleiding ook zo handig.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
1e twee staan er inmiddels in. Rest kijk ik morgen naar. Voelt niet zo goed om gebanden waar we tot nu toe vrolijk de competitie mee gespeeld hebben opeens uit te sluiten. Misschien iets met een generaal pardon voor bestaande gevallen? (poldermodeloptie)
Er zijn nu twee gebanden Hello_Quickie (geband tot augustus) en Oognip (geband tot aanstaande donderdag). Mijn idee was om gebanden mee te laten spelen als ze op verzoek aangemeld worden door een ander en dan alleen als ze de voorgaande maand ook hebben meegespeeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ok. Ik weet niet wie de gebande persoon is en hoe lang zijn/haar ban duurt. Maar daarvoor zou dan eenmalig een uitzondering gemaakt kunnen worden. Maar met deze regel kan er iig geen onduidelijkheid ontstaan over het verloop van de inschrijving. Voor de spelleiding ook zo handig.
Lijkt mij een prima oplossingquote:Op maandag 27 mei 2013 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn nu twee gebanden Hello_Quickie (geband tot augustus) en Oognip (geband tot aanstaande donderdag). Mijn idee was om gebanden mee te laten spelen als ze op verzoek aangemeld worden door een ander en dan alleen als ze de voorgaande maand ook hebben meegespeeld.
Oke. En bij nieuwe bans? Misschien voor nieuwe bans toevoegen dat ze alleen mee kunnen doen als zich geen 21 mensen hebben ingeschreven.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn nu twee gebanden Hello_Quickie (geband tot augustus) en Oognip (geband tot aanstaande donderdag). Mijn idee was om gebanden mee te laten spelen als ze op verzoek aangemeld worden door een ander en dan alleen als ze de voorgaande maand ook hebben meegespeeld.
We hoeven ook niet alles expliciet te regelen toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oke. En bij nieuwe bans? Misschien voor nieuwe bans toevoegen dat ze alleen mee kunnen doen als zich geen 21 mensen hebben ingeschreven.
Worden wel veel regels zo
+1quote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef Bart het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat gebanden niet voor niets geband zijn, en dat posten namens een gebande niet is toegestaan. Gebeurt dat toch, dan loop je zelf ook het risico op een ban. Dat is gewoon policy hier op FOK!, en daar gaan we niet van afwijken voor een spelletje, hoe jammer dat ook is. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Als het nodig is om je hier te laten zien om mee te kunnen doen, dan is het dus heel simpel, dan kan een gebande niet meedoen tijdens zijn ban.
Er wordt hier niet gepost namens gebanden, we geven alleen uitslagen van wedstrijden door en aanmeldingen voor de komende maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef Bart het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat gebanden niet voor niets geband zijn, en dat posten namens een gebande niet is toegestaan. Gebeurt dat toch, dan loop je zelf ook het risico op een ban. Dat is gewoon policy hier op FOK!, en daar gaan we niet van afwijken voor een spelletje, hoe jammer dat ook is. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Als het nodig is om je hier te laten zien om mee te kunnen doen, dan is het dus heel simpel, dan kan een gebande niet meedoen tijdens zijn ban.
Een uitslag is van twee personen dus als de tegenstander van de gebande dat post, dan is het natuurlijk geen posten namens een gebande. Maar als jij een dm krijgt van een gebande dat ie mee wil doen, en jij post hier 'ja hallo die en die wil meedoen' dan zie ik niet hoe ik dat anders moet lezen dan dat je post uit naam van een gebande...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gepost namens gebanden, we geven alleen uitslagen van wedstrijden door en aanmeldingen voor de komende maand.
We geven alleen door dat diegene mee wil doen de volgende maand. Het is een gegeven, geen mening of een quote.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Een uitslag is van twee personen dus als de tegenstander van de gebande dat post, dan is het natuurlijk geen posten namens een gebande. Maar als jij een dm krijgt van een gebande dat ie mee wil doen, en jij post hier 'ja hallo die en die wil meedoen' dan zie ik niet hoe ik dat anders moet lezen dan dat je post uit naam van een gebande...
Blijft posten namens een gebande.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
[..]
We geven alleen door dat diegene mee wil doen de volgende maand. Het is een gegeven, geen mening of een quote.
Dat ben ik niet met je eens, dan moet je nu mij en iemand anders laten bannen omdat we gebanden hebben ingeschreven voor de comp van juni.quote:
Dan zijn we wel weer gelijk af van die discussie van 21 deelnemersquote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, dan moet je nu mij en iemand anders laten bannen omdat we gebanden hebben ingeschreven voor de comp van juni.
Maar overleg anders even met de FA's.
Ja, dan houden we er nog maar 18 overquote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zijn we wel weer gelijk af van die discussie van 21 deelnemers
De MEN-mods zijn het hierover met elkaar eens. Als jij het niet met onze beslissing eens bent, dan weet je de FA's te vinden. Wat er voorheen in onwetendheid of onbewust is gebeurd is laat ik verder rusten, maar vanaf nu is het gewoon duidelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, dan moet je nu mij en iemand anders laten bannen omdat we gebanden hebben ingeschreven voor de comp van juni.
Maar overleg anders even met de FA's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |