Gecondoleerd met de degradatie nog.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
HEUJ!
D'n twellefde man is de belangrijkste speler bij VVV anders![]()
Met een pilske in de hand de 11 in het veld naar de overwinning schreeuwen.

Nee, maar dit is andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je deze discussie al eens bij een voetbalclub gevoerd toen je heel erg graag de twaalfde speler wilde zijn?

Ik buig voor je duidelijke, goede onderbouwde en principiële argument.quote:

Maar waarom niet 22 danquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik buig voor je duidelijke, goede onderbouwde en principiële argument.![]()

Volgende maand beter toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen omdat een limiet is bereikt

Pfffquote:

Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.quote:

#107 svk1985 - MPGFOK is geëindigd in 364 - 385 (begin: 21-5 eind: 29-5)quote:Op maandag 27 mei 2013 00:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zodat je m niet over het hoofd ziet

Hier vond ik iets:quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.
Verder terug heb ik niet veel kunnen vinden. Wel zie ik dat de spreadsheet tot het magische getal loopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.

De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kan iemand even linken naar die mysterieuze reden voor de max van 21? Heb nu twee topics teruggelezen, maar ik kijk er vast overheen.

Alles kan, maar daar gaat het me nu niet om, ik wilde toch niet meedoen in juni. Ik ben vooral benieuwd naar het waarom. En die poll heb ik blijkbaar ook gemist.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.
Voor juni kan dat in ieder geval niet meer veranderd worden.

De maand telt nog 2 dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De sheet plus dat er ooit een poll is geweest en toen veel mensen vonden dat 20 spelletjes per maand wel de max was. Ik ben het daar ook niet mee eens, maar die discussie hebben we al gehad in het vorige topic.
Voor juni kan dat in ieder geval niet meer veranderd worden.

Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.quote:

Dan ben ik op verkansie, dus augustus zou ik pas weer kunnen beginnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.
Maar nodig mij gerust uit voor een oefenpotje, op WF heb ik dezelfde naam als hier.

Idem voor mij @Ryan3hs...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet even een alarm op 23 juni, dan kan je je aanmelden voor de competitie van juli.
Maar nodig mij gerust uit voor een oefenpotje, op WF heb ik dezelfde naam als hier.

Verwerktquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
#107 svk1985 - MPGFOK is geëindigd in 364 - 385 (begin: 21-5 eind: 29-5)

Ik zie anders wel een stijgende lijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idem voor mij @Ryan3hs...
Ik heb oefenpotjes nodig, want ben nog niet echt eredivisie, vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |