quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Saffier het volgende:
20 haha, wat moet je daar nou mee? Ik heb wel 4 verschillende, allemaal wat anders.
TF, heet het gewoon photobucket app? Dan ga ik zoeken.
Tnx. Heb 'm nu ook, al ziet die van mij er net iets anders uit. Ik ga morgen wel kijken hoe het werkt. Nu pijnstiller erin en dan slapen.quote:
Veel van de mensen geven het ook gewoon weg aan mensen die het hard nodig hebben etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb het nooit gekeken, dus weet ook niet hoe het werktMaar als ik 500 tubes tandpasta zou hebben, zou ik een webwinkeltje beginnen ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef moussy het volgende:
Als je hier kon couponnen zou ik mn baan opzeggen, mn kinderen 20 krantenwijken "geven" en het ook doen
Tja, die couponningmoeders zouden misschien wel veel liever een stukje willen fietsen met hun kind, maar daar geen tijd voor kunnen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij dat we hier niet van die coupons hebben. Ik zou er zeker weten geen tijd aan willen besteden, maar me wel elke keer dat ik boodschappen doe rot voelen omdat ik weet dat ik het ook voor (bijna) niks zou kunnen krijgen.
lol die is leuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef trui het volgende:
haha!
ik had trouwens net een mooie 'dyac': whatsappte aan m'n lieftallige echtgenoot "hoe laat ben je ingevet thuis?" hehheh.
zij die de vierdaagse gaan lopen groeten u! het weer is in elk geval draaglijk!
ja maar ook op die schuur zat korting en ze ruilde er haar vorige schuur bij in dus die had ze volgens mij gratis of in ieder geval ook voor weinigquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Een schuur? Om de stash kwijt te kunnen?
Ja he, jij ziet mij wel op hoge hakjes en mn dikke laag plamuur een dag door de winkel rennenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]dat kan ik helemaal bij je voorstellen.
Je hebt zo'n zgn app op je telefoon. Daar voer je dan het nr van je klantenkaart in, en dan slaat ie het op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef trui het volgende:
ik ook niet. ik heb al een hekel aan klantenkaarten en spaarsystemen bij schoenenwinkels etc. altijd als ik zo'n kaart nodig heb kan ik 'm niet vinden. ik heb liever dat ze al die korting gelijk verdelen over hun prijzen.
wel mensen, hier spreekt een gevallen vrouw. ik heb gisteren tijdens de avondvierdaagse een flinke schuiver gemaakt, grind in m'n hand + verdraaide knie, verzwikte enkel. en toen waren we pas op de helft, blehg, wat baalde ik. dat geschuifel in zo'n massa vind ik toch al niet ideaal. steeds oppassen dat je niet op iemands hakken staat. de route van de eerste avond maken ze ook extra lang, zodat je op de laatste avond niet zo ver hoeft te lopen. (wel wat overdreven, gisteren bijna 8 km gelopen ipv de 5 die er officieel voor staan). Cato heeft meteen geen zin meer om nog door te gaan (het is haar 1e x). Hopelijk kunnen we haar nog wat ompraten vanmiddag.
dat is bij jou maar 4 dagen. dat is hier het hele toeristenseizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef simmu het volgende:
ja, tijdens de vierdaagse is het handig, maar toch niet hier in de straat? niks te mensenmassa dan, gewoon aso rotgedrag. ik heb het over voor en na de route lopen he, niet tijdens!
als in: als ik tussen de middag snelsnel de kinderen van en naar school moet brengen......
de een is om kwart voor 12 uit en de ander om 12 uur. ok, dan haal ik ze toch niet van school dan? of eentje wel een eentje niet? het is niet langs de route joh! loop jij ook altijd gewoon midden op straat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef amaranta het volgende:
Dan ga je toch niet snelsnel de kinderen van school halen? En vertrek je optijdoptijd?
Ik zing ook nog een coupletje k3 mee
nou wat betreft kliko's kan ik me dan wel vreselijk ergeren (soms)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef amaranta het volgende:
Ik ben in ieder geval niet zo zuur.
En ik loop over de stoep, en als daar een auto staat dan loop ik er omheen.
Hier staan elke maandag de klikkos nog net niet opgestapeld. Ik loop er om heen of ze zet op zij.
Wb 2 verschillende tijden. Dat was hier ook. Fabian ging ik op de fiets halen en even later te voet terug voor Eva.
Het is meer dat je je over dit soort dingen met gemak kúnt opwinden, maar dat het effect hiervan nihil is en het opwinden dus een vrij nutteloze bezigheid is.quote:
snap ik. tis hier alleen niet die 4 dagen van de wandelvierdaagse, er is ook de fietsvierdaagse, er zijn de zomermarkten, nu weer is dwingeloo dicht (jaja, we gaan zo ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef trui het volgende:
ik snap wel wat je bedoelt hoor simmu, ik vind 't ook best vervelend al dat gekrioel van mensen die weer naar huis gaan (of juist aankomen), en ik erger me ook als anderen zich daar dan heel asociaal in opstellen. maar ja, die drukte hoort nou eenmaal bij zo'n evenement waar veel mensen op af komen, dus ik onderga het maar zo rustig mogelijk en ben blij als we weer heelhuids thuis zijn.
Wij zouden wel lekker matchen he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ach ja, hier is het halve dorp afgezet, het staat ramvol auto's, oversteekbegeleiders, losgeslagen kinderen en wat er bij komt kijken.
Ik vind het gehaast om iedereen op de juiste tijd op de startplaats te krijgen de grootste hindernis. , gauw nog even naar drumles/zwemles/voetbaltrainen, gauw koken, gauw eten, rennen vliegen hollen om dan op de verzamelplaats nog een kwartier te staan wachten![]()
en dat geknoffel in een rijtje, compleet losgeslagen kinderen in een suikercoma die álles doen behalve luisteren.
nee, ik hou er niet van.
wat zou het een grimmig gezeik worden hèquote:
Hier gaat de vrouw, met de kleine en de gymclub. Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken en precies om de redenen die jij omschrijft. Iets wat zoveel gedoe en gezeur oplevert kan ik gewoon niet meer associeren met 'gezelligheid' (jeuk).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat zou het een grimmig gezeik worden hè
maar wel gaan. Dat dan weer wel. mijn jongens wilden niet dit jaar. Anders had ik me (wel weer) opgeofferd. Want ondanks haat aan alles blijf ik toch een pleaser.
*met bloemetjes strooit*
Dat heb ik dus gedaan maar de gymclub doet leuk mee met de vierdaagse in de stad hier 5km vandaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef amaranta het volgende:
Of je gaat in een durp wonen waar ze niet doen aan de vierdaagse![]()
We gaan de gymclub boycotten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan maar de gymclub doet leuk mee met de vierdaagse in de stad hier 5km vandaan.
En ze zit geeneens op gym maar op jazzballet en dat is bij de gym dus zit ze indirect wel op de gymquote:
We boycotten alle clubs in Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
En ze zit geeneens op gym maar op jazzballet en dat is bij de gym dus zit ze indirect wel op de gym
Ingewikkeld gedoe..
Ik was al begonnen hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
We boycotten alle clubs in Nederland(= hark)
Meld je ziek! Opdracht van mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef livelink het volgende:
Wij doen dit jaar niet mee met de vierdaagse. Ik juich inwendig. Maar toen heb ik me uit schuldgevoel/betrokkenheid/plichtsgevoel of wat het ook is wel opgegeven voor het koffie regelen.
Je vergeet de verplichtequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ach ja, hier is het halve dorp afgezet, het staat ramvol auto's, oversteekbegeleiders, losgeslagen kinderen en wat er bij komt kijken.
Ik vind het gehaast om iedereen op de juiste tijd op de startplaats te krijgen de grootste hindernis. , gauw nog even naar drumles/zwemles/voetbaltrainen, gauw koken, gauw eten, rennen vliegen hollen om dan op de verzamelplaats nog een kwartier te staan wachten![]()
en dat geknoffel in een rijtje, compleet losgeslagen kinderen in een suikercoma die álles doen behalve luisteren.
nee, ik hou er niet van.
neenee, het was echt heel leuk geregeld allemaal! het midden van de brink was afgezet aan beide zijden en daartussen wandelden zij dus via allerhande thema's (een kinderkoor, het archeologisch centrum, astron, de toneelvereniging van hier) die allemaal een korte demo hadden en dan bleven ze dus ook eventjes staan. op de meeste punten stond het zo'n 3 mensen dik aan de kant en de meeste mensen stelden zich heel sociaal op; kleintjes en kinderen mochten vooraanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, Simmu. Tenminste, ik zou het leuk vinden om ze een keertje van 'dichtbij' te zien. Of stond je kilometers ver weg met een verrekijker?
Toen Maxima meedeed met die grachtenzwemwedstrijd stond ik toevallig naast hun auto bovenop de brug. Maxima met nat haar in badjas, Wim-Lex met een arm over haar schouders en de prinsesjes in hun kielzog stapten toen een meter van me vandaan in die auto.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, Simmu. Tenminste, ik zou het leuk vinden om ze een keertje van 'dichtbij' te zien.
nee, met 5.quote:
In dat opzicht is de efteling dan weer niet.zo duurquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, met 5.
Maar dat is de efteling ook.![]()
goed nieuws! als ik vroegboek kost het slechts 110 euro.
dag na kerst.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Oh, nou dan vind ik het eigenlijk wel meevallen.Volgens mij wordt het Zwanenmeer door een grote groep uitgevoerd en met Kerst is sowieso alles vijf keer zo duur. Je hebt een prima deal, ik ben jaloers!
en daarvan weet ik zeker dat de kinderen het leuk hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
In dat opzicht is de efteling dan weer niet.zo duur
S was voor 30 euro naar K3. Droomplaatsen en weet ik wat waren uitverkocht, dus we hadden derderangskaartjes. Ze wilde toch, ze hoefde ze niet te zien, als ze ze maar kon horen (citaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:41 schreef Vicky het volgende:
dat zijn geen leuke prijzen meer... De Efteling is ¤ 34,50 ook niet leuk meer.
Ik wilde met de meiden naar K3... 135 euro voor 'zn 4-en...
Wat leuk dat je ze hebt gezien! Daarvoor waren vlakbij mij werk, maar we zaten in vergadering :-(.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef simmu het volgende:
[..]
neenee, het was echt heel leuk geregeld allemaal! het midden van de brink was afgezet aan beide zijden en daartussen wandelden zij dus via allerhande thema's (een kinderkoor, het archeologisch centrum, astron, de toneelvereniging van hier) die allemaal een korte demo hadden en dan bleven ze dus ook eventjes staan. op de meeste punten stond het zo'n 3 mensen dik aan de kant en de meeste mensen stelden zich heel sociaal op; kleintjes en kinderen mochten vooraan![]()
wij stonden bij de mammoet
Wat leuk!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:20 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan vandaag naar het speelgoedmuseum in deventer
lijkt me lastig om te oefenen. vindt hij het eng misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:43 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat we morgen moeten gaan zwemmen. Tobias had vandaag moeite met het gat, terwijl het juist zo goed ging. Het verzoek was om te gaan oefenen met hem. Eind van de maand hopelijk afzwemmen dus de duimen draaien hier. Hij is ook verschrikkelijk moe.
Vandaag weet ik het nog niet.
Ik denk het. Ik ga ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord. is dat een soort pretpark?
Dat klinkt wss luguberder dan dat je het hopelijk bedoelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik vier mijn verjaardag vandaag. En ik denk dat het de laatste is die ik ga vieren.
Ik heb geen zin meer om het te vieren, ik hoop er nog wel vele mee te makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klinkt wss luguberder dan dat je het hopelijk bedoelt.
Maar, gefeliciteerd
Join the club! Ben er ook al een tijdje mee gestopt, bevalt prrrrrima! Maar wel gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om het te vieren, ik hoop er nog wel vele mee te maken
Dat klinkt stukken beter al!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om het te vieren, ik hoop er nog wel vele mee te maken
En dank je welBen pas woensdag echt jarig, maar de jongens zijn er dit weekend, dus vieren we het dit weekend. Met een barbecue, zoals alle afgelopen jaren.
En iedereen weet dat. En iedereen weet ook dat er altijd genoeg in huis is. En toch zijn er altijd weer mensen die op het laatste moment afzeggen. En ja, daar baal ik goed van.
Hier komen er nog altijd mensen "spontaan" op mn verjaardag, ook al vier ik het al jaren niet, dus gaan we ieder jaar "onderduiken" vakantie, uit eten enz enz.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:54 schreef Luigi het volgende:
Ja, vrouw en ik gooiden het nog wel eens op 1 hoop omdat er 2 weken tussenzit ofzo. Maar die had er dit jaar ook geen zin in. Ach het zijn toch altijd van die vervelende standaard dingen, ik mis het totaal niet.
dus eigenlijk vier je dat je je laatste verjaardag viert?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik vier mijn verjaardag vandaag. En ik denk dat het de laatste is die ik ga vieren.
Oh tof! Alle series die ik volg zijn nu met zomerstop dus ik denk dat ik true blood er ook nog maar eens doorheen ga jassen in voorbereiding op het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Spuuglokje het volgende:
We zijn weer opnieuw begonnen, zitten nu aan het eind van seizoen 2. Ik heb een paar dagen geleden seizoen 5 op bluray thuisbezorgd gekregen. We zijn namelijk halverwege seizoen 5 afgehaakt omdat we zonder ondertiteling de boel niet meer zo goed konden volgen. En nu dus even eerst vanaf het begin weer kijken om het geheugen op te frissen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh tof! Alle series die ik volg zijn nu met zomerstop dus ik denk dat ik true blood er ook nog maar eens doorheen ga jassen in voorbereiding op het nieuwe seizoen
Het eng-vind-stadium zijn we nog niet zo lang geleden gepasseerd. Fat komt af eb toe wel terug. Ik gok dat het neer is dat hij denkt dat hij het niet kan en het daarom niet lukt. Hij had vanmorgen ook niet echt zin, dat scheelt. Maar goed, morgen gaan we oefenen. Ik op 3 meter van de kant af en dan onder mijn arm door zwemmen. Met kleren aan ook nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lijkt me lastig om te oefenen. vindt hij het eng misschien?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Saffier het volgende:
Truike, dat zijn wel 2 ver uit elkaar liggende emoties. Gecondoleerd. Was het een mooi afscheid?
(Hoe gaat het met je broer?) En gefeliciteerd voor het bruidspaar.
Mwoah... Vorige week in Singapore was het nog een beetje een challenge. Maar ja, nog wat opgeblazen van het vliegen en de warmte daar.quote:
Ja, hier zitten ze vast veel lekkerder!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... Vorige week in Singapore was het nog een beetje een challenge. Maar ja, nog wat opgeblazen van het vliegen en de warmte daar.
Maar het gaat wel goed komen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef laziness het volgende:
Oh was je weer op zakenreis BE? *jaloers*
En ze zijn erg leuk! Jurk ook trouwens!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef phluphy het volgende:
Ik krijg niet echt een goed beeld van de schoenen, als ik alleen de bovenkant zie.
Nu wil ik ze ook van andere kanten zien, want ze zijn zeker veelbelovend!
Trés chique, maar niet té. Helemaal goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een snoepjes he!
En nog Clarks ook, dus ook niet een of ander flutschoentje dat maar 1 seizoen mee gaat.
Ik twijfel of ik de zwarte versie niet ook moet bestellen omdat het in mijn poezelige mt 42 altijd zo lastig leuke schoenen vinden is, maar dan moet ik deze eerst nog even een paar keer echt aan. Even goed voelen enzo.
gewoon doen! ik denk dat zwart nog leuker is!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een snoepjes he!
En nog Clarks ook, dus ook niet een of ander flutschoentje dat maar 1 seizoen mee gaat.
Ik twijfel of ik de zwarte versie niet ook moet bestellen omdat het in mijn poezelige mt 42 altijd zo lastig leuke schoenen vinden is, maar dan moet ik deze eerst nog even een paar keer echt aan. Even goed voelen enzo.
een cd voor de gamecube.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef amaranta het volgende:
Genoeg geduld.
Wat voor cd trouwens? Wellicht kan iemand hier je er aan helpen?
tja, wat een iets minder vriendelijke toon in een mail al niet kan doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ha wat fijn dat het goedgekomen is lady-wrb!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
wow cdtje is ineens binnen
ik had me eerder kwaad moeten maken
cm of 5 gok ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Vicky het volgende:
Leuk BE!
Hoe hoog is het hakje! Ikhad hele gave schoenen besteld maar ze zijn veul te hoog
Raketten rulen! Hier in de vriezer lag nog 1 calippo, dus ik had niks te kiezen. Maar 1 calippo is 2 raketten calorietechnisch gezien, dus ik denk dat ik een voorraadje raketten ga aanleggen. Ben 3 kilo boven mijn laagste gewicht sinds afvalpoging, dus daar gaat iets niet goed. Vandaar weer eens opletten en vooral meer fietsen. Dat de auto bij de garage staat ter reparatie helpt ook mee (valt er niet te kiezen, moét ik wel fietsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, Callipo! Lekk0r! Maar ja, al een bewustekeuze raket op.
Ik ga maar eens even de kast uitbaggeren. Jeuj
Meh, ik kom momenteel echt enorm aan. Terwijl ik oplet. Calorietjes tel. Bleeeg. Sinds mijn terugval van oktober dat ik niet meer kon sporten is het ernstig op de hobbel. Baal ervan, bleef zo mooi op gewicht. Maar nu door medicatie denk ik ook vochtbalans in de war.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Raketten rulen! Hier in de vriezer lag nog 1 calippo, dus ik had niks te kiezen. Maar 1 calippo is 2 raketten calorietechnisch gezien, dus ik denk dat ik een voorraadje raketten ga aanleggen. Ben 3 kilo boven mijn laagste gewicht sinds afvalpoging, dus daar gaat iets niet goed. Vandaar weer eens opletten en vooral meer fietsen. Dat de auto bij de garage staat ter reparatie helpt ook mee (valt er niet te kiezen, moét ik wel fietsen).
Daar kan ik ook altijd blij van worden, zulke aankopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb geen nieuwe schoenen maar een nieuwe droger besteld. Nu met dit zonnige weer is ie niet nodig, maar straks als het regent is ie vrij onmisbaar, want ik doe altijd alle handdoeken, beddengoed en ondergoed in de droger. De rest hang ik op zolder, maar als ik geen droger zou hebben, zou ik te weinig ruimte op zolder hebben om alles op te hangen. Dus eigenlijk is ie perfect getimed stukgegaan.
En nu ga ik een calippo nemen, want ik heb vandaag al bijna 20 kilometer gefietst.
Vuur met water bestrijdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Bedankt voor je bijdrage. Waarom denk je dat dit een goede manier is van je kimd opvoeden?
door hem te vertellen dat hij een leugenaar is zal hij het je ook bewijzen. Denk ik dan maar. hij zal aan de verwachtingen willen voldoen.quote:
lekker! leuk kadootjequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Jochem was vandaag naar de nieuwe opvang en desondanks kwam hij met een cadeautje thuis
Zo simpel, maar het laat me toch smelten.
Iemand nog taart voor bij de avondkoffie?
Luuuuk, veel plezier. Ik ga morgen naar Mark Knopflerquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Vanavond ga ik naar een concert van Joe Satriani!
Jij ook veel plezier!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Luuuuk, veel plezier. Ik ga morgen naar Mark Knopfler. Ook zin in!
tofquote:
Beiden horen ze thuis in het rijtje grootste gitaristen, dus we gaan beiden een mooie avond tegemoet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik dacht, ook gitaar he. Maar dan net anders.
Hier ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Dank.
Overigens kwam de factuur van het nieuwe schouwburgseizoen ook net binnen... auw. Maar goed. Leuke dingen doen is eh, leuk. En moet!
.
Bij ons ook zoiets maar dat is dus de helftquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook
Rond 18 juni word er 295 euro van uw rekening afgeschreven
Bij ons gelukkig alles. Maar wij gaan dan ook niet zo heel vaakquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Bij ons ook zoiets maar dat is dus de helft. In september nog een keer zo'n bedrag dus.
Wij hebben er nu ook 2 kindervoorstellingen bij zitten en die doen we dan 4x zodat er nog een vriendinnetje ofzo mee kan, dat tikt lekker aan idd. Daarnaast 3 toneelvoorstellingen, 3 x cabaret en nog een dansdingetje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig alles. Maar wij gaan dan ook niet zo heel vaak
Is ook leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig Luigi, ik heb juist die kinderdingen maar voor 2 gedaan zodat we het een dingetje kunnen maken dat een van de twee met of mama of papa doet.
Nu zit er bij ons ook wel leeftijdsverschil in natuurlijk.![]()
Wij heben dan 1 kindervoorstelling voor twee. En dan 6 caberetvoorstellingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben er nu ook 2 kindervoorstellingen bij zitten en die doen we dan 4x zodat er nog een vriendinnetje ofzo mee kan, dat tikt lekker aan idd. Daarnaast 3 toneelvoorstellingen, 3 x cabaret en nog een dansdingetje.
Ik ben een keer twee keer in één seizoen geweest, prachtig. En dit is dikke kans de laatste tour. In Hengelo helaas al uitverkocht, maar in Almelo waren nog plekken (en da's dan een voordeel als je alleen bent, dan hoef je er niet twee naast elkaarquote:
eerste pluk darjeeling thee goed?quote:
prima.quote:
serieus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Tally het volgende:
Wij wilde ook nog naar Guido Weijers maar dat was uitverkocht.
Nou ja wij... Hijquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ik trek die man niet om onduidelijke redenen.
Ah. Zoals mijnese zich wel mee zou slepen maar Micha Wertheim maar zelf nooit zou gaanquote:
acaciahoning van de imker hierquote:
is het niet de jonge vogeltjes? die beesten maken me daar toch een herrie! en een gedoe! ze rammen elkaar het nest uit (SQUEEEEEEEEEEEEK x 15.000) en die katten MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, dacafje doen? Anders is het weer beroerd slapen vannacht.
Ik lig echt al dagen halve nachten wakker. Wat dat nou weer voor stoms is?
Of thee, ook prima.
Je moet er wat voor over hebben he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah. Zoals mijnese zich wel mee zou slepen maar Micha Wertheim maar zelf nooit zou gaan
Nu idd ook een gekwetter van jewelste en van de week maakten ze me om kwart voor 5 wakker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef simmu het volgende:
[..]
is het niet de jonge vogeltjes? die beesten maken me daar toch een herrie! en een gedoe! ze rammen elkaar het nest uit (SQUEEEEEEEEEEEEK x 15.000) en die katten MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou ja. het is warm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ook. wij hebben kraaien aan de ene kant, eksters aan de andere kantquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu idd ook een gekwetter van jewelste en van de week maakten ze me om kwart voor 5 wakker.
Nou, ik wil op dat vlak toch eens wat dingen gaan laten uitsluiten ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, durf het bijna niet te zeggen maar eh, iets met de overgang? Dat slechte slapen?
Nieuwe show schijnt enorm goed te zijn. Google maar eens op Circus Kribbequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, naar Freek zou Buum ook alleen moeten gaan ja.vind je dat echt nog leuk?
Ik vond 'zand in mijn Aids' nog grappig, daarna een verzuurde herhaling van zetten.
En zie je echt de match tussen zure Freek en mij niet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, naar Freek zou Buum ook alleen moeten gaan ja.vind je dat echt nog leuk?
Ik vond 'zand in mijn Aids' nog grappig, daarna een verzuurde herhaling van zetten.
sorry, maar nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
En zie je echt de match tussen zure Freek en mij niet?.
hm. Dat zou fucked up zijn. Mijn moeder is echt wel veel later en haar moeder ook. In die zin verwacht ik het nog niet echt,quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij las ik laatst ergens dat je al jaren van tevoren soort van pre-klachten kunt hebben
Ohnouja. Ik heb vanuit het verleden zo'n heilig ontzag voor Freek dat ik waarschijnlijk iets te kritiekloos ben. Hij is voor mij echt de allergrootste.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, maar nee.
Hij hangt zo in t verleden en iedereen is tegen mij jankgrienstampvoet dat herken ik toch niet,
Ja. Qua gedrag zeker.quote:
ftfyquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohnouja. Ik heb vanuit het verleden zo'n heilig ontzag voor Freek dat ik waarschijnlijk iets te kritiekloos ben. Hij is voor mij echt de allergrootste flauwe lul.
En als man zijnde?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja. Qua gedrag zeker.
Toen het een paar maand terug heel slecht ging met mij heb ik cyclussen gehad van 13 dagen. Niet te harden. Je rolt van de ene menstruatie in de andere en je hormonen zijn compleet op hol geslagen. Dat hielp niet echt om me prettiger te voelen. Nu gebruik ik teunisbloemolie. En van 13-14-17-19-22-23-25 zit ik nu op 27 dagen.
Aanrader ook voor stemmingswisselingen in je cyclus.
* RockabeIIa kan zich weer aardig happy voelen nu
Van mij mag het gezeik stoppen. Heb er toch niks meer aan nuquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Elk nadeel hep zun voordeel. Ik zou het niet missen en voel me er niet meer vrouw mee.
ik ga juist helemaal van de wap van Teunisbloemoliequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja. Qua gedrag zeker.
Toen het een paar maand terug heel slecht ging met mij heb ik cyclussen gehad van 13 dagen. Niet te harden. Je rolt van de ene menstruatie in de andere en je hormonen zijn compleet op hol geslagen. Dat hielp niet echt om me prettiger te voelen. Nu gebruik ik teunisbloemolie. En van 13-14-17-19-22-23-25 zit ik nu op 27 dagen.
ongepeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van mij mag het gezeik stoppen. Heb er toch niks meer aan nu
Val je er ook van af?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja. Qua gedrag zeker.
langer latenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef Saffier het volgende:
Help. Ik zit bij de kapper maar weet nog niet wat ik wil!!
Langer laten waar ik al 2,5 jaar voor aan het sparen ben of terug naar kort?
lekker als je er zo dicht bijwoont.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Net effe in Dld geweest met de oudste. Altijd gezellig daarBroodje eten, kuchen eten en wat shoppen. Dus we zijn weer voorzien!
nou álles.quote:
Maar dan vind ik wel dat je iedereen moet kussen Livelink. Geen stiefkindjes maken!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben voor kussen, van Spuuglokje of van iemand anders, I'm openminded.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)tje-moederschap.htmlquote:Lauren Verster ziet 'beetje' op tegen moederschap
Presentatrice Lauren Verster is nog niet echt bezig met het krijgen van kinderen. "Het lijkt me heel gezellig, maar ik zie er ook een beetje tegenop."
De inmiddels 33-jarige presentatrice ziet hoe de levens van haar vriendinnen worden beïnvloed door de komst van kinderen. "De meeste vriendinnen van mij hebben kinderen en zij zijn allemaal permanent overspannen, overwerkt, moe, ongezellig en gestrest. Dat zijn wel voorbeelden waarvan ik denk: oh my goodness, wat staat me te wachten?" biecht ze in een interview met Flair op.
Ik ben sowieso niet sociaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:59 schreef Luigi het volgende:
Ja, ik vond het ook wel goed gezegd hoor. Verse ouders zijn niet altijd de meest gezellige en sociale mensen nee, zeker niet van de buitenkant af gezien.
Wij zouden een leuk duo zijn wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet sociaalmijn excuses zijn groot gegroeid inmiddels.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:59 schreef Luigi het volgende:
Ja, ik vond het ook wel goed gezegd hoor. Verse ouders zijn niet altijd de meest gezellige en sociale mensen nee, zeker niet van de buitenkant af gezien.
Kinderen zijn ook helemaal niet leuk. Behalve die van jezelf. En een paar uitzonderingen zodat de regel bevestigd kan worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Tally het volgende:
Tering. Het is schoolreisjesdag in de dierentuin. Wat een galbakken lopen er tussen
hai!quote:
Hoe was jij als kind eigenlijk? Post eens een foto!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kinderen zijn ook helemaal niet leuk. Behalve die van jezelf. En een paar uitzonderingen zodat de regel bevestigd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |