quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Saffier het volgende:
20 haha, wat moet je daar nou mee? Ik heb wel 4 verschillende, allemaal wat anders.
TF, heet het gewoon photobucket app? Dan ga ik zoeken.
Tnx. Heb 'm nu ook, al ziet die van mij er net iets anders uit. Ik ga morgen wel kijken hoe het werkt. Nu pijnstiller erin en dan slapen.quote:
Veel van de mensen geven het ook gewoon weg aan mensen die het hard nodig hebben etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb het nooit gekeken, dus weet ook niet hoe het werktMaar als ik 500 tubes tandpasta zou hebben, zou ik een webwinkeltje beginnen ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef moussy het volgende:
Als je hier kon couponnen zou ik mn baan opzeggen, mn kinderen 20 krantenwijken "geven" en het ook doen
Tja, die couponningmoeders zouden misschien wel veel liever een stukje willen fietsen met hun kind, maar daar geen tijd voor kunnen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij dat we hier niet van die coupons hebben. Ik zou er zeker weten geen tijd aan willen besteden, maar me wel elke keer dat ik boodschappen doe rot voelen omdat ik weet dat ik het ook voor (bijna) niks zou kunnen krijgen.
lol die is leuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef trui het volgende:
haha!
ik had trouwens net een mooie 'dyac': whatsappte aan m'n lieftallige echtgenoot "hoe laat ben je ingevet thuis?" hehheh.
zij die de vierdaagse gaan lopen groeten u! het weer is in elk geval draaglijk!
ja maar ook op die schuur zat korting en ze ruilde er haar vorige schuur bij in dus die had ze volgens mij gratis of in ieder geval ook voor weinigquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Een schuur? Om de stash kwijt te kunnen?
Ja he, jij ziet mij wel op hoge hakjes en mn dikke laag plamuur een dag door de winkel rennenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]dat kan ik helemaal bij je voorstellen.
Je hebt zo'n zgn app op je telefoon. Daar voer je dan het nr van je klantenkaart in, en dan slaat ie het op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef trui het volgende:
ik ook niet. ik heb al een hekel aan klantenkaarten en spaarsystemen bij schoenenwinkels etc. altijd als ik zo'n kaart nodig heb kan ik 'm niet vinden. ik heb liever dat ze al die korting gelijk verdelen over hun prijzen.
wel mensen, hier spreekt een gevallen vrouw. ik heb gisteren tijdens de avondvierdaagse een flinke schuiver gemaakt, grind in m'n hand + verdraaide knie, verzwikte enkel. en toen waren we pas op de helft, blehg, wat baalde ik. dat geschuifel in zo'n massa vind ik toch al niet ideaal. steeds oppassen dat je niet op iemands hakken staat. de route van de eerste avond maken ze ook extra lang, zodat je op de laatste avond niet zo ver hoeft te lopen. (wel wat overdreven, gisteren bijna 8 km gelopen ipv de 5 die er officieel voor staan). Cato heeft meteen geen zin meer om nog door te gaan (het is haar 1e x). Hopelijk kunnen we haar nog wat ompraten vanmiddag.
dat is bij jou maar 4 dagen. dat is hier het hele toeristenseizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef simmu het volgende:
ja, tijdens de vierdaagse is het handig, maar toch niet hier in de straat? niks te mensenmassa dan, gewoon aso rotgedrag. ik heb het over voor en na de route lopen he, niet tijdens!
als in: als ik tussen de middag snelsnel de kinderen van en naar school moet brengen......
de een is om kwart voor 12 uit en de ander om 12 uur. ok, dan haal ik ze toch niet van school dan? of eentje wel een eentje niet? het is niet langs de route joh! loop jij ook altijd gewoon midden op straat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef amaranta het volgende:
Dan ga je toch niet snelsnel de kinderen van school halen? En vertrek je optijdoptijd?
Ik zing ook nog een coupletje k3 mee
nou wat betreft kliko's kan ik me dan wel vreselijk ergeren (soms)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef amaranta het volgende:
Ik ben in ieder geval niet zo zuur.
En ik loop over de stoep, en als daar een auto staat dan loop ik er omheen.
Hier staan elke maandag de klikkos nog net niet opgestapeld. Ik loop er om heen of ze zet op zij.
Wb 2 verschillende tijden. Dat was hier ook. Fabian ging ik op de fiets halen en even later te voet terug voor Eva.
Het is meer dat je je over dit soort dingen met gemak kúnt opwinden, maar dat het effect hiervan nihil is en het opwinden dus een vrij nutteloze bezigheid is.quote:
snap ik. tis hier alleen niet die 4 dagen van de wandelvierdaagse, er is ook de fietsvierdaagse, er zijn de zomermarkten, nu weer is dwingeloo dicht (jaja, we gaan zo ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef trui het volgende:
ik snap wel wat je bedoelt hoor simmu, ik vind 't ook best vervelend al dat gekrioel van mensen die weer naar huis gaan (of juist aankomen), en ik erger me ook als anderen zich daar dan heel asociaal in opstellen. maar ja, die drukte hoort nou eenmaal bij zo'n evenement waar veel mensen op af komen, dus ik onderga het maar zo rustig mogelijk en ben blij als we weer heelhuids thuis zijn.
Wij zouden wel lekker matchen he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ach ja, hier is het halve dorp afgezet, het staat ramvol auto's, oversteekbegeleiders, losgeslagen kinderen en wat er bij komt kijken.
Ik vind het gehaast om iedereen op de juiste tijd op de startplaats te krijgen de grootste hindernis. , gauw nog even naar drumles/zwemles/voetbaltrainen, gauw koken, gauw eten, rennen vliegen hollen om dan op de verzamelplaats nog een kwartier te staan wachten![]()
en dat geknoffel in een rijtje, compleet losgeslagen kinderen in een suikercoma die álles doen behalve luisteren.
nee, ik hou er niet van.
wat zou het een grimmig gezeik worden hèquote:
Hier gaat de vrouw, met de kleine en de gymclub. Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken en precies om de redenen die jij omschrijft. Iets wat zoveel gedoe en gezeur oplevert kan ik gewoon niet meer associeren met 'gezelligheid' (jeuk).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat zou het een grimmig gezeik worden hè
maar wel gaan. Dat dan weer wel. mijn jongens wilden niet dit jaar. Anders had ik me (wel weer) opgeofferd. Want ondanks haat aan alles blijf ik toch een pleaser.
*met bloemetjes strooit*
Dat heb ik dus gedaan maar de gymclub doet leuk mee met de vierdaagse in de stad hier 5km vandaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef amaranta het volgende:
Of je gaat in een durp wonen waar ze niet doen aan de vierdaagse![]()
We gaan de gymclub boycotten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan maar de gymclub doet leuk mee met de vierdaagse in de stad hier 5km vandaan.
En ze zit geeneens op gym maar op jazzballet en dat is bij de gym dus zit ze indirect wel op de gymquote:
We boycotten alle clubs in Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
En ze zit geeneens op gym maar op jazzballet en dat is bij de gym dus zit ze indirect wel op de gym
Ingewikkeld gedoe..
Ik was al begonnen hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
We boycotten alle clubs in Nederland(= hark)
Meld je ziek! Opdracht van mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef livelink het volgende:
Wij doen dit jaar niet mee met de vierdaagse. Ik juich inwendig. Maar toen heb ik me uit schuldgevoel/betrokkenheid/plichtsgevoel of wat het ook is wel opgegeven voor het koffie regelen.
Je vergeet de verplichtequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ach ja, hier is het halve dorp afgezet, het staat ramvol auto's, oversteekbegeleiders, losgeslagen kinderen en wat er bij komt kijken.
Ik vind het gehaast om iedereen op de juiste tijd op de startplaats te krijgen de grootste hindernis. , gauw nog even naar drumles/zwemles/voetbaltrainen, gauw koken, gauw eten, rennen vliegen hollen om dan op de verzamelplaats nog een kwartier te staan wachten![]()
en dat geknoffel in een rijtje, compleet losgeslagen kinderen in een suikercoma die álles doen behalve luisteren.
nee, ik hou er niet van.
neenee, het was echt heel leuk geregeld allemaal! het midden van de brink was afgezet aan beide zijden en daartussen wandelden zij dus via allerhande thema's (een kinderkoor, het archeologisch centrum, astron, de toneelvereniging van hier) die allemaal een korte demo hadden en dan bleven ze dus ook eventjes staan. op de meeste punten stond het zo'n 3 mensen dik aan de kant en de meeste mensen stelden zich heel sociaal op; kleintjes en kinderen mochten vooraanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, Simmu. Tenminste, ik zou het leuk vinden om ze een keertje van 'dichtbij' te zien. Of stond je kilometers ver weg met een verrekijker?
Toen Maxima meedeed met die grachtenzwemwedstrijd stond ik toevallig naast hun auto bovenop de brug. Maxima met nat haar in badjas, Wim-Lex met een arm over haar schouders en de prinsesjes in hun kielzog stapten toen een meter van me vandaan in die auto.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, Simmu. Tenminste, ik zou het leuk vinden om ze een keertje van 'dichtbij' te zien.
nee, met 5.quote:
In dat opzicht is de efteling dan weer niet.zo duurquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, met 5.
Maar dat is de efteling ook.![]()
goed nieuws! als ik vroegboek kost het slechts 110 euro.
dag na kerst.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Oh, nou dan vind ik het eigenlijk wel meevallen.Volgens mij wordt het Zwanenmeer door een grote groep uitgevoerd en met Kerst is sowieso alles vijf keer zo duur. Je hebt een prima deal, ik ben jaloers!
en daarvan weet ik zeker dat de kinderen het leuk hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
In dat opzicht is de efteling dan weer niet.zo duur
S was voor 30 euro naar K3. Droomplaatsen en weet ik wat waren uitverkocht, dus we hadden derderangskaartjes. Ze wilde toch, ze hoefde ze niet te zien, als ze ze maar kon horen (citaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:41 schreef Vicky het volgende:
dat zijn geen leuke prijzen meer... De Efteling is ¤ 34,50 ook niet leuk meer.
Ik wilde met de meiden naar K3... 135 euro voor 'zn 4-en...
Wat leuk dat je ze hebt gezien! Daarvoor waren vlakbij mij werk, maar we zaten in vergadering :-(.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef simmu het volgende:
[..]
neenee, het was echt heel leuk geregeld allemaal! het midden van de brink was afgezet aan beide zijden en daartussen wandelden zij dus via allerhande thema's (een kinderkoor, het archeologisch centrum, astron, de toneelvereniging van hier) die allemaal een korte demo hadden en dan bleven ze dus ook eventjes staan. op de meeste punten stond het zo'n 3 mensen dik aan de kant en de meeste mensen stelden zich heel sociaal op; kleintjes en kinderen mochten vooraan![]()
wij stonden bij de mammoet
Wat leuk!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:20 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan vandaag naar het speelgoedmuseum in deventer
lijkt me lastig om te oefenen. vindt hij het eng misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:43 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat we morgen moeten gaan zwemmen. Tobias had vandaag moeite met het gat, terwijl het juist zo goed ging. Het verzoek was om te gaan oefenen met hem. Eind van de maand hopelijk afzwemmen dus de duimen draaien hier. Hij is ook verschrikkelijk moe.
Vandaag weet ik het nog niet.
Ik denk het. Ik ga ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord. is dat een soort pretpark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |