quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Saffier het volgende:
20 haha, wat moet je daar nou mee? Ik heb wel 4 verschillende, allemaal wat anders.
TF, heet het gewoon photobucket app? Dan ga ik zoeken.
Tnx. Heb 'm nu ook, al ziet die van mij er net iets anders uit. Ik ga morgen wel kijken hoe het werkt. Nu pijnstiller erin en dan slapen.quote:
Veel van de mensen geven het ook gewoon weg aan mensen die het hard nodig hebben etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb het nooit gekeken, dus weet ook niet hoe het werktMaar als ik 500 tubes tandpasta zou hebben, zou ik een webwinkeltje beginnen ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef moussy het volgende:
Als je hier kon couponnen zou ik mn baan opzeggen, mn kinderen 20 krantenwijken "geven" en het ook doen
Tja, die couponningmoeders zouden misschien wel veel liever een stukje willen fietsen met hun kind, maar daar geen tijd voor kunnen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij dat we hier niet van die coupons hebben. Ik zou er zeker weten geen tijd aan willen besteden, maar me wel elke keer dat ik boodschappen doe rot voelen omdat ik weet dat ik het ook voor (bijna) niks zou kunnen krijgen.
lol die is leuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef trui het volgende:
haha!
ik had trouwens net een mooie 'dyac': whatsappte aan m'n lieftallige echtgenoot "hoe laat ben je ingevet thuis?" hehheh.
zij die de vierdaagse gaan lopen groeten u! het weer is in elk geval draaglijk!
ja maar ook op die schuur zat korting en ze ruilde er haar vorige schuur bij in dus die had ze volgens mij gratis of in ieder geval ook voor weinigquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Een schuur? Om de stash kwijt te kunnen?
Ja he, jij ziet mij wel op hoge hakjes en mn dikke laag plamuur een dag door de winkel rennenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]dat kan ik helemaal bij je voorstellen.
Je hebt zo'n zgn app op je telefoon. Daar voer je dan het nr van je klantenkaart in, en dan slaat ie het op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef trui het volgende:
ik ook niet. ik heb al een hekel aan klantenkaarten en spaarsystemen bij schoenenwinkels etc. altijd als ik zo'n kaart nodig heb kan ik 'm niet vinden. ik heb liever dat ze al die korting gelijk verdelen over hun prijzen.
wel mensen, hier spreekt een gevallen vrouw. ik heb gisteren tijdens de avondvierdaagse een flinke schuiver gemaakt, grind in m'n hand + verdraaide knie, verzwikte enkel. en toen waren we pas op de helft, blehg, wat baalde ik. dat geschuifel in zo'n massa vind ik toch al niet ideaal. steeds oppassen dat je niet op iemands hakken staat. de route van de eerste avond maken ze ook extra lang, zodat je op de laatste avond niet zo ver hoeft te lopen. (wel wat overdreven, gisteren bijna 8 km gelopen ipv de 5 die er officieel voor staan). Cato heeft meteen geen zin meer om nog door te gaan (het is haar 1e x). Hopelijk kunnen we haar nog wat ompraten vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |