quote:
nog een paar kilo en ze kan ook een bh aanschaffen voor de tetten op haar rugquote:
geyelquote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog een paar kilo en ze kan ook een bh aanschaffen voor de tetten op haar rug
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen tweede geheime camera hebbenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja jij weer wel hequote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat zou ik graag vijf minuten met haar willen spelen!
Dat gaat niet verteld wordenquote:
5 seconden willen spelenquote:
en dan het kleine appartement de schuld gevenquote:
vakanssssie moet nog beginnen je weeth toghquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waarom er geen nieuwe afleveringen zijn?
waarschijnlijk omdat sbs bijna failliet isquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waarom er geen nieuwe afleveringen zijn?
Vakansie van 2012 toch, of is dit van 2012?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
vakanssssie moet nog beginnen je weeth togh
2011quote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vakansie van 2012 toch, of is dit van 2012?
Wintersportperiode is net afgelopen...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
vakanssssie moet nog beginnen je weeth togh
dan gaan hun er toch niet heen? als de meerderheid van het volk dat zo lang gezocht heeft er iets aan heeft dan moeten ze dat doenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De ouders zijn niet duidelijk genoeg geweest? Geen herdenking/stille tocht,etc
veel te koud voor robquote:Op zondag 26 mei 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wintersportperiode is net afgelopen...
gadverdammequote:
omdat je dan uit je zolderkamer moetquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Waarom ga ik nooit naar dat soort locaties ...?
op je zolderkamer blijven is wel de veiligste locatiequote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat je dan uit je zolderkamer moet
en je hebt altijd FOKquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
op je zolderkamer blijven is wel de veiligste locatie
melk lusten ze zeker nietquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze de hele dag met cola voeren helpt volgens mij ook niet echt...
Druk? die ouders kunnen de hoeveelheid kinderen gewoon niet handlenquote:
Dan moeten ze er maar 1 of 2 verkopen in turkey..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Druk? die ouders kunnen de hoeveelheid kinderen gewoon niet handlen
quote:
Of aan WcPot...die schijnt een handeltje te hebben...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar 1 of 2 verkopen in turkey..
psssst kindje kopen diverse matenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of aan WcPot...die schijnt een handeltje te hebben...
wat een mietjequote:
kinderbedtijdquote:
Ja ik wil nog een opblaaspop kopen...quote:
gaat snel in spanje en landen dicht bij de evenaarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
op de valreep? ze lopen weg, alberto word gebeld.. alberto rent erachteraan.. en in die 5 minuten is het ineens helemaal donker geworden
glijmiddel eropquote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook weer over klagen..Te stroef..
krijg je rode billetjes vanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook weer over klagen..Te stroef..
en jeuk tussen de beentjes. heb jij daar ook wel eens last vanquote:
nopequote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
en jeuk tussen de beentjes. heb jij daar ook wel eens last van
lekker uitmelken goed voor de kijkcijfersquote:
Kennelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
lekker uitmelken goed voor de kijkcijfers
RIPquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef donald_dick het volgende:
Hierbij verklaar ik het topic overleden!
Best raar eigenlijk dat herhalingen zo goed scoren.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Kijkcijfers: Zondagavond SBS 6 in de lift
SBS 6 is druk bezig de zondagavond te heroveren. Gisteren scoorden drie programma’s een plekje bij de tien best bekeken programma’s, zoals gemeten door Stichting Kijkonderzoek. Hart van Nederland gaat daarbij aan kop met bijna 1,3 miljoen kijkers, maar ook Wegmisbruikers en een herhaling van Red Mijn Vakantie staan in het rijtje. Nederland 1 blijft echter met gemak de koploper.
Bron: zappen.blog
![]()
Als er nieuwe RMV afleveringen komen dan gaan de cijfers vast NOG meer stijgen.
Go go go Alberto!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Kijkcijfers: Zondagavond SBS 6 in de lift
SBS 6 is druk bezig de zondagavond te heroveren. Gisteren scoorden drie programma’s een plekje bij de tien best bekeken programma’s, zoals gemeten door Stichting Kijkonderzoek. Hart van Nederland gaat daarbij aan kop met bijna 1,3 miljoen kijkers, maar ook Wegmisbruikers en een herhaling van Red Mijn Vakantie staan in het rijtje. Nederland 1 blijft echter met gemak de koploper.
Bron: zappen.blog
![]()
Als er nieuwe RMV afleveringen komen dan gaan de cijfers vast NOG meer stijgen.
Misschien dat bij de originele uitzending er een tv-programma tegenover stond wat heel goed werd bekeken en dat veel mensen het nog niet hebben gezien? Geen idee anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk dat herhalingen zo goed scoren.
border patrol is leukerquote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
RTL7 opgezet. Iets met gevaarlijke sporten zo te zien.
Hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef tralalala het volgende:
Stop! Politie!
Beelden uit Karina's tijd.
Toen was jij nog een zaadcelquote:
Zo gedraag je je welquote:
Tuurlijk hebben we je gemistquote:Op zondag 2 juni 2013 19:15 schreef WcPot het volgende:
Hallon lieve fokkertjes ik ben er weer gezellig bij vanavondHebben jullie mij nog gemist? ik denk het wel
![]()
Volgens mij zijn WMB geen herhalingen. RMV wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:16 schreef mime_negert het volgende:
Vanavond weer herhalingen van Weg misbruikers en RMV?
Hoop dat WMB geen herhaling is, anders is mijn zondagavond verpest. Heb mijn wekelijkse portie leedvermaak nodig.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn WMB geen herhalingen. RMV wel.
Nou, daar hadden we dus al een reden waarom ze dat niet meer doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:23 schreef WcPot het volgende:
Valt mij ook wel op bij het zien van deze oudere beelden. Vroegahhh werd alles of vrij vaak alles afgehandeld op de vluchtstrook. Tegenwoordig ga je mee naar een veilige parkeerplaats.
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:57 schreef donald_dick het volgende:
ik wil niewue afleveringen van red mijn vakantie
bepaal ik zelf welquote:
Kut, maar dan kijk ik Voice UK af. Ik was van plan te zappen om half 9, maar dat hoeft dan niet.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut, maar dan kijk ik Voice UK af. Ik was van plan te zappen om half 9, maar dat hoeft dan niet.
quote:
maar ja de wetgevahh heeft dit allemaal bepaaldquote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is 145 hier niet extreem gevaarlijk.
Eensch !quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
altijd weer dat belerende toontje dat je een ongeluk kan krijgen.. ja dat kan ALTIJD.
TYF OP!
Koos en André kunnen zomaar uit het bos komen en oversteken, dan kan je nooit mee remmen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
altijd weer dat belerende toontje dat je een ongeluk kan krijgen.. ja dat kan ALTIJD.
TYF OP!
koos doodrijden is niet strafbar volgens de wetgevaahhhquote:Op zondag 2 juni 2013 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koos en André kunnen zomaar uit het bos komen en oversteken, dan kan je nooit mee remmen.
Dan heb je iemand doodgereden ja??!?!? begrijp je dat wel?!??
Klopt, maar je moet ook naar de omstandigheden kijken. Vijftig kilometer door een woonwijk met spelende kinderen is veel huftiger.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
maar ja de wetgevahh heeft dit allemaal bepaald
ja hoorquote:
wie geschoren wordt moet stil zittenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
hij vat het goed op. of was hij cynisch?
onmogelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij nieuwe Red mijn Vakantie of niet?![]()
Aflevering 38 en de laatste in september vorig jaar was 37
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
Ze had de intentie volgens oom agent..quote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef Starm het volgende:
Zeg nou gewoon dat je iemand wilde gaan bellen
zei het tochquote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef tralalala het volgende:
Toch geen nieuwe aflevering mensen.
Doodgemaakt met een blije mus.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef tralalala het volgende:
Toch geen nieuwe aflevering mensen.
Doodgemaakt met een blije mus.
Duh kolt food is toe hot en de hot food is toe koltquote:
butttfuckquote:Op zondag 2 juni 2013 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Duh kolt food is toe hot en de hot food is toe kolt
dank je wel voor het meldenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef WcPot het volgende:
zien jullie dat we bijna een vol topic hebben ik zeg het maar even
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef WcPot het volgende:
zien jullie dat we bijna een vol topic hebben ik zeg het maar even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |