Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nice ziet er goed uit, ik zal nog even verder kijken want die van banggood is pas 10 juni weer in stock, andere adviezen voor een quadcopter? Als er een keychain cam aan kan is dat wel extra grappig trouwens.
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Message, want bij RMA moet je m toch terugsturen?
Ik vond het iig erg onduidelijk..
Zal wel uitverkocht zijn ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
Onder de prijs staan van die vierkantjes met daarvoor color name. Als je erop klikt veranderd het plaatje naar de kleur carbon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
AH oke, thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).
alle kleuren zijn dus uitverkocht
Thanks, ik ga t nu even proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.
Ahh oke, helaas alleen bij banggood te koop maar als ik vanavond thuis ben zal ik even ebay afstruinen en eens wat gedetailleerder zoeken. Thanks in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.
Dealperfectquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vroegâh toen Jack nog via de webcam trots zijn nieuwe gadgets liet zien
Goede tijden.
Ik denk dat het een tracking is van hun bedrijf dat de pakketjes regelt, dan zie je simpelweg dat het pakje is ingepakt en met de echte post mee isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wihehin het volgende:
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet
Heb de nieuwe versie besteld voor 43,70quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wihehin het volgende:
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet
Packagetracker lijkt wel heel wat maar werkt altijd prut.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Wimpie100 het volgende:
[..]
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?
Boksbeugelperfect, heeft mijn hachje toch wel een aantal keer geredquote:
Nee, niet extra betaald, was ook een product van een paar euroquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een tracking is van hun bedrijf dat de pakketjes regelt, dan zie je simpelweg dat het pakje is ingepakt en met de echte post mee is![]()
Of had je specifiek gevraagd om een tracking en daarvoor ook geld gegeven?
Nee, ook niet. Denk dat het idd van het bedrijf zelf is (^)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Wimpie100 het volgende:
[..]
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?
hoeveel kostte het horloge? En als ik naar de tijd kijk is er niet een specifiek iets mee gebeurd want er zit maar een minuut tussen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Woelwater het volgende:
Hallo, nieuw horloge besteld in Japan, maar betekend deze status nou dat ik sowieso invoerkosten moet gaan betalen of is er nog een kans dat hij er gewoon doorheen komt?
[ afbeelding ]
ongeveer 400, maar een andere van 700 heeft dezelfde status, dus zou leuk zijn als die er doorheen glipt, anders kan ik me vast op de klap gaan voorbereiden..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
hoeveel kostte het horloge? En als ik naar de tijd kijk is er niet een specifiek iets mee gebeurd want er zit maar een minuut tussen.
tablet ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:18 schreef Syphixx het volgende:
ben dan maar zelf naar DHL geweest .. pakje gekregen na betaling van maar liefst 46 euro ! wtf !! komt erger en erger ... koop het dan beter hier gewoon
originele prijs : 120 euro
totaal: rond de 200
T6J, een transmitterquote:
6 dagenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Grote pakketjes met DHL laten shippen en dan piepen dat je gepakt wordt. Maar het was wel lekkah snel hier!![]()
Ok, dat is snel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
T6J, een transmitter
[..]
6 dagen
maar het was dan ook de énigste mogelijkheid.. anders zou ik absoluut GEEN koerierdienst gekozen hebben
ja sowieso payo payo van die gasten, ik dacht ja .. die kerel eeft 65 dollar opgezet dus misschien een euro of 15 a 20 goed np maar had al 30 betaald ervoor moet je dan nog eens 46 afkloppen ( geen idee waarop die prijzen gebaseerd zijn ) maar heb het al dus 't is inordequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ok, dat is snel.![]()
Maar goed, je reageert iig niet erg pissed off, een indicatie dat je wist dat deze kans er in zat. Makes you a good sport anyways.
Met proxy doet die het wel, en downforeveryone geeft aan dat die het gewoon doet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Downforeveryoneorjustme of ff een proxy gebruiken.
doe eens via een privacy tabblad wat elke browser wel heeft. Misschien sta je in gelogd en is er iets met je account.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef wihehin het volgende:
[..]
Met proxy doet die het wel, en downforeveryone geeft aan dat die het gewoon doet...
even googlen op internettenopschool bijv. dan kan je kjiken of je het via een ander IP hem wel kan benaderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand hoe je kan zien of je IP-adres is geblokkeerd door een site? (in mijn geval BIC)
Dat is het gekke, op mijn mobiel, tablet, vaders iPad doet die het allemaal niet (zolang die op onze wifi is verbonden)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
doe eens via een privacy tabblad wat elke browser wel heeft. Misschien sta je in gelogd en is er iets met je account.
Die doet het geweldig! Via hidemyass kon ik niet zoeken etc. Nu kan ik hiermee gewoon gaan bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
even googlen op internettenopschool bijv. dan kan je kjiken of je het via een ander IP hem wel kan benaderen.
Als hij de prijs maar incl shipping vermeld. Anders gebruikt DHL de standaard tabel (en die is duuuuur)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja sowieso payo payo van die gasten, ik dacht ja .. die kerel eeft 65 dollar opgezet dus misschien een euro of 15 a 20 goed np maar had al 30 betaald ervoor moet je dan nog eens 46 afkloppen ( geen idee waarop die prijzen gebaseerd zijn ) maar heb het al dus 't is inorde
trouwens: woensdag besteld
en vrijdag stond er al: Shipment held - Available upon receipt of payment
Weet niet of bestellen zo slim is, de beheerder van de proxy kan jouw internetverkeer wel onderscheppen dacht ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef wihehin het volgende:
[..]
Die doet het geweldig! Via hidemyass kon ik niet zoeken etc. Nu kan ik hiermee gewoon gaan bestellen
Thanks
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Overigens; BangGood service is top! Vandaag contact gehad dat mijn pakketje terug was in China en ze hebben direct een nieuwe order aangemaakt die gaat worden verzonden.
Had je geen track en trace waar je meer info van kan halen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.
TNT is een onderzoek gestart. Enig idee wat de kans is op een vergoeding terwijl je niet verzekerd hebt verzonden?
Status: Definitief Mancoquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had je geen track en trace waar je meer info van kan halen?
Een batterijlader voor $2,17 ? Ik hoop dat je een goede brandverzekering hebt..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef namemotion het volgende:
Èn weer wat besteld bij BIC, houd maar niet op de laatste tijd;
[ afbeelding ]
Allerlei dingen die ik niet echt nodig heb maar leuk zijn om te hebben
Status van mijn pakket is nu: Manco sorteringquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Status: Definitief Manco
Hopeloos verloren, aldus google.
2 mei verstuurd
9 mei in China aangekomen
29 mei nog steeds niet bij BG
Denk dat een Chinees het zat was dat Jiayu de G4 maar bleef uitstellen en dus maar genoegen heeft genomen met een "defecte" G3.
Heb jij al (weer) contact gehad met de opmerking dat het in China is en dat ze er achteraan moeten gaanquote:Dear Robert,
We have arranged to rensend you SKU071211.
En je hebt de normale track & trace gebruikt van postnl? Daar staat specifiek bij dat het niet verzekerd is dus ik ben bang dat er weinig uit zal komen vanuit Postnlquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
2 mei verstuurd
Denk dat een Chinees het zat was dat Jiayu de G4 maar bleef uitstellen en dus maar genoegen heeft genomen met een "defecte" G3.
Oh god, dacht dat het wel goed zou zijn. Geen verstand van batterijladers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een batterijlader voor $2,17 ? Ik hoop dat je een goede brandverzekering hebt..
Nee, wacht nog steeds op een reactie. Zit ook erg te twijfelen om 35 dollar over te maken voor een G4... wachttijd kan nog wel een paar maanden zijn. Maar goed, echt alternatief is er niet. Denk niet dat ik kan vragen om een refund. Geld zojuist overgemaakt. Laat het wachten maar beginnen. Prijs op BG is omhoog gegaan. Van 249 naar 257.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Status van mijn pakket is nu: Manco sortering
Had gewoon een mail richting banggood gedaan met: Kijk het pakket is nu in China,ga vragen waar het blijft bij de post. En ze reageerden met:
[..]
Heb jij al (weer) contact gehad met de opmerking dat het in China is en dat ze er achteraan moeten gaan? of wellicht dat het al binnen is. Vooral omdat je wel de mail kreeg dat je mocht/moet bijbetalen kan ik mij voorstellen dat dat het geval is.
Ik gebruik al 1 jaar een batterijlader voor mijn s3.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef namemotion het volgende:
[..]
Oh god, dacht dat het wel goed zou zijn. Geen verstand van batterijladers.
Welke heb jij?
Wat was er defect aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
2 mei verstuurd
Daar ligt je antwoord. Voor ¤1,30 meer was het verzekerd verstuurd dus dan zou ik in een geval van het versturen naar China zeker die 1.30 meer betalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:42 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist mail gehad van Banggood. Pakket is nog steeds niet gearriveerd, maar ze zien wel dat het 'ergens' in China is. Ze vroegen of ik wou wachten op de G4 of dat ze nu gelijk een nieuwe G3 moesten opsturen. Aangezien ik gister de $35 heb overgemaakt, heb ik aangegeven dat ik nog wel even wacht op de G4.
Wel erg netjes dat ze al opnieuw willen versturen zonder het pakket ook daadwerkelijk te hebben ontvangen. Op mails wordt binnen 1 dag gereageerd. Niets anders dan lof voor Banggood!
Ben benieuwd of mijn pakket nog gevonden wordt.. Vandaag of morgen hoor ik iets van TNT. Eens zien of ze bereid zijn schade te vergoeden wanneer het niet gevonden wordt. Het is dan wel niet verzekerd verzonden, maar voor 24 euro mag ik toch wel verwachten dat mijn pakket goed aankomt..
Helemaal gelijk, maar het staat zo lullig op die douane factuur 23 euro...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef shiznuts het volgende:
Mja, er is ook geen coulance als je van te voren het verkeerslicht al op oranje ziet springen en je neigt het niet te halen, je nog ff extra gas geeft en net voor je het licht passeert 'ie alsnog op rood springt.
Limit's are limit's.
Dus ja, het is lullig, maar nee, daarover kun je niet echt gaan lopen zeiken.Verder sowieso chill dat ze 'em er wel hebben uitgepikt, maar niet verder gekeken hebben of je vragen om een orderbevestiging en afschrijving, dan was je verder van huis geweest, dus dat is al coulance.
Maar ja, 1x belasting dokken in het buitenland en dan ook nog eens in NL, dat vat ik ook nooit zo.
Alsof ze recht hebben op 21% van dat product omdat ze daar zoveel moeite in hebben gestoken. Ze hebben daar eigenlijk niks mee te maken. Nou ja, de plaatselijke economie is er natuurlijk niet echt mee geholpen, maar who cares?
kan je die doorsturen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef lokpokken het volgende:
Hmm heb even 5 gratis dingen bij Banggood besteld, heeft iemand nog codes ;p? Als het goed is krijg ik via de mail nog een paar.
je hebt er net toch 5 besteld ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja is goed, maar ik moet ze nog ontvangen.
werkten allemaal behalve deze:quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef lokpokken het volgende:
Codes Banggood : Allemaal $0,00
Kan best dat je ze al gebruikt hebt, want ze zijn al best oud.
Punk Rock Gothic Rivets Spike Hair Ponytail Band Holder $1,05 - 593168
Pony Tail Bun Lint Hair Spiral Bun Hair Accessories $1,19 - b76411
Hair Bun Ring Donut Sponge Shaper Hair Styler Styling Maker $1,99 - 1d1af8
New Clear Screen Protector Cover For Apple iPhone 5 5G $1,49 - bgi5sp
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b
Aan de bovenste 3 heb ik toch niks maarja.
Werkte hier net primaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
werkten allemaal behalve deze:
'Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b'
Oh kan best want ze zijn al best oud ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh oeps ik had 'm al eerder besteld
Kan je niet beter 3 bestellingen plaatsen, of kan je dan geen kortingscode gebruiken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu de Iocean x7, een portable speaker en een 16 gig geheugenkaartje in m'n winkelmandje op antelifeDe tijdsduur maakt me niet uit, de kosten echter wel. Wat is dat de beste manier om te verzenden? Veiligheidheid is hier natuurlijk ook wel belangrijk, en hoe groot is dan ongeveer de kans dat ik nog extra moet betalen?
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Kan je niet beter 3 bestellingen plaatsen, of kan je dan geen kortingscode gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |