quote:
Beetje sarcasme?twitter:andy_murray twitterde op zondag 26-05-2013 om 19:41:50Anyone know what the record for consecutive breaks in a tennis match is? #facts reageer retweet
Goffer die avatar van jouquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef luckass het volgende:
Beetje sarcasme?twitter:andy_murray twitterde op zondag 26-05-2013 om 19:41:50Anyone know what the record for consecutive breaks in a tennis match is? #facts reageer retweet
Ze mag mij wel eens als trekpop gebruiken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Venus lijkt wel zo'n trekpop. Wat een rare ledematen heeft ze zeg.
O, haha.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze mag mij wel eens als trekpop gebruiken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Szura het volgende:
Lekker rammen joh, maakt niet uit of de ballen 5 meter uitgaan
quote:
Vind je? Ik vind dat ze behoorlijk de hoeken opzoekt.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
Ze slaat wel wat dwingender dan Agnieska hoor. Die duwt wel echt alles terug.
Ja maar Urszula maakt meer tempo heb ik het gevoelquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze behoorlijk de hoeken opzoekt.
Viel wel mee. Ze speelden alleen niet tegelijk goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Gorzalka het volgende:
Was die pot van Simon lelijker dan die tegen Monfils op de Australian Open?
Ik wil de highlights wel bekijken, maar ik vrees dat die er niet zijn.
O, sorry, ik begreep je verkeerd. Dacht dat je Urzula bedoelde.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar Urszula maakt meer tempo heb ik het gevoel
Ik ben de zusjes onderling aan het vergelijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, sorry, ik begreep je verkeerd. Dacht dat je Urzula bedoelde.
Ja, snap het.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben de zusjes onderling aan het vergelijken
dat kan nietquote:
Bij Venus?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef Szura het volgende:
Maak het eens af. Dan kom ik vanavond als beloning naar Parijs om bij je in bed te duiken!
Nou, als dat haar niet motiveert dan weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef Szura het volgende:
Maak het eens af. Dan kom ik vanavond als beloning naar Parijs om bij je in bed te duiken!
Ik las 'Franse frietjes'.quote:
Raar dat ze daar nog aan beginnen, afmaken gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwentennis kijken terwijl net de vijfde set bij Granollers - Lopez van start gaat.
Ik hoor nu dat ze gestopt zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Raar dat ze daar nog aan beginnen, afmaken gaat niet lukken denk ik.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Raar dat ze daar nog aan beginnen, afmaken gaat niet lukken denk ik.
Zo'n ultieme anti-climax hè, moet je het vijfde setje de volgende dag afwerkenquote:
Doet me denken aan deze:quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat komen de felicitaties van die Williamszussen toch altijd nep over.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee? Ik snap het niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
Kikiquote:
Hoe ze haar hand uitsteekt, komt een beetje superior over. Alsof ze de koningin van Amerika is (volgens mij hebben ze daar trouwens niet eens een koning, maar goed).quote:
Yep, eerste ronde tegen Kas / Marachquote:Op maandag 27 mei 2013 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
doen haase/sijsling mee met het dubbelspel?
Eens kijken of ze hun 1e ronde streak kunnen doorzettenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Yep, eerste ronde tegen Kas / Marach
Fransch open!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eens kijken of ze hun 1e ronde streak kunnen doorzetten
Gisteren op ES eentje die haar de ex-winnares van RG noemdequote:Op maandag 27 mei 2013 11:25 schreef TheArt het volgende:
De grote baan zou een nadeel zijn voor Medina Garrigues. Dat mens is fucking 30 en heeft een shitload aan ervaring
Rooowland Garros?quote:
Nog eentje. Frank Balvers, met 0 tennisverstand, die gisteren op Eurosport 2 na een mindere volley van Granollers dat veruit het zwakste punt van zijn spel noemde. Die gast won nota bene vorig jaar de World Tour Finals in de dubbel en staat 5e van de wereldquote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Gisteren op ES eentje die haar de ex-winnares van RG noemde
Mjah, echt goed aan het net is die vent niet. Hij heeft samen met Lopez zo goed gedubbeld omdat het zo'n laf baseline-dubbel-team isquote:Op maandag 27 mei 2013 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog eentje. Frank Balvers, met 0 tennisverstand, die gisteren op Eurosport 2 na een mindere volley van Granollers dat veruit het zwakste punt van zijn spel noemde. Die gast won nota bene vorig jaar de World Tour Finals in de dubbel en staat 5e van de wereld
Hij kan prima volleren. Als je geen volley kan slaan, sta je niet 5e van de wereld. Met alleen maar baseline-geruk red je dat echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, echt goed aan het net is die vent niet. Hij heeft samen met Lopez zo goed gedubbeld omdat het zo'n laf baseline-dubbel-team is![]()
Maar verder is de haat op de meeste presentatoren zeer terecht
Gebeurt volgens mij alleen in Google Chrome. In IE doet ie dat bij mij nooit.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef Angelof9 het volgende:
Zo irritant dat die stream van de NOS elke keer wazig wordt als je het scherm niet actief houd.
Mjah. Ok. Om het het slechtste punt van zijn spel te noemen gaat wat ver. Maar echt goed is hij echt niet hoor. Heb je ooit zo;n dubbel van hem gezien uberhaupt? Ze verloren tenslotte zelfs van Slice en Roowbinquote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kan prima volleren. Als je geen volley kan slaan, sta je niet 5e van de wereld. Met alleen maar baseline-geruk red je dat echt niet.
Ik heb IE op mijn werk (helaas).quote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gebeurt volgens mij alleen in Google Chrome. In IE doet ie dat bij mij nooit.
Ja heb ik gezien. En zijn volley is idd niet heel geweldig, maar om dat het slechtste punt van zijn spel te noemen, gaat me echt te ver.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah. Ok. Om het het slechtste punt van zijn spel te noemen gaat wat ver. Maar echt goed is hij echt niet hoor. Heb je ooit zo;n dubbel van hem gezien uberhaupt? Ze verloren tenslotte zelfs van Slice en Roowbin
Ja ok, daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien. En zijn volley is idd niet heel geweldig, maar om dat het slechtste punt van zijn spel te noemen, gaat me echt te ver.
Goed bezig.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef TheArt het volgende:
Hoppa, van 40-15 naar de break en dus de set
Een 'stunt' zou ik eerder definiëren als Robin Haase die een tiebreak wint.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef XL het volgende:
Mooi man, in het jaar 10 na Martin weer een Nederlander die loopt te stunten! Doet me denken aan het jaar 7 voor Martin, toen Krajicek op Wimbledon zo tekeer ging.
Dan kun je een 'stunt' direct helemaal uitsluiten, dat is niet leukquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Een 'stunt' zou ik eerder definiëren als Robin Haase die een tiebreak wint.
Verwacht je wat van hem dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef stefan92 het volgende:
Jammer dat Kyrgios niet op een tv-baan speelt.
Een Nederlander die en set wint noem je een stunt?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef XL het volgende:
Mooi man, in het jaar 10 na Martin weer een Nederlander die loopt te stunten! Doet me denken aan het jaar 7 voor Martin, toen Krajicek op Wimbledon zo tekeer ging.
Prima jinxje hoor. Igor stond 40-15 voor en verliest 4 punten op rij nadat je dit zeiquote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef XL het volgende:
De moeilijkheidsgraad verhogen, niets mis mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Prima jinxje hoor. Igor stond 40-15 voor en verliest 4 punten op rij nadat je dit zei
Denk dat hij verliest, maar ben wel benieuwd hoe dat dan gaat en of al daadwerkelijk te zien is hoeveel talent hij heeft.quote:
Wint wel de eerste set van Stippel.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Denk dat hij verliest, maar ben wel benieuwd hoe dat dan gaat en of al daadwerkelijk te zien is hoeveel talent hij heeft.
twitter:NLTennis twitterde op maandag 27-05-2013 om 12:15:03Sijsling speelt extreem geconcentreerd. Blijft rustig als Melzer wonderballen slaat, om vervolgens zelf weer uit te delen. reageer retweet
De sijs is onjinxbaar!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Prima jinxje hoor. Igor stond 40-15 voor en verliest 4 punten op rij nadat je dit zei
Op gravel is Kyrgios vrij matig. En stippel vandaag nog matiger...quote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kyrgios is zeer talentvol en Stip is oud. (maar sexy)
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Rivkah op het Veld (ja zo heet ze echt) opvolgster van Aicha.
Zelfde hier. Had nog beter een stokbrood kunnen kiezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef Mykonos het volgende:
Waarom, in godsnaam, dacht ik dat het een goed idee was om Stepanek te kiezen in de XL-game![]()
![]()
"Kan die man tennissen uberhaupt?"quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef Mercurial het volgende:
NOS komt er ook achter dat Brands aardige klappen in huis heeft
Roelfs kent minstens de helft van de top-100 spelers ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef Mercurial het volgende:
NOS komt er ook achter dat Brands aardige klappen in huis heeft
Pas maar op, binnenkort komt men nog met Mart Smeets aanzetten. "Daniel Brands, die kent u nog niet".quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roelfs kent minstens de helft van de top-100 spelers ook nietZo goed volgt men bij het NOS het tennis.
Dat is in principe bij elke sport buiten voetbal en schaatsenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roelfs kent minstens de helft van de top-100 spelers ook nietZo goed volgt men bij het NOS het tennis.
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:27 schreef Reya het volgende:
Nu ben ik niet meteen van het hekelen van topspelers, maar er zou wel een interessante situatie ontstaan als Nadal een keer vroeg wordt uitgeschakeld.
Ik ken nog wel wat spelers die rond die positie staan en op mentaal vlak eerder benedenmodaal zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:27 schreef TheArt het volgende:
Een modale tennisser? Als je 60e van de wereld staat ben je tegenwoordig al een modale tennisser? De tering
Zal straks wel blijken, alles minder dan vijf sets klopt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 13:35 schreef Szura het volgende:
Organisatie heeft overduidelijk geen respect voor de tradities van Almagro, door hem op baan 3 te zetten
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat spelers die rond die positie staan en op mentaal vlak eerder benedenmodaal zijn.
Alles op elkaar afgestemd. Mooi man.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Broekje is leuk, shirt vind ik vreselijk.
Dat alles op elkaar afgestemd hebben vreselijk veel spelers.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles op elkaar afgestemd. Mooi man.Niet dat hij het allemaal zelf uitzoekt, maar toch.
Klopt. Maar bij Nadal valt het mij altijd op.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat alles op elkaar afgestemd hebben vreselijk veel spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij Nadal valt het mij altijd op.Federer bijvoorbeeld vind ik daarin saaier.
Ik vind het bij Federer in dit geval mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al de hele tijd een discussie wat voor kleur Nadal nu eigenlijk aan heeft.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nadal kan dit hebben vind ik. Federer moet niet met dit soort kleding op het veld verschijnen, hij moet het inderdaad bij normale kleurtjes houden.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het bij Federer in dit geval mooier.Heb al de hele tijd een discussie wat voor kleur Nadal nu eigenlijk aan heeft.
Ook Gulbis en Mathieu weten zich op raadselachtige wijze nog op redelijke rankings te handhaven.quote:
Even stream aangezet op mijn werk.quote:
Welke?quote:
www.nos.nlquote:
nos.nl ?quote:
O ja, 'tuurlijk, bedankt.quote:
Een speler die het iedereen lastig kan maken door zijn kracht. Maar zo bijzonder is het allemaal niet vind ik.quote:
O.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua even oud als Sijsling. Dat noem ik geen talent meer.
Never in doubtquote:Op maandag 27 mei 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
Haider-Maurer pakt de eerste set tegen Almagro. Daar komt die vijfsetter
Dat is zo. Maar dit is 100x leuker dan een normale Nadal partij. Nu is er iemand die winners maakt en niet alleen Nadal die terugbrengt en de tegenstander 300 UE ziet maken en de partij wint.quote:
Als Brands Rafa niet zou kennen zou dat vast ook gebeuren. Maar ik denk dat hij straks wel peentjes gaat zweten als ie in de buurt komtquote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik geen van beide spelers zou kennen, zou ik toch zeggen dat Brands dit gaat winnen.
Hij stond nog 2-0 voor in de 5e ookquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef franklop het volgende:
Lorenzi komt na 2-0 sets achterstand terug, om de 5e dan kansloos achter te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |