SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
[ Bericht 5% gewijzigd door Tamashii op 28-05-2013 15:51:27 ]
Vansschoen... je kan de quote tags weghalen en dan is het okequote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef Vansschoen het volgende:
Excuses de OP is niet gelukt, heb nog nooit een topic geopend dus raakte een beetje in paniek toen ik de laatste post had
Pfquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
appelmoes.bijna net zo lekker als flamoes.
Hey Kaneelquote:
Geen koffie gehad vandaagquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef dawg het volgende:
wiens flamoes is eigenlijk net zo zoet en sappig als appelmoes? schoentje?engel?
Geen aspergers gegeten de laatste dagen?quote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen aspergers gegeten de laatste dagen?
Doe datquote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. en mijn slang gewassen. dus zo maar es een groene rakker rollen, heb ik wel verdiend.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
Jeej naar 6x editen is de op toch nog gelukt
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
Jeej naar 6x editen is de op toch nog gelukt
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.quote:
Ik ben niet oudquote:
Ik zou mij zorgen maken als mijn slang zwart wasquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.![]()
doe ik.
I enjoy my mindquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.![]()
doe ik.
Ik dacht een een echte slang hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mij zorgen maken als mijn slang zwart was
Wat voor slang? Troucer snake?quote:
Doei engelquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geen idee, heb er niet z'on verstand van
Dan gingen die topics wel erg traag, ik zit erbij vanaf topic 32, dat was augustus 2012quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef dawg het volgende:
@vinnie: nope, sexsc. was ergens in 2006 oid. zou het na moeten kijken. met litpho, bengeltje, tally, sexy-sadie en die kerelkloon drspoema die zich voordeed als vrouw.
Vroeger werden ze niet genummerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gingen die topics wel erg traag, ik zit erbij vanaf topic 32, dat was augustus 2012
nee ook niet. veel te snel juist vaak. toen werd er niet geteld. tellen is voor ....quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gingen die topics wel erg traag, ik zit erbij vanaf topic 32, dat was augustus 2012
Autistenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
nee ook niet. veel te snel juist vaak. toen werd er niet geteld. tellen is voor ....
Heul niet, ik tel niet alles wat ik doen.quote:
Niet allesquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heul niet, ik tel niet alles wat ik doen.
quote:
Ik ben uitgeteldquote:
Succes dan maarquote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het wordt weer eens nachtwerk. Heb twee dagen gehad om een artikel te schrijven en ga nu pas beginnen
Yw, graag gedaan, waar genoegen ditdat alles :$quote:
Dan blijf je nog even wakker,toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw, graag gedaan, waar genoegen ditdat alles :$
P.s.. Ik wil niet slapen, nog lang niet!!!
Trustenquote:
Ja maar je komt het zelf maar halen. Ik ga niet weer iets afspreken en dat het vervolgens niet door gaatquote:
logisch tochquote:Op maandag 27 mei 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je komt het zelf maar halen.^O^
1) als iets het vanzelfsprekende gevolg is van iets anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Dat hangt er vanaf wat je definitie van logisch is.
Keurig hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
1) als iets het vanzelfsprekende gevolg is van iets anders.
als je je maar vermaakt heb tochquote:Op maandag 27 mei 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was dronken ... maar niet kacheltje lam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |