SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
[ Bericht 5% gewijzigd door Tamashii op 28-05-2013 15:51:27 ]
Vansschoen... je kan de quote tags weghalen en dan is het okequote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef Vansschoen het volgende:
Excuses de OP is niet gelukt, heb nog nooit een topic geopend dus raakte een beetje in paniek toen ik de laatste post had
Pfquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
appelmoes.bijna net zo lekker als flamoes.
Hey Kaneelquote:
Geen koffie gehad vandaagquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef dawg het volgende:
wiens flamoes is eigenlijk net zo zoet en sappig als appelmoes? schoentje?engel?
Geen aspergers gegeten de laatste dagen?quote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen aspergers gegeten de laatste dagen?
Doe datquote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. en mijn slang gewassen. dus zo maar es een groene rakker rollen, heb ik wel verdiend.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
Jeej naar 6x editen is de op toch nog gelukt
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
Jeej naar 6x editen is de op toch nog gelukt
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.quote:
Ik ben niet oudquote:
Ik zou mij zorgen maken als mijn slang zwart wasquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.![]()
doe ik.
I enjoy my mindquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
met wassen bedoel ik overigens wassen, stelletje viespeuken. ik zag jullie wel denken.![]()
doe ik.
Ik dacht een een echte slang hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mij zorgen maken als mijn slang zwart was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |