Heb al 100 downvotes uitgegevenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een lief botje![]()
Als vriend toegevoegd
Huh, da's wel interessant. Denk dat menselijk brein een veel hogere dosis nodig heeft dan tuinkers voor schade, maar kan misschien geen kwaad om wifi even uit te gooien tijdens het slapen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
onderzoekje van wifi straling, wut
http://www.lexnaturalis.nl/?p=407
quote:Een 17-jarige beveiligingsonderzoeker heeft een onbekend Cross-Site Scripting (XSS)-lek in PayPal openbaar gemaakt omdat hij niet aan het beloningsprogramma van de betalingsdienst mocht meedoen. PayPal betaalt hackers en onderzoekers voor het op verantwoorde wijze rapporteren van kwetsbaarheden en beveiligingsproblemen. XSS valt onder de problemen waarvoor PayPal betaalt.
Deelnemers moeten echter minimaal 18 jaar zijn om voor een beloning in aanmerking te komen. Robert Kugler besloot zijn inzending toch in te sturen, maar werd naar eigen zeggen volgens PayPal gediskwalificeerd omdat hij 17-jaar oud is. De kwetsbaarheid is nu op de Full-disclosure mailinglist gepubliceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepppquote:
Leren over Chinese Sez gebiedenquote:
Die is ook niet heel snugger danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef MineraalWater het volgende:
'Paypal weigert 17-jarige te belonen voor vondst van lek'
[..]
Dat wel ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja ik vind het wel zo netjes om iemand van 17 dan ook gewoon te betalen.
Nopeequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
Kanker economie kanker vak weer een onvoldoende
insentrieke waarde minus blablabla ondernemingsplan activa afschrijving beurk!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
Kanker economie kanker vak weer een onvoldoende
Ook een kutvakquote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
Alleen morgen nog een examen natuurkunde en dan ben ik vrij
Precies.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Zulke soort cijfers had ik altijd voor frans
Mooie website trouwens.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar in het weekend doe ik weleens wat met vrienden/vriendinnen.
Zal hij leuk gevonden hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Zulke soort cijfers had ik altijd voor frans
Dankjewel, maar eigenlijk ben ik er nog niet aan begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |