![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
gg
quote:
Ja maar payday is gewoon tof

Portal 2 had ik ook gepre-orderd en ook zeker geen spijt van gehad
AdoraBelle
graag verwijderen
AdoraBelle
graag verwijderen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
post eens pics van je dan
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Curlbrah
dun dun dun
quote:
quote:
Ik heb een opleiding tot applicatie ontwikkelaar gevolgd op MBO niveau 4,
ik heb genoeg gelezen
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Ja Payday 1 was wel vermakelijk al heb ik het nooit met 4 mensen gedaan. Al zou ik Portal 2 nooit hebben gepreorderd

Niet echt super multiplayer georiënteerd en het is van Steam, dus maandje of 3 later en ze geven hem praktisch gratis weg

Met 4 man is juist het leukst, Allemaal afspreken wie wat gaat doen enzo
Curlbrah
dun dun dun
quote:
waarom niet op niveau 4 verder dan?
(ging mijn post trouwens niet over)
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Je leest het zelf maar hoor. Zo lang is het echt niet en ik heb er m'n best op gedaan.
Als je geen zin hebt lees je het maar niet, maar dan ook niet zeuren.
AdoraBelle
graag verwijderen
Timwonnacott
Te kritisch
AdoraBelle
graag verwijderen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ik ben wel bezig met sporten, ik ga als het kouder is of het weer minder is 3x per week naar de sportschool.
doe gewoon SS; ben je binnen een maand of drie niet meer chubby
AdoraBelle
graag verwijderen
AdoraBelle
graag verwijderen
ScreenShot
RIPPETOE'S STARTING STRENGTH
[ Bericht 3% gewijzigd door MineraalWater op 26-05-2013 19:27:06 (typo) ]
Curlbrah
dun dun dun
quote:
http://www.bol.com/nl/p/starting-strength/1001004011446633/edit:
http://www.amazon.com/Sta(...)ppetoe/dp/0982522738 bovenstaande is uitverkocht
als je toch naar de sportschool gaat kun je die tijd net zo goed nuttig besteden.
in het BB topics lopen ook meisjes rond die dit soort schemas aanhouden.
Timwonnacott
Te kritisch
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Ik ga daar niet cola zitten drinken hoor, ik besteed m'n tijd nuttig.
En rot op met je krachttraining

. Ik ga niet beginnen met krachttraining omdat jij geilt op meiden die dat doen. Ik doe wat ik fijn vind om te doen en wat voor mij werkt qua afvallen.
Wacht eens even
WACHT EENS EVEN STOP
AdoraBelle IS ADORABLE
AdoraBelle
graag verwijderen
Timwonnacott
Te kritisch
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef AdoraBelle het volgende:[..]
Ik ga daar niet cola zitten drinken hoor, ik besteed m'n tijd nuttig.
En rot op met je krachttraining

. Ik ga niet beginnen met krachttraining omdat jij geilt op meiden die dat doen. Ik doe wat ik fijn vind om te doen en wat voor mij werkt qua afvallen.

denken dat je gaat afvallen van een paar minuten op de crosstrainer / fiets <insert random cardio oefening>
waarschijnlijk heeft een vlotte trainer je zo'n kek schema opgesteld waarmee je een combi tussen cardio en "kracht" hebt waarbij je lekker met 5kg gewichten de apparaten bezet houd
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:[..]

denken dat je gaat afvallen van een paar minuten op de crosstrainer / fiets <insert random cardio oefening>
waarschijnlijk heeft een vlotte trainer je zo'n kek schema opgesteld waarmee je een combi tussen cardio en "kracht" hebt waarbij je lekker met 5kg gewichten de apparaten bezet houd
Oké je hebt gelijk. Maar ik ga geen boeken kopen die niet eens meer te koop zijn, alleen om af te vallen. Dat vind ik onzin.
Voor de rest doe ik wel aan squatten.
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef AdoraBelle het volgende:[..]
Oké je hebt gelijk. Maar ik ga geen boeken kopen die niet eens meer te koop zijn, alleen om af te vallen. Dat vind ik onzin.
Bij squatten moet ik aan op je hurken schijten denken.
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Ik heb vandaag een broek aan waar geen riem door kan, is nog niet gelukt dus

.
Misschien straks even want ik ga me zo douchen en dan doe ik andere kleren aan.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef AdoraBelle het volgende:[..]
Je kunt ook slechts de samenvatting downloaden. Het punt is dat je hiermee effectiever kunt afvallen en sneller resultaat ziet.. probeer je alleen maar te helpen.

quote:
veel vrouwen doen extra lage gewichten omdat ze bang zijn om grote spieren te ontwikkelen.

edit: (niet dat ze dat zo snel kunnen tenzij je test gaat spuiten)
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Op zondag 26 mei 2013 19:41 schreef Curlbrah het volgende:[..]
Je kunt ook slechts de samenvatting downloaden. Het punt is dat je hiermee effectiever kunt afvallen en sneller resultaat ziet.. probeer je alleen maar te helpen.

Ja maar ik dacht dat ik goed bezig was

. Ik doe dit nu al een tijdje.
Timwonnacott
Te kritisch
vogelkooi
De Patricius
quote:
ik lach mij ook een deuk
Fear is the grease of society.
topic dood en begraven
graag hier niet meer posten
Telaat
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Kan de overeenkomst niet goed zien, kun je even meer posten?
Oh, Adora? Wat is chubby? 80kg, 100kg, 140kg?
Mender
Gekke Henkie
Zitten hier verder eigenlijk homo's? Moet statistisch gezien haast wel
vogelkooi
De Patricius
quote:
We hadden het al die tijd al in de gaten
Fear is the grease of society.
quote:
Nou je was ook ooit admin dus dan begin je wel een beetje te twijfelen
Mender
Gekke Henkie
Ja kan het ook niet helpen
Shaderon, Plopkweker (al post die niet meer), Piek, Mau (zelfde als plop) en Datdus staan allemaal onder verdenking van homosexualiteit (niet dat daar iets mis mee is)
ninja gespot