jepquote:
Baasquote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Mender het volgende:
Zit er aan te denken om een bouwpakket van zo'n ding te kopen:
[ afbeelding ]
Zat met dat idee, he, als je een kleine pik hebt dan pak je vriendin toch met een fleshlight. dus dat ding om jou kleine aldie en die vleeslamp in het geheel in je meisje.quote:
Leuke speeltjes zijn dat.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Mender het volgende:
Zit er aan te denken om een bouwpakket van zo'n ding te kopen:
[ afbeelding ]
Hum, een penis-enhancer dus. Jij je lul in een smalle fleshlight en die in zijn geheel vormgegeven als een dildo in het meidje? Ik maak de kickstarter alvast!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zat met dat idee, he, als je een kleine pik hebt dan pak je vriendin toch met een fleshlight. dus dat ding om jou kleine aldie en die vleeslamp in het geheel in je meisje.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hum, een penis-enhancer dus. Jij je lul in een smalle fleshlight en die in zijn geheel vormgegeven als een dildo in het meidje? Ik maak de kickstarter alvast!
ja zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hum, een penis-enhancer dus. Jij je lul in een smalle fleshlight en die in zijn geheel vormgegeven als een dildo in het meidje? Ik maak de kickstarter alvast!
Ja, woon nog altijd liever daar dan in Syrië.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hele australie is gevaarlijk hype is ook wel overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |