en dan een reactie van zo'n emo onder dat artikel die min of meer vraagt hoe je die drugs kan kopen met btc.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ernet-drugs-te-kopen
trekt wel weer aanquote:
idd, nu die nieuwsrage weer over is stijgt ie weerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
en dan een reactie van zo'n emo onder dat artikel die min of meer vraagt hoe je die drugs kan kopen met btc.
[..]
trekt wel weer aan
Baasquote:
heb alles in een andere soort currency gestopt, LTC. ik hoop echt dat gox nog eens de markt opent voor die krengenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd, nu die nieuwsrage weer over is stijgt ie weer
Eerstequote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan nog, een smart plus een weekje Texel of een BMW plus een weekje Dubai
ahquote:
srs?quote:
Voor whey en shit?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:45 schreef Curlbrah het volgende:
Ben van plan een webshop op te zetten met het geld dat ik aan BTC over heb gehouden.
Nee ik heb gewoon een fiets.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
srs?
Had jou meer als een lancia persoon gezien.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een fiets.
Heb nu al bijna een jaar ofzo geen auto meer
Is altijd wel iets te regelen als ik ver moet. En soms idd OV.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik heb een auto en ik zou niet meer zonder kunnen, neem je anders het OV als je ver moet reizen?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol ik weet je accountnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |