dat zijn de gevaarlijkstenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee wat hij wilt doen want hij is zowat een zwerver, woont boven een pizza bezorger, Steelt voedsel van zn buren en is gestopt met school.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef vogelkooi het volgende:
Met zo'n vrije dag is al je structuur weg.
quote:
Nope, ik gaf er nooit echt aandacht aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef vogelkooi het volgende:
Door mensen zoals jou gaat dat goede idee dat mensen buiten de wet om kunnen handelen kapot.
Van die noobs die het ook eens willen proberen en het overal gaan verkondigen waardoor er heel veel aandacht naar toe wordt getrokken, wat ze helemaal niet willen.
jij denkt hij gaat vertellen dat ie miljonair is?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel had je ongeveer?
Neuhj, maar moet ik aan een leuk nieuw autootje denken of een vakantie of zelfs een nieuw studieboek?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij denkt hij gaat vertellen dat ie miljonair is?
Eerste + tweedequote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neuhj, maar moet ik aan een leuk nieuw autootje denken of een vakantie of zelfs een nieuw studieboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |